autor | správa | |
jojak modelár Príspevkov: 78 Moje modely Poslať správu |
tak navyse tam mam LC filter + micro MinimOSD, 1x BEC 5V 1x BEC 12V to prida daku vahu secure image hosting emax RS2205 litllebee 20A R9d foxeer 600mw |
|
Norberto modelár Príspevkov: 228 Moje modely Poslať správu |
Ja mám tiež martian 220 a bez gopro a baterky váži 455 g |
|
airacutie modelár Príspevkov: 266 Moje modely Poslať správu |
Moj Martian s GoPro Hero 4 a baterkou vazi 700g. Ale ja som na vahu nehladel ked som ho staval. |
|
Norberto modelár Príspevkov: 228 Moje modely Poslať správu |
Mám na ňom regulátory s BEC idem ich meniť možno trochu schudne |
|
Dzino modelár Príspevkov: 352 Moje modely Poslať správu |
|
|
jojak modelár Príspevkov: 78 Moje modely Poslať správu |
pridas gopro a hned mas 600g tak ja som sa chcel informovat ohladom vahy a som rad ze nemam jediny tazke zelezo |
|
Norberto modelár Príspevkov: 228 Moje modely Poslať správu |
No teraz som pozeral váhu tých mojich ESC sBec mimochodom EMAX blheli 20a a som šokovaný váži 28g . Dys XSD 20 A vážy 4,32g to schudne 94,72g pri štyroch regloch . To už je odtučňovačka |
|
-mio- modelár Príspevkov: 292 Moje modely Poslať správu |
@palogabris: Ono tieto male muchy nemaju moc rady vietor. V bezvetri resp. vnutri sa to ako sprava? Lietas acro alebo angle mod? Nie som si isty o obratoch okolo ktorej osi hovoris. Pokial je to yaw a lietas acro, treba pri prudkych manevroch viac zatlacit na plyn, inak stratis rychlost aj vysku a prepadnes sa do vlastneho propwashu (rozvireny vzduch z vlastnych vrtul) co ti sposobi trasenie. To by pripadne pri angle mode mohlo zblbnut stabilizaciu, ale neviem, angle nelietam. |
|
JiriF modelár Príspevkov: 184 Moje modely Poslať správu |
Realacc QAV-X 210 V+ s kamerou (Foxeer Legend 2) a 3s 2200mAh (196g, tazke, slabee) Na sezonu planujem planujem 4s 1300-1500 ktore su lahsie. Ram som vybral hlavne kvoli vahe cize zaznamovu kameru na rozdiel od beznych Hcok vozim zadarmo |
|
Thinky modelár Príspevkov: 1008 Moje modely Poslať správu |
|
|
JiriF modelár Príspevkov: 184 Moje modely Poslať správu |
Stabilizovany rezim nema rad vietor vseobecne Ja som s tym bojoval pomocou max_angle_inclination (vychodzie myslim 40 nastavoval som 60) co nachvilu poriesi problemy s vetrom ale konecnym riesenim je prejst na acro. |
|
palogabris modelár Príspevkov: 13 Moje modely Poslať správu |
@-mio- lietal som manual a skusal som to aj v angle mode. Chovanie bolo obdobne pri ostrych obratoch. Cize priamy let rychly, smerovka dolava, kridelka dolava, a po otoceni mierne vyskovku pritiahnut. Ale mne sa to v oboch rezimoch spravalo ako keby som tu vyskovku tahal naplno takze masina sa zastavila a zostala stat. Musel som potom vyskovku potlacit aby sa rozbehla dopredu. V manualnom rezime. |
|
-mio- modelár Príspevkov: 292 Moje modely Poslať správu |
Myslim ze to bude len cvik. Ono sa to chova trochu inak ako velke koptery. Na nieco je citlivejsia, na nieco zas menej. Ako som pisal skus lietat v co najmensom az ziadnom vetre. Pri tom postupe co si pisal si vynechal podla mna dve veci. Pocas tej otocky musis potlacit nos trochu dole. A tesne predtym nez ho po otocke potiahnes hore, prudko pridaj a zas uber plyn. Potom potiahni nos hore, ale trochu menej, asi v zasade len to co si ho pocas otocky stlacil dole. Treba to dostat trochu do ruk. |
|
poison modelár Príspevkov: 3389 Moje modely Poslať správu |
||
palogabris modelár Príspevkov: 13 Moje modely Poslať správu |
@-mio- lepsie video ked tak poslem. Klasicka 250tka je samozrejme vacsia a hmotnejsia ale to co my to robili bolo divne. Zmenim fw a dam betaflight a hotovo. Cez vikend. |