autor | správa | ||
mravecm1 modelár Príspevkov: 608 Moje modely Poslať správu |
Si blizko, ale predsa len ta trochu poupravim. Tento tvoj vypocet je totiz velmi nepresny. Ak chces vediet, akou silou zatazuje samotny list, musis pouzit intergral od polomeru na bode uchytenia listu po polomer na konci listu. Nedavno som si to pocital pre otacky 2000/min a listy ALIGN 690mm, pretoze ma to tiez celkom zaujimalo. Pri otackach 2000/min mi to zatazenie vyslo takmer presne 200kg na jeden list (uplne presne cislo si uz nepametam). |
||
Audino modelár Príspevkov: 2521 Moje modely Poslať správu |
http://helidaily.com/wp-content/gallery/goblin-exploded-views-6-12-11/goblin-ex-head-6-12-11.jpg http://helidaily.com/align-new-700-dfc-head-price-revealed/ Pitche,gugel vie vsetko a vy sa tu hadate jak cechuni!panelova guma u SABu nepresla,tak ju zobrali na Taiwan. |
||
myjavak modelár Príspevkov: 438 Moje modely Poslať správu |
mravec nechci odomna ratat o polnoci integraly ak si neuvazoval nerovnomerné rozloženie hmotnosti po dĺžke listu tvoj vypocet je velmi nepresny. Je pravda ze pri vypocte som uz posunul polomer taziska blizsie ku stredu cim som sa priblizil realite, presnejsi vysledok by sme dostali aj tak zistením presného ťažiska listu a jeho polohy od stredu otacania. a výsledny vzťah, ktorý by si dostal potom po integrácii na jednej A4-ke je ten ktory som uviedol na konci vypoctov. |
||
mravecm1 modelár Príspevkov: 608 Moje modely Poslať správu |
samozrejme nerovnomerne rozlozenie hmotnosti som neuvazoval, pretoze to nemam ako zistit, ale kazdopadne vypocet len podla taziska je ovela nepresnejsi. Inac videl som, ako vyzeraju tie listy z vnutra (asi ako kazdy, kto niekedy prastil helinou o zem ) a je jasne ze rozlozenie hmotnosti je viacmenej rovnomerne teda az na ten koren listu, ale vzhladom na to, ze ten ma maly polomer otacania, jeho vplyv na celkove zatazenie je zanedbatelny. |
||
kuro99 modelár Príspevkov: 2161 Moje modely Poslať správu |
Marian, myjavak kaslite na to, je sice fajn vediet aka sila tam posobi ale je asi jedno aka presne. Mna osobne by skor zaujimalo aka sila posobi na pruzenie na gripe pri max kolektive. Tj kolko z odsrtedivej sa prenesie na ten grip. Gugel som si, mohol som si Audino, no tie nakresy som videl hned ako to tam dali SAB-aci a na co si teda prisiel ohladom toho mechanickeho fungovania pruzenia ? Lebo mne ten nakres nepomohol moc, len tie DFC gumy davaju cosi tusit. Mne osobne sa goblin dizajn hodne paci. A ta hlava dtto. Cele to je asi o tom ,ze ten dizajn bol naporudzi ale nikto do toho nesiel. Zajonz si to lajsol aby zviditelnil compass 2 roky dozadu a nech citam ako citam, neviem najst katastroficke scenare ako spomina Alfa a Cimak, ze to zodere gumy po par letoch a mechanicky sa to rozpadne koli pnutiu. Nasledne na to si to lajsli aj spagetaci zo SAB a ostatne aj Krause v Align. Ja skratka neverim, ze je to modny vystrelok alebo len nejaka "na oko pekna" haluzka pre par slaboduchych o mechanike a lietani nic netusiacich "zilincanov" ako to podsuva Alfa. PRECITAJTE SI tie posty co som dal vyssie. |
||
mravecm1 modelár Príspevkov: 608 Moje modely Poslať správu |
Klidek, ved uz sme asi skoncili ... teda ja urcite |
||
Audino modelár Príspevkov: 2521 Moje modely Poslať správu |
guglol som to preto,ze ste sa hadali,co tam je,ci loziska,ci gumy. |
||
kuro99 modelár Príspevkov: 2161 Moje modely Poslať správu |
SAB part 33 ? |
||
Alfa modelár Príspevkov: 1825 Moje modely Poslať správu |
Ja skratka neverim, ze je to modny vystrelok alebo len nejaka "na oko pekna" haluzka pre par slaboduchych o mechanike a lietani nic netusiacich "zilincanov" ako to podsuva Alfa. |
||
Timo modelár Príspevkov: 1248 Moje modely Poslať správu |
Je to presne tak ako píšeš. je vidieť že si strojár a vieš o čo ide. |
||
juky99 modelár Príspevkov: 258 Moje modely Poslať správu |
hmotnosti som mozno zle vyratal ale podstatu sme pochopili,uvidime co napise alfa ked to otestuje, |
||
Timo modelár Príspevkov: 1248 Moje modely Poslať správu |
Chlapci odstredivú silu tu počítate úplne zbytočne, to čo sa tu rieši neovplivnuje. Odstredivá sila pôsobí na pruženie listov, čím menšie otáčky tým menšia odstredivá sila a tým viac sa budú prehýbať listy. |
||
Timo modelár Príspevkov: 1248 Moje modely Poslať správu |
Ale tu nejde o to či to otestuje a niečo povie alebo nie, tu šlo hlavne o technické riešenie ktoré nerieši určité pruženie. |
||
juky99 modelár Príspevkov: 258 Moje modely Poslať správu |
o
odsterivku sme ratali len informativne aby bola predstava s akymi gyroskopickymi silami pracuje cyklika,cet to tialho gripov ,ale v konecnom dosledku odstredivka namaha najviac priecnu osku na tah, |
||
juky99 modelár Príspevkov: 258 Moje modely Poslať správu |
jasne ale vzdy teoriu vyvrati alebo potvrdi prax a testy, |