autor | správa | |
Jiri modelár Príspevkov: 749 Moje modely Poslať správu |
ale cimaaaak vysiel z nory kua to bola cesta. Pani ja sa vam divim lebo je jasne ze ta hlava bude podla mna na letovy prejav urcite lepsi uz len tym ze sa znizilo tazisko a samozrejme budu odchadzat loziska vo vrchnom ulozeni skor sa vymackaju gumy a na cyklike ponatahuju plastove capy skratka bude to lepsie ale na ukor niecoho ,ale ja by som to uzavrel peter by s tym mal buduci tyzden lietat na trexe 700 a uvidime. dokonca bude to na 700 N aj 700 E |
|
Alfa modelár Príspevkov: 1825 Moje modely Poslať správu |
Dzurko,presne si to trafil,lepšie si to nemohol napísať. Bude to fungovať,ale na úkor niečoho ! A o tom tu celé bolo ! PS. ty kokso aj tú hnusnú elektriku budeme skúšať ? |
|
Jiri modelár Príspevkov: 749 Moje modely Poslať správu |
nemusime petko sak nitro je nitro |
|
kuro99 modelár Príspevkov: 2161 Moje modely Poslať správu |
Tak napriek tomu ,ze som jediny co nepochopil fungovanie tejto hlavy zda sa ,ze realne skusonosti hoooodne koreluju s mojim nazorom na nu. Vratane skrutu pri pruzeni, ktory ste zavrhli hned ako prvy! Tu je list od chalana co lieta Compass bezpadlo odkedy vyslo co je podla mna dostatocna skusenost, resp. maximalna mozna. Urcite bude DFC mierne odlisna ale nemyslm ,ze velmi. You are right that because the upper connection to the blade grips is a fixed one, only allowing a rotational movement in one axis, the lower ball links will move a bit. However, as the blade grips are always in line with each other, the center to center distance between the lower ball links will stay the same. The way you notice this is that when you move the blade grips up and down, you theoretically see a tiny rotation of the swash plate due to the linkages that move. But these movements are so tiny that they don't influence the flying. I've own a 6HV and use pretty stiff dampeners on this machine. I've flown the Atom 500 with the stock dampeners (the O-rings). Both machines fly great and I prefer them over Align any day. I have seen the 7HV, and I'm really impressed by this machine. It uses the same setup, which works fine on both the Atom 500 and 6HV. Wear on the linkages or swash plate isn't the issue. The only parts I replaced so far are the dampening O-rings by a set of KBDD dampeners. I noticed they were getting a bit worn out after 60 flights. Dennis thank you very much for info provided and I do hope that you do not mind to publish this post. Juraj. |
|
Alfa modelár Príspevkov: 1825 Moje modely Poslať správu |
Dennis thank you very much for info provided and I do hope that you do not mind to publish this post. Juraj. |
|
Jiri modelár Príspevkov: 749 Moje modely Poslať správu |
Kuro kua teraz si zadrel |
|
Timo modelár Príspevkov: 1248 Moje modely Poslať správu |
Dennis thank you very much for info provided and I do hope that you do not mind to publish this post. Juraj. |
|
Alfa modelár Príspevkov: 1825 Moje modely Poslať správu |
Timo,kua ! Ja mu dám 50 eur,len nech ho vidím osobne,nech už konečne viem s kým mám tú česť sa o tomto baviť! Pane Bože pomôž mu prosím,nech to už konečne pochopí ! Nech si sem už dá aj fotku a nech sa neskrýva za niečim ! Zase píšem,uč sa,uč sa a uč sa ! Večne tu nebudeme ! A už prosím ťa prestaň tu drízdať tie kokotiny,je to na smiech ! A naozaj ťa prosím,píš sem niečo po slovensky,vieš,asi nie každý je tak vzdelaný ako ty...............!!! |
|
kuro99 modelár Príspevkov: 2161 Moje modely Poslať správu |
Add Cimak The way you notice this is that when you move the blade grips up and down, you theoretically see a tiny rotation of the swash plate due to the linkages that move. But these movements are so tiny that they don't influence the flying. Neviem ako chapes ty co je tu napisane, ale s mojou anglictinou tam nevidim ani slovo o viditelnom skrute ale o mikropohybe. Add Alfa Tebe osobne ja nemam uz co povedat. Tolko zloby, arogancie a povysenectva som ja osobne este nezazil. Toto je inet forum. Ak ho vlastnis, daj mi bann a bude vsetko jasne. |
|
Audino modelár Príspevkov: 2521 Moje modely Poslať správu |
Sam si to robis. Najhorsie na tom je to,ze co znalejsi veci sa vykasle argumentovat nabuduce. |
|
kuro99 modelár Príspevkov: 2161 Moje modely Poslať správu |
Audino su tu ludia od ktorych dostanem aj ja, "neschopny chapat podstatu veci" argumenty. Nastastie je ich vacsina a vonkoncom si nemyslim ,ze su neznali. A su tu aj zlcotvorne typy. ++ Anglictinu chapem ako prirodzenu gramotnost cloveka v dnesnej dobe. |
|
Peter team RCPortál Príspevkov: 2167 Moje modely Poslať správu |
Kuro, je jasné, že pre dnešnú omladinu (sem beriem všetkých, čo po 89 prežili svoju pubertu) by to malo byť prirodzené, ale ber ohľad aj na nás skôr narodených .... keď mi to sem dáš v nemčine alebo maďarčine, nemám problém, ale moja angličtina má značné trhliny, ba až priepasti |
|
Timo modelár Príspevkov: 1248 Moje modely Poslať správu |
Ukončil by som túto debatu asi takto: Hlava DFC je pekná, jednoduchá ale z technického hladiska je tam neporiešený jeden pohyb. Preto tam bude vznikať určité pnutie na niektoré časti hlavy. Uvidíme ako sa to prejavý na životnosti a čo bude najviac odchádzať. Za testera som jednohlasne zvolil p.Neunera. Timo |
|
kuro99 modelár Príspevkov: 2161 Moje modely Poslať správu |
Peter pozeram ,ze trnafske sily zmobilizovali aj admina Vies ako som dostal tak som sa snazil preposlat tie prispevky aby boli v povodnom zneni. Ak to niekoho uraza, ospravedlnujem sa. Dnes funguje kopec velmi kvalitnych transaltorov a nevidim az taky problem, ja si citam aj hk, cn fora bezne. |
|
kuro99 modelár Príspevkov: 2161 Moje modely Poslať správu |
Cimak abs suhlasim. Vies mne sa ten dizajn pacil a paci. A ako som uz spomenul verim v KISS princip (keep it simple and stupid) ~( snaz sa robit veci jednoducho az (s)prosto) Atom 500 som takmer kupil ale odradila ma presne tato neoverenost a remen na zadnej vrtuli. S tym ako presli na tento dizajn aj SAB a Align som si dovolil tvrdit ze to bude dobre. Hlavne pri SAB by to bol hodne zly krok riskovat pri jedinom type, ze sa to bude sypatak by nemali istu vieru ,ze to je dobre. Kontaktoval som vsetkych moznych ludi a mam 3 vyjadrenia ktore sa plus minus kryju s tym co som tu uverejnil od Dennisa. Tj. ta hlava pruzi a nie je pravda ze je tuha. Ano su tam pnutia ale su cez paky rozlozene a nie je citelne opotrbenie. Pisali mi ze menili gumy cca pri 60-100 letoch. Toto by som privital keby ste mi napisali ako menite pri klasickej FBL hlave niekto iny. Samozrejme iny styl, ine naroky ale plus minus sa to hadam da porovnat. Taketo nieco som ocakaval od starych harcovnikov ,ze mi niekto napise. Kazdopadne s tebou Cimak suhlasim ale aj dufam ,ze tak ako sa presadili a presadzuju FBL elektricke heli , cosi bude aj na tomto dizajne dobre. Pekny den vsetkym prajem. (Aj ked tu prsi a je hnusne |