autor | správa |
pera2008 modelár Príspevkov: 2549 Moje modely Poslať správu |
to by som netvrdil. Bronco bude obratnejsie a aj viacej prejde, len ako kazde TRX4 treba ho dovazit. Mozno jedina nevyhoda voci dlhsiemu razvoru budu vyjazdy hore kopcom, bude stavat na zadne viac, ale zase na druhej strane ho tak zadok nebude obiehat ako na defe. cize kratsi razvor tu je vo vacsine pripadov vyhoda. A povedzme si uprimne, tie modely su na jazdenie, nie aby stali na policke. nato maju dost malo detajlov a kvalitu karoserie. Na policku su tak akurat ABS RC od Tamyie CC-01 a RC4WD, lebo tie su skejlovky doslova. Nevravim, ze sa neda aj toto pekne upravit a tak, ale bavime sa tu o modely z tovarne. Je pravda, ze kazdy ma svoju predstavu o tom, co je na policku. Co sa tyka vyzoru, tak za mna Bronco vyhrava, co sa tyka KItu, tak 400e za podvozok je vela, aspon za plastovy ( zase len moj nazor ). Ale som rad, ze ta bronco karoseria aspon vizera ako licensovany produkt, nie ako ta oblepena krabica defender. Dalsie plus su prehladne okna vpredu. Za mna posun vpred pre Traxxas ( tak ci onak, je tu nove Honcho a ine modely, ktore su cenou nizsie ako TRX4 KIT, cize mali by sa snazit ) |
BoroX modelár Príspevkov: 287 Moje modely Poslať správu |
Čo hovoríte na túto novinku? https://traxxas.com/products/landing/trx-4-sport/ Video: https://www.youtube.com/watch?v=N9SxTX2QE7o |
pera2008 modelár Príspevkov: 2549 Moje modely Poslať správu |
bez doplnkov je to relativne skarede, ale nie tak ako Tactic. podalsie, cena je okolo 400e ( za tu cenu mas HPI venture, SCX2 alebo vaterru ). co za to dostanes, no portalove napravy, nic viac. Ci sa to oplati, no je to na tebe. za mna osobne u TRX4 def a tactic bolo uzamykanie difou a 2rychlostna prevodovka zbytocna. Plus traxxas elektronika je onicom, poloosy trpia na portaloch viac ako u bezportaloch. Ale je to v mode mat TRX4. |
Icozv modelár Príspevkov: 301 Moje modely Poslať správu |
Mne sa zas osobne zdá veľa dat za HPI, SCX2 a hlavne VATERRU toľko peňazí!! U trx aspoň viem ze je tam niečo navyše, tam kde sa HPI trápi prechodom, tam trx úplne ladne bez problémov prejde a to mám trx bez nejakých väčších úprav, navyše podľa mňa je táto šport verzia veľmi pekná |
pera2008 modelár Príspevkov: 2549 Moje modely Poslať správu |
no mas pravdu a aj nemas, stale zalezi od jazdca ako to prejdes a ako mas model urobeny. ked sa bavime o seriovych autach, tak vaterra je jedno z najspolahlivejsich modelov na trhu, SCX je s najvacsimy volami na trhu, MST s najslabsim materialom, HPI s najlepsim vyvazenim modelu a TRX s najlepsimy portalami zatial. Ale bohuzial stale plati, ze je na trhu niekto, kto to vie urobit lepsie. Ja nie som fanusik ziadnej znacky, podla mna ma kazdy model nejake vyhody, len otazne je, nakolko sa nevyhody daju odstranit a za kolko. podalsie ak sa bavime o expedicakoch, tak TRX4 vydrzi na 5000mAH baterku ist 2,5hod a HPI, SCX, Vate 4-5h. pricom HPI, SCX a Vate nepotrebuju mat dodatocne chladenie. |
Peter team RCPortál Príspevkov: 2167 Moje modely Poslať správu |
a práve preto si najradšej svoje auto skladám sám..... len z komponentov..... ale priznám... z TRX by som bral nápravy... a k tomu ešte pílku.... a začal by som zas vymýšlať |
BoroX modelár Príspevkov: 287 Moje modely Poslať správu |
[quote=pera2008] bez doplnkov je to relativne skarede, ale nie tak ako Tactic. ..... Ďakujem za rady, ale aj tak som sa rozhodol pre trx4 a nie sport ale ten "drahší a škaredší" tactical. To, na čo ho chcem mi úplne vyhovuje. |
pera2008 modelár Príspevkov: 2549 Moje modely Poslať správu |
Správa zaslaná: 21. 8. 2018 o 22:42
| odkaz na príspevok
Gratulujem a zelam vela km bez poruchy. |