autor | správa | |||
savo modelár Príspevkov: 731 Moje modely Poslať správu |
bola to blbosť čo som napísal, ktorú som si uznal a preto som to radšej odstránil |
|||
savo modelár Príspevkov: 731 Moje modely Poslať správu |
|
|||
Erich001 modelár Príspevkov: 809 Moje modely Poslať správu |
chalosi ja som toho nazoru ze ak to chcete mat PRESNE, RYCHLE, SUPER CITLIVE A OBRATNE - TAK JE TO NA TVRDO. A POCKAME SI NA TO CO NAPISE PETER PO SKUSENOSTI. |
|||
Alfa modelár Príspevkov: 1825 Moje modely Poslať správu |
Nemôže to byť na tvrdo ! To by bolo úplne v riti,tá elektronika by sa zbláznila od vibrácií . Presné je ok. Rýchle je ok. Super citlivé je =úplne na figu ! Obratné je dobré,ale v norme,aby človek cítil celú dráhu kniplu. |
|||
Jiri modelár Príspevkov: 749 Moje modely Poslať správu |
presne tak ako ked vchadzas do drazky a vychadzas z drazky to musi byt ten spravny cit ako sa hovori ta citlivust, peto to je neuveritelne tie vrtulniky sa tak podobaju a co cimak nejak ho neni CIMAAAK co srofikujes, co srofikujes |
|||
Alfa modelár Príspevkov: 1825 Moje modely Poslať správu |
Krátke pohyby sú úplne na figu,to musíš cítiť celú dráhu..........kniplu |
|||
Jiri modelár Príspevkov: 749 Moje modely Poslať správu |
sak ano ale este pocas tej drahy to vies koncekom este vylepsit petko kua ale sme vylepsovaci |
|||
kuro99 modelár Príspevkov: 2161 Moje modely Poslať správu |
Nerozumiete mi ? Kreslim len o trosku lepsie ako moja mala ale toto som myslel. Skratka nepruzi to podla mna po osi v hlave ale tym prepakovanim sa os pruzenia presunula na os prechadzajucu cyklikou. Trosku tomu nasvedcuje aj T tvar gum ktore idu do hlavy. No piste a sfuknite ma Ja som nevydrzal a ospamoval aj sameho Berta ked s tym lietal ale volajako ma ma na salame, preco asi )) Add slota, no on nema radost so mna a ja z neho. Rovnako ale nemam radost z celej madarskej ekvity na slovensku. A o madarsku samotnom uz pomlcim. Ale to sme uz v politike a tu mam zakazanu |
|||
Alfa modelár Príspevkov: 1825 Moje modely Poslať správu |
Ty si fakt úplne vedľa |
|||
kuro99 modelár Príspevkov: 2161 Moje modely Poslať správu |
A draha kniplu znie trosku dvojzmyselne Koren slova zmyselnost ? No prezradte aj mne ikvacovi co to cimak bastli za masinu ? HM? Staci naznacit, vyrobca, typ, osadenie a ostatne si uz domyslim |
|||
Alfa modelár Príspevkov: 1825 Moje modely Poslať správu |
Normálny T-EX 700 s pádlovou hlavou s Velocity 90 |
|||
juky99 modelár Príspevkov: 258 Moje modely Poslať správu |
Cavte som strojar a kontrukter. myslim ze na 90% to musi byt hlava natvrdo pretoze keby bola makka dochadzalo by k namahaniu skrutky horneho ulozenia tiahla, a ulomila by sa, tie skrutky z klasickej legovanej ocele ktora vydrzi vela na tlak ale na ohyb a strih je to horsie. pri tej kontrukcii je to jediny kiriticky bod ak by bola hlava v gumach musel by tam byt gul.cap inac by to vibrovalo ako sproste, pri liste cca 360g a dlzke cca 690mm je konci listu pri cca 2000 ot, odstrediva hmotnost okolo 8-10kg /list, a stym ked tacne mavat cyklika?? tak ulozenie tej hlavy musi byt bud guma/gul.cap,,alebo hlava lozisko/lozisko cap tiahla... |
|||
kuro99 modelár Príspevkov: 2161 Moje modely Poslať správu |
F0K D4 SH1T http://rc.runryder.com/helicopter/t628364p1/ Rigidita v poskodeni ive crashed mine many times lol. usually it will pop the ball links off, or brake a ball link. ive also bent the screw the holds the pivot link to the arm. i broke one drive tube so far in about 4 crashes. Design Using metal link rods would be a bad idea on the Compass head. Part of the design is supposed to flex so that the phasing basically self adjusts. The links are designed to "flex" a certain amount. This is tuned in conjunction with the spindle moveing on the dampers. You need that movement in this design. Strejdovi to niekto prelozi PS. m4d4f4k4 stale to je o tom, ze to posobi tak, ze os tlmenia je cca na uponoch na cyklike. |
|||
myjavak modelár Príspevkov: 438 Moje modely Poslať správu |
Chlapi, budem trapny ale nedalo mi to už len zo zvedavosti, akou odstredivou silou posobi list osovo na priečnu hriadel. Dajme si trochu matiky vstup: - hmotnosť listu je 160g - dĺžka je 690mm - otáčky sú 2000 ot/min - vonkajšia kružnica, ktorú nám tvoria listy je 1,5m takze uvažujme, že ťažisko listu bude v strede listu (aj ked v skutocnosti nieje). Za jednu otáčku vykoná ťažisko dráhu 2,35m. Za 1 minútu to bude 4700m. Obvodová rýchlosť ťažiska je 78,3 m/s. Odstredivá rýchlosť je podla vztahu Fo = m . v2 / r dosadíme hodnoty, teda Fo=0,16kg x 78,3^2 /0,375=2615N = 261,5kg. kua to unese aj svatu trojicu hahahaha |
|||
kuro99 modelár Príspevkov: 2161 Moje modely Poslať správu |