autor | správa |
pepe206 modelár Príspevkov: 597 Moje modely Poslať správu |
ja mam tak nastaveny regler ide ide a ked klesne napatie pod nastavenu hranicu nespomali ale vypne sa |
vidra1985 modelár Príspevkov: 784 Moje modely Poslať správu |
No tak to má nastavené každý rozumný , kto chce baterku používať viackrát . ide o to či vie že to tak má nastavené ? Ak áno ,vieme prečo sa mu auto prestáva hýbať a neni ti baterkou a ak nie tak je chyba v baterke alebo v sledovaní hranice na ktorú to jazdenim vybíja |
pepe206 modelár Príspevkov: 597 Moje modely Poslať správu |
auto sprchoval tak je mozne ze zatiekol regler a takto blbne |
vidra1985 modelár Príspevkov: 784 Moje modely Poslať správu |
Aha, to som nevedel. Môže to s tym nieco mať spoločné . Bolo by fajn skusit inú baterku , ideálne nie tvoju , taku o ktorej sa vie že sa chová normálne a tým sa zistí či je v pi.. regulator alebo nie. Ďalej by som skusil nabit baterku a sledovať ju počas vybijania ( na vybijacke) . Ja auto tiež občas sprchujem ,ale najprv zariadim aby ťa voda elektronike neublížila |
DAVE1979 modelár Príspevkov: 129 Moje modely Poslať správu |
baterkou to neni.mam aj inu a to iste.na 3,8 V to už nejde..ale mne to vyhovuje aspon ich nepodbíjam )) auto ma vodeodolne a vodotesny esc a servo...reciever(prímač) je nový |
vidra1985 modelár Príspevkov: 784 Moje modely Poslať správu |
Takže to považujeme za vybavené / vyriešené ? Ked je baterka OK, prečo sa teda nafukla po 15 nabitiach |
DAVE1979 modelár Príspevkov: 129 Moje modely Poslať správu |
nie..nafukla sa mi jedna baterka,ktoru posielam na reklamačku..auto som sprchoval 2x a velmi opatrne..a zapal som ho až ked uplne vyschlo,takže regler chytený tažko bude,,jediný zasah do auta čo som urobil ja bolo prerobenie kablov na jednu lipolku baterka je nafuknuta asi takto,nie moc..ale podla mna nato že je to hardcase je to dosť https://www.youtube.com/watch?v=hNoYsOr6mII |
RedByron modelár Príspevkov: 263 Moje modely Poslať správu |
Vysvetli: "jediný zasah do auta čo som urobil ja bolo prerobenie kablov na jednu lipolku". P.S.:Ak máš nafúknuté všetky články záruku ti pravdepodobne neuznajú. |
vidra1985 modelár Príspevkov: 784 Moje modely Poslať správu |
Mna napadlo či to nafuknutie nemôže byť spôsobené tým prerabanim konektoru. Nedokonalý studený spoj = veľké prechodove odpory = nafuknutie článkov . je to len moje teoretizovanie lebo nie všetko na čo padne kúsok cinu je spajkovane |
Binatron modelár Príspevkov: 157 Moje modely Poslať správu |
Blbost. Zly spoj ti akurat znizi prud, cize teoreticky by sa mala zivotnost skor predlzit |
vidra1985 modelár Príspevkov: 784 Moje modely Poslať správu |
No za to že je to blbost by som ruku do ohňa veru nedal |
DAVE1979 modelár Príspevkov: 129 Moje modely Poslať správu |
keby to bolo tým prepajkovaním a studeným spojom tak by sa mi asi nafukla aj ta druha baterka nie )))) aj ked pravda je taká že turnigy 20 C som troška viac šetril kedže som bral v uvahu že má len 20 c a mal som ju ako zaloznu ked sa vybila LRP čka..mpžno je malo aj tých 45 C pre moje auto a stýl jazdy )))) |
vidra1985 modelár Príspevkov: 784 Moje modely Poslať správu |
Ja neviem či zvládne spraviť dva rovnako zle spoje |
DAVE1979 modelár Príspevkov: 129 Moje modely Poslať správu |
robil som len jeden spoj.. |
vidra1985 modelár Príspevkov: 784 Moje modely Poslať správu |
Týmto si vyvrátil svoje vlastné tvrdenie z predošlého príspevku |