autor | správa | |
CRACKY modelár Príspevkov: 113 Moje modely Poslať správu |
Ahoj.. Ja som bol. Terén nieje náročný, ani na batérie nie. Dĺžka expe je cca 3/4 hodinky, podľa toho ako budeš jazdiť. Lebo niektorý,, bežci,, to prejdú za hodinku a pol a letia domov. Nechápem.. No každopádne sa na všetkých zajtra teším. S pozdravom CRACATITH. |
|
guitar61 modelár Príspevkov: 103 Moje modely Poslať správu |
Ahoj. Chlapi, ďakujem za veľmi príjemne strávenú sobotu, na expedícii Glanzenberg. To čo som nafotil nájdete v galérii. |
|
pera2008 modelár Príspevkov: 2548 Moje modely Poslať správu |
ja som tu uz tiez vsetko nahodil, dakujem aj ja |
|
CRACKY modelár Príspevkov: 113 Moje modely Poslať správu |
Veľmi pekne sa chcem všetkým zúčastneným poďakovať za to že sme si mohli užiť krásny slnečný deň s modelmi, rodinkou a kamarátmi. Bolo nás 75 ľudí a 60 modelov.. |
|
nooscy modelár Príspevkov: 61 Moje modely Poslať správu |
Ďakujem všetkým za perfektnú a moju premiérovú expedíciu!!! Bolo to super vidieť pokope toľko rovnako "šibnutých" ľudí... a tie perfektné modely (hlavne 6x6 a 8x8 )... ani nehovorím. Čerešničkou na torte bolo počasie Ešte raz, VEĽKÁ VĎAKA! Lukáš |
|
Peter team RCPortál Príspevkov: 2167 Moje modely Poslať správu |
presne tak ako Lukáš píše..... bolo super.. vśetko...... vďaka Craky za super akciu.... a už druhý krát si zvládol aj počasie.... takźe zachovaj si svoje zvyky |
|
rodrigezv8 modelár Príspevkov: 113 Moje modely Poslať správu |
Caute, ano akcia bola super aj ked pre moju 8 kolku dopadla nie uplne idealne. Pokial auto islo preslo svetko kam som ho poslal ale casom prisli problemy, ktore sa dali cakat nakolko som si podvozok projektoval sam Jeden plastovy kardan som skrutil a postupne zlomil az tri kovove, ustrihli sa v tych výkyvných klboch. Z toho dva na rovnakom mieste budem musiet zmenit umiestnenie rozvodovky aby mal kardan mensi uhol. Musim to trocha prerobit A aj vymenit motor. Ked su baterky plne nabyte ide to cca 6-7 kmh ale ako sa vybyjaju tak to klesne na 3-4. Pani vy ake pouzivate kardany na tieto tazsie a vecsie modely ? Davate tam 1:10 alebo 1:5 alebo 1:7 ? |
|
newPOPE modelár Príspevkov: 383 Moje modely Poslať správu |
U mna boli ine povinnosti takze len kukam na videa a fotos. Parada. Som rad, ze aj @marek4444 stihol aku taku kastlu. @rodrigezv8 ono ked sa nad tym zamyslis tak predpokladam, ze cim viac naprav tym viac "problemov". @peter "trieska" vyzera supr, aj kapota otvaracia na izolacke. Skus si predstavit situaciu kedy nie vsetky kolesa maju rovnaku trakciu. Tie co maju mensiu tam kardany nie su az tak namahane, zato tie ostatne maju co robit (napriklad jama a auto stoji na prednej a zadnej naprave). Tolko moj teoreticky pohlad na dany problem. |
|
Peter team RCPortál Príspevkov: 2167 Moje modely Poslať správu |
Pope, nezhadzuj mi triesku... to nebola izolačka... to bola super extra viacučelová najsamlepśia strieborná montážna páska.... ono voľba bola buď páska alebo bez kapoty.... tak šla páska... ale teraz asi začnem pomaličky sa hrať s fasádou vejtrasky... na máj musí byť ako tak skultivovaná.... teraz to uź stojí za to.... |
|
marek4444 modelár Príspevkov: 476 Moje modely Poslať správu |
@newPOPE kabínu som použil náhradnú čo som mal v celku, ale nie som s ňou spokojný lebo je o niečo menšia ako by bolo správne, po prepočte vychádza mierka tak 1:10,7 a verte že to vidno , žiada si to tie správne rozmery. Ale neboj sa, tvoja snaha nevojde navnivoč, materiál bude použitý na stavbu inej kabíny v správnych rozmeroch, len na Glanzenbergu som ju ešte nevedel použiť. Táto menšia možno pôjde na bazár, uvidíme. @rodrigezv8 nevesaj hlavu, zvládol si to parádne a hlavne si to prešiel ,ja som skončil pod prvým kopcom, na ktorom som zistil že brzdu z prevodovky musím vyhodiť lebo spôsobuje to ,že auto síce ustojí akýkoľvek kopec, ale potom sa vie pohnúť len s veľkým plynom aby som prebil stály ťah z kopca , čo spôsobí že auto doslova vyskočí a ide prirýchlo(prípadne sa hneď kotúľa), alebo po každom zastavení dať málo spátečku aby som sa vedel kultivovane pohnúť vpred. Samozrejme sa mi uvoľňoval kardan z rozvodovky na zadné nápravy, tak som ho dotiahol čo to dalo a samozrejme sa odlomila oska z rozvodovky(áno tá čo má v sebe dierku jak svet a z pôvodného prierezu zostane tak málo, že sa nečudujem že sa to láme). Zvyšok expedície som odjazdil z jeepom, ktorý bol na úvodnom defilé pripevnený na Urale. Ale aj jeep si odniesol nejaké tie rany. Na drevených schodoch sa mi vytrhli očká na predných spodných linkoch. Rozobral, nakrútil naspäť a pokračoval som až na námestie. Medzitým sa jedno očko znovu vytrhlo, tak som ho už len násilím natlačil späť , a došiel na námestie. Myslel som že naspäť budem jeep k autu niesť, ale veľmi rýchlo som si to rozmyslel a skúsil či to nepôjde po vlastnej osi a na moje prekvapenie jeep už vydržal až k autu. |
|
dandelion modelár Príspevkov: 102 Moje modely Poslať správu |
ja som použil v tatre aj kirovci tieto: https://www.components.sk/vyrobok/63061300 |
|
rodrigezv8 modelár Príspevkov: 113 Moje modely Poslať správu |
Dandelion a nemas tam kardan ? v Kirovci asi netreba, ale ani v Tatre ? iba tie klby tam mas ? |
|
Waldas modelár Príspevkov: 680 Moje modely Poslať správu |
|
|
marek4444 modelár Príspevkov: 476 Moje modely Poslať správu |
K nápravam treba výsuvné kardany, takže ak by som použil inbusak (obyčajný holý L kľúč) ako vonkajší šesťhran , z čoho urobiť čo najjednoduchšie vnútorný šesťhran ? Inak ten obchod čo dal Dandelion je super, majú tam okrem iného aj kardany, len škoda že najmenší má priemer 20mm a vnútornú dieru 10mm. |
|
guitar61 modelár Príspevkov: 103 Moje modely Poslať správu |
Vnútorný šesťhran som spravil z orecha gola sady. Stočil som orech, odpichol len časť s vnútorným šesťhranom a nalisoval do tubky. Trubka môže byť dlhá podľa potreby na prenos sily stačí ten orech. Kardanové kríže som použil tieto: https://www.tarriracing.sk/Spojka-hriadela-5mm-3mm-1ks-d1225.htm |