Používateľské meno

Heslo

RC PORTAL

1 2 3 4 5 6 7 8 33 34 35 36 37 38 39 40
autor správa
savo
modelár

Príspevkov: 731

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 4. 1. 2012 o 20:06 | odkaz na príspevok
Alfa:
savo:
Alfa:
Zlý máš pohľad,porozmýšľaj nad tým poriadne ! Nič v zlom,ale naozaj nerozumiete niektorým veciam ! Ja som len obyčajný automechanik a neviem po anglicky sa vyjadrovať ako niektorí borci tu na fore,ale mne stačí normálny slovenský obyčajný rozum aby som videl čo to bude robiť ak sa vychýli priečna hriadeľ na niektorú stranu !

Peťo, ale ja som sa priznal "vyššie" že som sa mýlil a preto som ten môj príspevok vymazal!!!
je to tak, že ak sa jedno tiahlo vychýli, tak to druhé na opačnej strane ide na tú istú stranu
možno že tie gumy sú fakt tvrdé(plasty)

Ja viem,mne išlo o princíp,nemal si to mazať !

bola to blbosť čo som napísal, ktorú som si uznal a preto som to radšej odstránil
Bydlisko: Zvolen ( 53 rokov )
savo
modelár

Príspevkov: 731

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 4. 1. 2012 o 20:17 | odkaz na príspevok

video test a. szabo jr.



odkaz na Youtube
Bydlisko: Zvolen ( 53 rokov )
Erich001
modelár

Príspevkov: 809

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 4. 1. 2012 o 21:19 | odkaz na príspevok
chalosi ja som toho nazoru ze ak to chcete mat PRESNE, RYCHLE, SUPER CITLIVE A OBRATNE - TAK JE TO NA TVRDO.
A POCKAME SI NA TO CO NAPISE PETER PO SKUSENOSTI.
Bydlisko: Bernolakovo ( 53 rokov )
Alfa
modelár

Príspevkov: 1825

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 4. 1. 2012 o 21:28 | odkaz na príspevok
Erich001:
chalosi ja som toho nazoru ze ak to chcete mat PRESNE, RYCHLE, SUPER CITLIVE A OBRATNE - TAK JE TO NA TVRDO.
A POCKAME SI NA TO CO NAPISE PETER PO SKUSENOSTI.

Nemôže to byť na tvrdo ! To by bolo úplne v riti,tá elektronika by sa zbláznila od vibrácií .
Presné je ok.
Rýchle je ok.
Super citlivé je =úplne na figu !
Obratné je dobré,ale v norme,aby človek cítil celú dráhu kniplu.
Bydlisko: Trnava, vek-46
Jiri
modelár

Príspevkov: 749

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 4. 1. 2012 o 21:37 | odkaz na príspevok
presne tak ako ked vchadzas do drazky a vychadzas z drazky to musi byt ten spravny cit ako sa hovori ta citlivust, peto to je neuveritelne tie vrtulniky sa tak podobaju a co cimak nejak ho neni CIMAAAK co srofikujes, co srofikujes
Alfa
modelár

Príspevkov: 1825

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 4. 1. 2012 o 21:50 | odkaz na príspevok
Jiri:
presne tak ako ked vchadzas do drazky a vychadzas z drazky to musi byt ten spravny cit ako sa hovori ta citlivust, peto to je neuveritelne tie vrtulniky sa tak podobaju a co cimak nejak ho neni CIMAAAK co srofikujes, co srofikujes

Krátke pohyby sú úplne na figu,to musíš cítiť celú dráhu..........kniplu
Bydlisko: Trnava, vek-46
Jiri
modelár

Príspevkov: 749

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 4. 1. 2012 o 22:08 | odkaz na príspevok
sak ano ale este pocas tej drahy to vies koncekom este vylepsit petko kua ale sme vylepsovaci
kuro99
modelár

Príspevkov: 2161

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 4. 1. 2012 o 22:14 | odkaz na príspevok
Alfa:
kuro99:
No uz aby to Alfa s Cimakom preskumali ) Kolotoc nam vsetkym kupia.

Savo predstav si co by sa dialo keby si zobral prec z DFC hlavy hlavny blok a osku.
Get it ?
Ak nie tak dalej, ak by su takto rozobratu hlavu ~ potazmo uz len gripy napojene cez L tiahla na cyklyku naklanal, kde by bola os otacania ?
Get it ?
Skratka a dobre nepruzi to cez os v hlavnej hlave ale cez os na cyklike.

Chce to skratka lateralne myslenie. Ale velku pravdu ma Alfa a Cimak v tom ze ta halva bude o hodne tuhsia ale urcite nie tuha !! A urcite sa to nerozpadne ani neopotrebuje gumy nejako rapidne. Skor by som tipoval ,ze to podrzi este viac ako ked to pruzi na osi v hlavnom bloku.

Trošku zrozumytelnejšie by sa nedalo písať ? Vieš ja som len taký obyčajný človek !
Pán Slota by nemal z teba veľkú radosť.
PS: prosím ťa píš normálne ako obyčajný slovenský chlap a hlavne nepoužívaj tie jebnuté anglické slová,načo sa to tu hráš ?!



Nerozumiete mi ?


Kreslim len o trosku lepsie ako moja mala ale toto som myslel. Skratka nepruzi to podla mna po osi v hlave ale tym prepakovanim sa os pruzenia presunula na os prechadzajucu cyklikou. Trosku tomu nasvedcuje aj T tvar gum ktore idu do hlavy.

No piste a sfuknite ma Ja som nevydrzal a ospamoval aj sameho Berta ked s tym lietal ale volajako ma ma na salame, preco asi ))

Add slota, no on nema radost so mna a ja z neho. Rovnako ale nemam radost z celej madarskej ekvity na slovensku. A o madarsku samotnom uz pomlcim. Ale to sme uz v politike a tu mam zakazanu
Bydlisko: ZA
Alfa
modelár

Príspevkov: 1825

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 4. 1. 2012 o 22:17 | odkaz na príspevok
Ty si fakt úplne vedľa
Bydlisko: Trnava, vek-46
kuro99
modelár

Príspevkov: 2161

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 4. 1. 2012 o 22:18 | odkaz na príspevok
A draha kniplu znie trosku dvojzmyselne Koren slova zmyselnost ?

No prezradte aj mne ikvacovi co to cimak bastli za masinu ? HM? Staci naznacit, vyrobca, typ, osadenie a ostatne si uz domyslim
Bydlisko: ZA
Alfa
modelár

Príspevkov: 1825

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 4. 1. 2012 o 22:20 | odkaz na príspevok
kuro99:
A draha kniplu znie trosku dvojzmyselne Koren slova zmyselnost ?

No prezradte aj mne ikvacovi co to cimak bastli za masinu ? HM? Staci naznacit, vyrobca, typ, osadenie a ostatne si uz domyslim

Normálny T-EX 700 s pádlovou hlavou s Velocity 90
Bydlisko: Trnava, vek-46
juky99
modelár

Príspevkov: 258

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 4. 1. 2012 o 22:48 | odkaz na príspevok
cimak:
Naopak pri použití tiahel na pevno sa to chová takto: (ospravedlnujem sa za obrázok, nič iné som na rychlo nestihol)



Samozrejme za letu to kmitá pri zaťažený cyklikou dva krát za otáčku, ak točíš 2000 tak si môžeš predstaviť čo sa tam deje.



Cavte som strojar a kontrukter.
myslim ze na 90% to musi byt hlava natvrdo pretoze keby bola makka dochadzalo by k namahaniu skrutky horneho ulozenia tiahla,
a ulomila by sa, tie skrutky z klasickej legovanej ocele ktora vydrzi vela na tlak ale na ohyb a strih je to horsie.
pri tej kontrukcii je to jediny kiriticky bod
ak by bola hlava v gumach musel by tam byt gul.cap inac by to vibrovalo ako sproste,
pri liste cca 360g a dlzke cca 690mm je konci listu pri cca 2000 ot, odstrediva hmotnost okolo 8-10kg /list, a stym ked tacne mavat cyklika?? tak ulozenie tej hlavy musi byt bud guma/gul.cap,,alebo hlava lozisko/lozisko cap tiahla...
Bydlisko: Samorin ( 49 rokov )
kuro99
modelár

Príspevkov: 2161

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 4. 1. 2012 o 23:21 | odkaz na príspevok
F0K D4 SH1T

http://rc.runryder.com/helicopter/t628364p1/

Rigidita v poskodeni

ive crashed mine many times lol. usually it will pop the ball links off, or brake a ball link. ive also bent the screw the holds the pivot link to the arm. i broke one drive tube so far in about 4 crashes.


Design

Using metal link rods would be a bad idea on the Compass head. Part of the design is supposed to flex so that the phasing basically self adjusts.

The links are designed to "flex" a certain amount. This is tuned in conjunction with the spindle moveing on the dampers. You need that movement in this design.


Strejdovi to niekto prelozi

PS. m4d4f4k4 stale to je o tom, ze to posobi tak, ze os tlmenia je cca na uponoch na cyklike.
Bydlisko: ZA
myjavak
modelár

Príspevkov: 438

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 4. 1. 2012 o 23:56 | odkaz na príspevok
Chlapi, budem trapny ale nedalo mi to už len zo zvedavosti, akou odstredivou silou posobi list osovo na priečnu hriadel.
Dajme si trochu matiky

vstup:
- hmotnosť listu je 160g
- dĺžka je 690mm
- otáčky sú 2000 ot/min
- vonkajšia kružnica, ktorú nám tvoria listy je 1,5m


takze uvažujme, že ťažisko listu bude v strede listu (aj ked v skutocnosti nieje). Za jednu otáčku vykoná ťažisko dráhu 2,35m. Za 1 minútu to bude 4700m. Obvodová rýchlosť ťažiska je 78,3 m/s.
Odstredivá rýchlosť je podla vztahu Fo = m . v2 / r dosadíme hodnoty, teda
Fo=0,16kg x 78,3^2 /0,375=2615N = 261,5kg.

kua to unese aj svatu trojicu hahahaha
Bydlisko: Bratislava DNV ( 44 rokov )
kuro99
modelár

Príspevkov: 2161

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 5. 1. 2012 o 00:48 | odkaz na príspevok
Bydlisko: ZA
1 2 3 4 5 6 7 8 33 34 35 36 37 38 39 40
  • Odpovedať
Musíte byť prihlásený na pridávanie príspevkov.
Úvodná stránka
  • 669 ľudí online za poslednych 5 minút.
Fórum
  • 4 príspevkov za posledných 24 hodín.
Album modelov
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Galérie
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Články
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Bazár
  • 22 inzerátov za posledných 24 hodín.
Podujatia
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.

Online za posledných 5 minút: