autor | správa |
Peter team RCPortál Príspevkov: 2167 Moje modely Poslať správu |
Peťo, tak som to odvážil.... a som sa prekvapil...... takže zostava ako na fotke..... rám s komplet pohonom, kolesá zatiaľ bez vyváženia (dopredu isto pôjde aspoň 25-30dkg spolu) servo riadenia, predný blatník (ten fakt nič neváži...... vśetko takto spolu 3 790 g ....... no čakal som menej, ale zas ku mne sa to hodí |
pera2008 modelár Príspevkov: 2548 Moje modely Poslať správu |
tak to si podla mojho predpokladu este lahky. nic pockam na ostatnych, uvidim, ci to porastie |
marek4444 modelár Príspevkov: 476 Moje modely Poslať správu |
Ja som zatiaľ na 3,58kg v stave ako na posledných fotkách, teda len rám(ešte nie celkom kompletný), kolesá(bez úprav), nápravy, riadenie+servo, motor ,prevodovka dočasná elektronika a 2000 NiMH šesťčlánok. |
Peter team RCPortál Príspevkov: 2167 Moje modely Poslať správu |
Marek, ty budeš štartovať v muśej váhe ..... alebo ja v superťažkej.... Peťo, to vieš,,,,, tu mám ešte prádne kolesá.... to na defovi som mal kolesá každé 350g.... v pripade vetriesky... 10 kolies.... by to bolo celkom veselé.... |
marek4444 modelár Príspevkov: 476 Moje modely Poslať správu |
Asi budem musieť dohodiť nejaký balast, aby ma neodfúklo keď vyjdem na nejaké volné priestranstvo alebo aby som sa nekotúľal bokom bo každom väčšom briežku |
pera2008 modelár Príspevkov: 2548 Moje modely Poslať správu |
tak nejake zavazia do kolies som dal aj ja, ale zase 3.5kg v kolesach je trosku predimenzovane |
misho222 modelár Príspevkov: 1964 Moje modely Poslať správu |
Čo sa hmotnosti týka tak moja je na 6 kg +- no nadstavba ako taká má cca 1 kg, takže osadený podvozok bude okolo 5 kg Peťo Viem že som nebol prvý, no dúfam že som naštartoval to nad čím ste nenormálne dlho váhali, Tatra mala byť tak trošku motiváciou a inšpiráciou Snáď ju ešte trošku došperkujem, nech je sranda Moc sa teším na vaše 6kolky, sledujem vlákno a nenormálne slintám |
dandelion modelár Príspevkov: 102 Moje modely Poslať správu |
|
Ivanhoe modelár Príspevkov: 672 Moje modely Poslať správu |
|
pera2008 modelár Príspevkov: 2548 Moje modely Poslať správu |
|
marek4444 modelár Príspevkov: 476 Moje modely Poslať správu |
Ivanhoe to bude riadna potvora, aké nápravy použiješ? |
misho222 modelár Príspevkov: 1964 Moje modely Poslať správu |
Krása, Oshkosh M985 ? Jaaj toto sa teším tiež |
rodrigezv8 modelár Príspevkov: 113 Moje modely Poslať správu |
caute tak ja zatial takto nakoniec som sa rozhodol ze ked sa uz blaznim tak poriadne a 6x6 som prekopal na 8x8, podvozok je uz 4 prerabka, na zaklade rad Petra z NZ a Štefana Abela skarede prevedenie si prosim nevsimajte je to iba pracovna verzia, po uspesnych jazdných skuskach budem robit novy ram s presnymi dierami a skrutkami s presnou dlzkou ram je rozsireny, linky dlsie s mensimi uhlami, zatial to ma 3,7 kila s kolesami bez zavazia, servami, motorom a s polovicou kardanou zatial som skoncil, cakam na cvd kardany a rozvodovky, kym pridu diely mozem zasa trocha popracovat na nadstavbe, zatial je iba polozena na rame, pracovny nazov, noemova archa |
misho222 modelár Príspevkov: 1964 Moje modely Poslať správu |
A prečo nie, 8 koliek je ešte menej, to bude paráda Jednu vec ti odporučím, ak máš približnú predstavu aké vozidlo z toho bude, tak sa na stavbu vozidla zameraj z tej strany, nech už teraz šiješ rám linky, kardany a umiestnenie komponentov na mieru. Oveľa si s tým ušetríš potom prerábok a nič z času nestratíš na začiatku. Teraz ide hlavne o rázvory náprav nech ich máš na správnom mieste. Totiž ak sa neskôr rozhodneš či už skracovať, alebo predlžovať rázvory niektorých náprav tak môžeš zistiť že ti diferenciál niektorej nápravy zavadzia kardanu ďalšej, prípadne budeš musieť premiestňovať rozvodovky a pridávať kardany.... , čo by si mohol mať ošetrené od začiatku. Ďalšia vec, nátáčaj dve nápravy, inak sa noemova archa potopí, lebo sa nebudeš vedieť vyhnúť dunaju |
marek4444 modelár Príspevkov: 476 Moje modely Poslať správu |
Mne sa zdalo že sú dve natáčacie nápravy, prvá a posledná, len ide o to čo je lepšie, či takto alebo prvé dve. |