autor | správa | |
andrej11 modelár Príspevkov: 269 Moje modely Poslať správu |
Mirec: A aku mas dosku? A co mas na nej nahrate? BF ci CF? |
|
Hronecml modelár Príspevkov: 95 Moje modely Poslať správu |
Andrej11:to je zatiaľ na naucenie nech sú veci zakryté pri pádoch lebo isto budú kým zvládne acro a okuliare...do vtedy postavím aj dve |
|
mirec46 modelár Príspevkov: 137 Moje modely Poslať správu |
Mam naze32 rev5 (myslim), s betaflightom 2.1.6 |
|
ignac89 modelár Príspevkov: 17 Moje modely Poslať správu |
hronecml: zober si toto http://www.ebay.com/itm/Reptile-Martian-II-220mm-3K-Carbon-Fiber-Mini-Quadcopter-Frame-with-PDB-4mm-arms-/331793520542?hash=item4d406f579e:g:0zsAAOSwRgJXllhu. sam som prekvapeny co vsetko to znesie. tiez zacinam takze padam neustale |
|
-mio- modelár Príspevkov: 292 Moje modely Poslať správu |
Tak dnes bolo prve FPV lietanie. Vsetko super, ale niekedy po 8 minute letu sa koptera zacala krutit do jednej strany (klopit dozadu), ovladanim to neslo vyrovnat, tak som zaarmoval a padol. To je priznak slabej baterky? Ked som potom pozrel, mala stale 10.8-11V, bola trochu tepla. Do kolko V by som mal lietat na 3s? Inak, vsetkym co zacinaju vrele odporucam simulator (hociaky), mne to velmi pomohlo. Edit: vyzera ze to bude low voltage protection na blheli regloch nastaveny na softcut. Moze mi to niekto potvrdit? Ako to mate nastavene vy? |
|
poison modelár Príspevkov: 3389 Moje modely Poslať správu |
Ja vzdy lietam iba na cas 2:30 hehe ale to je podla toho ako tomu davas nemam rad alarmy na napatie pri potiahnuti za plyn. Moja skusenost merakom na baterky taky co ukazuje % najlepsie no nemusi si daj 4min potom 5min a ked zostane v baterke cca 20% taky cas alarm si nastav v radiu. Cim budes viac skusenostami zatazovat kopteru tym budes skracovat letovy cas. Aj nabijacka Ti ukaze kolko dobijas aj podla toho sa da orientovat. Ja lietam 2:30 je uzasny pocit nalozit koptere za tu kratku dobu a zazit nejaky adrenalin ako plazit sa 8min. To sa tyka samozrejme uz ked pokrocis to len pre tych co hovoria len tak malo to leti? Keby som chcel letim 5min ale bola by to nuda. Ine je ked sa clovek uci. PS: je to len moj skromny nazor nic co musi u kazdeho platit. |
|
airacutie modelár Príspevkov: 266 Moje modely Poslať správu |
cokolvek nad 3,5V by malo byt v pohode. to ze je baterka tepla vobec nevadi, 8 minut je nejaky extra dlhy cas |
|
Hronecml modelár Príspevkov: 95 Moje modely Poslať správu |
Ignac89: toto určite nieje posledný rám len to bude na prvú podľa mňa dobrý rám možno trochu ťažší ale to sa dá riešiť.ja sa venujem väčším kopteram s malými len začínam pravdu povediac s raceovou som ešte neletel |
|
-mio- modelár Príspevkov: 292 Moje modely Poslať správu |
@poison: jasne ze sa hram aj s casovacom, zatial pren hladam vhodne nastavenie. A ze sa cas skracovat bude to viem, ved uz len prechodom z lietania na oci na fpv sa mi skratil o 3 minuty... Skor mam problem s tym ze regle si evidentne myslia ze je napatie prilis nizke a znizuju vykon, ale po pade ma baterka este do 11v, co predpokladam zodpoveda tak 40%. @airacutie: ak si zaciatocnik a lietas 3s 1800mah tak to az tak dlhy cas nie je. Lietam s tym sice jak s autobusom, napriek tomu mam tazke srdce ked mam uz pristat. Nastavil som tam 10.8 na warning a 10.2 na critical. A THs casovac na 7:30 minut. Zajtra to vyskusam. A este mrknem to blheli, ci tam nie je nastaveny ten low voltage protection na divnu hodnotu. Este otazka, ked sa mi zda yaw prilis malo citlivy, cim to treba nastelovat? Rc rate? Lietam kiss fc. |
|
Thinky modelár Príspevkov: 1008 Moje modely Poslať správu |
pri 11V by som uz siel dole.. ak budes baterky vybijat do 10.2 dlho ti nevydrzia.. ideal tak 3.6 - 3.7v na clanok.. racej si odpusti tu jednu minutu z 8mich |
|
airacutie modelár Príspevkov: 266 Moje modely Poslať správu |
Trosku z ineho sudka. Dosiel mi konecne kabel na pripojenie vysielaca ku PC a trenujem v Liftoff-e. Problem je, ze absolutne netusim ako lietat zavod, trafit jednu branku este akotak, ale dat nebodaj cele kolo, to je des. Ako to lietate vy? Ci uz v sime alebo real? Resp. ake nastavenie mate v Liftoffe? Idealne screenshot :-P |
|
neclovek modelár Príspevkov: 942 Moje modely Poslať správu |
Thinky: aké používaš baterky a akú majú životnosť? |
|
-mio- modelár Príspevkov: 292 Moje modely Poslať správu |
@airacutie: Co presne je problem? Trafit branu, udrzat vysku, alebo vyrovnat kopteru po zatacke? Ja som lietal na HotProps a FPVFreerider. Tiez mi to chvilu trvalo kym som zaletel nejake to kolecko. Ja som robil tu chybu ze som sa snazil vo velkej rychlosti zatacat yawom a korigovat rollom. Ale zistil som ze cim idem rychlejsie tym viac musim v zatackach pouzivat roll a yawom len korigovat. |
|
airacutie modelár Príspevkov: 266 Moje modely Poslať správu |
Wow, ja mam dojem ze to treba robit naopak, ked pouzivam roll tak ma to prave hrozne rozhodi, yaw mi pride na presne zatacanie logickejsi, ale nehadam sa zatial to neviem. Ako spravis otocku o 90 resp 180 s rollom? |
|
-mio- modelár Príspevkov: 292 Moje modely Poslať správu |
Ono je to vzdy kombinacia oboch, resp. aj s plynom. Ide o to co zatacku iniciuje. Ked ides pomaly, je to yaw. Ked ides rychlo, je to roll, lebo kopta leti zotrvacnostou rovno a ked ju narollujes a pridas, tak ju to pekne potiahne do strany, zaroven trochu yawujes do smeru otacania aby si videl kam ides. Ked ale letis rychlo, mas velky naklon a iba yawujes, tak smer tahu sa v podstate nemeni lebo naklon ostava rovnaky, takze realne sa len pozeras inde ale letis dalej kam si letel predtym. Treba dostat cit pre mieru yawu a rollu. Skusat to mozes tak ze letis vo vacsej vyske rovno, a potom das roll a yaw do rovnakeho smeru, pricom sa snazis udrzat horizont rovno a v rovnakej vyske. Edit: pozri si pripadne aj toto: https://youtu.be/xfOBAWDzUdo Tam si mozes pekne vsimnut aky je pomer roll a yaw inputov. |