autor | správa |
airacutie modelár ![]() Príspevkov: 266 Moje modely Poslať správu |
3.5V na clanok je safe. |
andrej11 modelár ![]() Príspevkov: 269 Moje modely Poslať správu |
3.0V alarm. Aj tak su baterky po sezone v hajzli tak naco ich setriť? |
jojak modelár ![]() Príspevkov: 78 Moje modely Poslať správu |
hlavne o tom aby baterka nescipla vo vzduchu ![]() |
airacutie modelár ![]() Príspevkov: 266 Moje modely Poslať správu |
Z mojej skusenosti nescipne ![]() |
JiriF modelár ![]() Príspevkov: 184 Moje modely Poslať správu |
Moze chcipnut video, mne sa to uz stalo a aj poisonovi (na predchadzajucej stranke video Blackout). |
Norberto modelár ![]() Príspevkov: 228 Moje modely Poslať správu |
Alarm na 3,5 v a minimum nastav na 3,3 V , tak je to bezpečné a aj baterky vydržia viac než sezónu ak sa o ne staráš. Tu je niečo o baterkách a starostlivosti o ne: http://rcmodely.cevaro.sk/index.php?id=16&n=zazimovanie-dlhodobe-skladovanie-lipol-baterii A mimochodom je nezmysel lietať na 3.0 v odtiaľ je len kúsok do nenávratna, pod 2,8 v zabiješ baterku. |
marwi modelár ![]() Príspevkov: 215 Moje modely Poslať správu |
caute, uz sa vam niekedy stalo ze sa nedal nastavit failsafe na koptere? skusal som nastavit RX, potom aj vsetky moznosti na doske cez betaflight. Ziadna zmena sa nikde neprejavila. Sprava sa to stale rovnako. Ak vypnem vysielacku hodnoty zostanu na poslednom prijatom bode. Mam T9x z Frsky DJT modulom a dosku SP F3 racing, Betaflight 3.0.0. Neupdatoval som FW lebo sa drzim hesla, co lieta do toho nesahaj ![]() neriesil niekto podobny problem? na zahranicnych forach mi zatial ziadna rada nepomohla ![]() |
airacutie modelár ![]() Príspevkov: 266 Moje modely Poslať správu |
ja som raz vybil 4S Tattu pod 9V ![]() ![]() |
Norberto modelár ![]() Príspevkov: 228 Moje modely Poslať správu |
Samozrejme aj ja som už podbil baterku dokonca po 2,8 v na článok a rozflákol lietadlo a oživil som ju ale ja sa odvtedy starám o baterky maximálne . Marwi nahraj tam 3,01 je tam patch možno pomôže. |
Thinky modelár ![]() Príspevkov: 1008 Moje modely Poslať správu |
marwi toto si skusal? 1) Bind the receiver first and turn on both the transmitter and receiver; 2) Move the controls to the desired failsafe position for all channels; (nastav si switch ktorym armujes aby zaarmoval kopteru.. cize ked naskoci failsafe aby vyplo motory ) 3) Press briefly the F/S button of the receiver (less than 1 second). The GREEN LED of the receiver will flash twice, indicating the failsafe position has been set in the receiver. To disable the failsafe function, re-bind the receiver. a v BF som mal nastaveny failsafe na DROP a k baterkam ja sa snazim vybijat na 3.5 - 3.6V na clanok, cca pri 1000 - 1100mah pristavam |
JiriF modelár ![]() Príspevkov: 184 Moje modely Poslať správu |
Marwi, failsafe na DJT terba nastavit na to aby pri vypadku nedaval signal. Zapnes vysielac, zapnes kopetru (bez vrtul), vypnes vysielac, stalcis a pustis tlacitko na prijmaci, vypnes koptu. Potom bude vediet BF ze nemas signal (zacne pipat) a budes moct nastavit co s tym urobit Co sa tyka bateriek 3.5v znamena ze baterke ktora je este v kondici zostava cca 10% vykonu a zacat rozmyslat o pristati je neskoro. Na to treba mysliet skor podla stylu lietania atd. ja sadam tak okolo 3.53 - 3.60. Odmenou je vacsia zivotnost bateriek a menej oprav ![]() |
-mio- modelár ![]() Príspevkov: 292 Moje modely Poslať správu |
Ja mam alarm na 3.55v, ked to zacne pindat, uberam na intenzite lietania, a ked sa to drzi dlhsie ako 10s pod touto hodnotou idem dole. Po pristati to potom zas stupne na takych 3.6-3.7v. Este to mam skombinovane s th% casovacom (http://open-txu.org/glossary/th/), to je super vec, vzdy viem kedy asi pojdem dole a viem sa zariadit keby telemetria nahodou zlyhala. Prudovy senzor nemam. |
sstann modelár ![]() Príspevkov: 104 Moje modely Poslať správu |
Nazdar, ake osd použivate k f3 doskam s betaflight-om? |
Dzino modelár ![]() Príspevkov: 352 Moje modely Poslať správu |
Najsikovnejsie je F3 zo zabudovanym OSD - Napriklad Omnibus, alebo Betaflight F3. Ja pouzivam Omnibus F4. Na tom je super, ze cez BetaFlight vies nastavovat OSD a potom cez OSD menit PID a nastavenie VTX (ja mam TBS Unify a cez Smart Audio port sa konfigurovat) - viem menit frekvenci a vysielaci vykon. Pokial uz mas F3 flight controller kupeny a len k nemu chces OSD, tak bud Matek OSD - ten funguje samostatne nepotrebuje prepojenie z FC, alebo Holybro OSD + PDB - to pouziva MinimOSD, cize uz potrebuje prepojenie z FC, ale tusim od verzie MWOSD 1.7. tiez je mozne menit PID. Tu su linky: Omnibus F3: http://www.banggood.com/Betaflight-F3-AIO-V1_1-Flight-Controller-with-Integrated-OSD-p-1086563.html Omnibus F4: http://www.banggood.com/BF3_1_5-Omnibus-F4-V2-Flight-Controller-STM32-F405-MCU-Integrated-OSD-Built-in-5V-BEC-Current-Meter-p-1143258.html BetaFlight: https://www.rotorama.cz/ridici-jednotky/betaflightf3 Matek OSD: https://www.aliexpress.com/item/Matek-HUBOSD-Eco-H-Type-STOSD8-PDB-Module-Current-Sensor-Dual-BEC-OSD-with-XT60/32756171186.html Holybro: http://www.banggood.com/Holybro-5V12V-Output-Power-Distribution-Board-PDB-with-Dual-UBEC-and-Minim-OSD-Integrated-p-1097722.html?rmmds=search |
sstann modelár ![]() Príspevkov: 104 Moje modely Poslať správu |
A s niečim takým to skusenosti nemate?https://hobbyking.com/en_us/mini-osd-system-w-gps-module.html Alebo je lepšie ho mať zabudované priamo v pdb/fc? |