autor | správa |
egabci modelár Príspevkov: 765 Moje modely Poslať správu |
Myslim ze som nasiel tu spravnu aplikaciu na meranie rychlosti. Zaznamenavat sa daju rozne hodnoty podla nastavenia v grafe ale aj tabulke. Maju pocet stiahnuti 1, asi som bol prvy . Osobne sa mi to velmi paci, uz iba odskusat . https://play.google.com/store/apps/details?id=com.tp77.SpeedLoggerAd&feature=search_result#?t=W10. Tak prvy som nebol, pozeral som na ine cislo . |
benko modelár Príspevkov: 1259 Moje modely Poslať správu |
|
egabci modelár Príspevkov: 765 Moje modely Poslať správu |
Akurat dnes som pozeral toto video....slusne preteky . |
Robo1 modelár Príspevkov: 476 Moje modely Poslať správu |
Paraadne videjko.... |
kuro99 modelár Príspevkov: 2161 Moje modely Poslať správu |
Boha to je ale tlupa brutalne im to lieta |
egabci modelár Príspevkov: 765 Moje modely Poslať správu |
https://www.youtube.com/watch?v=AGvXQXPXD4A&feature=youtube_gdata_player Celkom tvrda stena pri rychlom prelete . mala oprava, tu stenu som myslel obrazne a nie ako prvok. To len aby bolo vsetko tak, ako ma byt . |
kuro99 modelár Príspevkov: 2161 Moje modely Poslať správu |
|
poison modelár Príspevkov: 3389 Moje modely Poslať správu |
Sa mi pozdava ten sim asi to bude krabicka ktoru si dam pod stromcek. Myslim ze uz mam jasno co budem mat pod stromom a budem moct hned zalietavat. Kuro ak mozes kde si kupoval? Mas nejaky dobry tip? |
kuro99 modelár Príspevkov: 2161 Moje modely Poslať správu |
Tip mam http://www.tatramodel.sk/vyhladavanie/?keyword=realflight Upgrade na 6.5 je zadara. Inak je uz vonku aj priamo aktualna verzia 6.5. Napr goblinov namodelovali uplne paradne aj mesh aj fyziku. Naozaj lahodka. Tona modelov na vyskusanie. Tie volne dostupne su obcas nie celkom kvalitne ale su Je to taka matrioska, darcek v darceku v darceku ;] |
benko modelár Príspevkov: 1259 Moje modely Poslať správu |
Hej Kuro, gratulujem k novému simu, tiež nad ním rozmýšľam, len cena má odrádza. Možno by si mohol do vlákna o simoch napísať tvoje dojmy resp porovnanie s Phoenix. Kedže to tu je o rýchlom lietani, tak ja len toľko, že tvoje nálety sú dosť zlé, takto veľkú rýchlosť nedosiahneš bolo by cool keby si spravil video ako sa to má robiť správne... |
poison modelár Príspevkov: 3389 Moje modely Poslať správu |
Michal ved zrob video ako to na rychlosti rozpumpovat aj ty ved to nie je podstatne kto ho spravi. Tiez ma zaujima ako je to naj. EFL je tiez medzi 600 vkami dost slusna raketka. |
kuro99 modelár Príspevkov: 2161 Moje modely Poslať správu |
Benko ja netvrdim ,ze viem rychlostne lietat To videjko malo byt skor taka parafraza na heliburciak a skor prezentacia RF ako moja. (tych 238 je imho na gobline "padova" rychlost, v doprednom to da tak 170-190 max, v simulatore samozrejme) PS. Bolo to narychlo, fraps mam free ~ max 30s video ;] |
egabci modelár Príspevkov: 765 Moje modely Poslať správu |
co sa tyka rychleho lietania, tak tu je zopar rad priamo od Jana. Some hints for high-speed flights.Because of its performance and excellent aerodynamics, the helicopter can be noticeably fast. The V-Stabi allows normal pilots to control these velocities. When using a paddle head the helicopter would pitch up at a speed of up to 200km/h and the smallest fore & aft deflections. The electronic stabilisation allows to keep the helicopter on track, whereas it cannot overcome the laws of physics. At high speed and strong control pulses the helicopter also pitches up even if you use the V-Stabi. The faster you fly the more careful you have to use the fore & aft arm. It is recommended to hold off the downturning helicopter carefully at high speed by flying a soft bow and when it reaches the horizontal position you do not do anything. Then the electronics works perfectly and excactly keeps the helicopter on track. The maximum flight speed can be reached during an upturn by reducing its pitch angle a bit. Use the acceleration caused when the helicopter falls from the great height to increase its velocitiy and hold it off by a soft bow. During this process increase the pitch continuously. In ideal case the helicopter dashes past you in horizontal position with its fuselage slightly inclined to the front and a pitch of 14 degrees. If you let the helicopter ascend carefully when it can hardly be seen the pitch should be maintained as long as possible. The helicopter should slowly be positioned vertically. So you can use the power and fly breath-taking climb flights into the stratosphere If you pull up the helicopter uncarefully and reduce the pitch it will result in a poor climb flight a google translator, prepacte, ale nechce sa mi to teraz prepisovat . Niekoľko rád pre vysokorýchlostné flights.Because jeho výkonnosti a vynikajúcu aerodynamika, môže vrtuľník byť výrazne rýchlo. V-sta umožňuje normálne pilotom kontrolovať tieto rýchlosti. Pri použití na paddle hlavu vrtuľník by Rozstup sa na rýchlosť až do 200 km / h a najmenšie prednej a zadnej časti priehybov. Elektronický stabilizačný umožňuje udržiavať vrtuľník na sledovať, vzhľadom na to, že nemôže prekonať fyzikálne zákony. Pri vysokej rýchlosti a silné riadiace impulzy vrtuľník tiež nadhodí up aj keď použijete V-sta. Čím rýchlejšie lietať viac opatrní musíte použiť prednej a zadnej časti rameno. Odporúča sa držať off downturning vrtuľníka starostlivo vysokou rýchlosťou tým, že letí mäkký lúk a keď to dosiahne vodorovnej polohy vy nič robiť. Potom elektronika funguje perfektne a excactly udržuje vrtuľník na trati. Maximálna rýchlosť letu môže byť dosiahnutá počas vzostupu tým, že obmedzí uhol stúpania trochu. Použite spôsobenú zrýchlenie keď vrtuľník padá z veľkej výšky, aby zvýšila svoju velocitiy a držte ho vypnite mäkkým úklonom. Počas tohto procesu zvýšiť výšku plynule. V ideálnom prípade vrtuľníkov pomlčky v minulých vás vo vodorovnej polohe s jeho trupu mierne šikmo smerom k prednej a so stúpaním 14 stupňov. Ak necháte vrtuľník stúpať opatrne, keď to môže byť ťažko vidieť na ihrisko by mali byť zachované tak dlho, ako je to možné. Vrtuľník by mal pomaly byť umiestnený zvisle. Takže môžete použiť silu a pozrite sa dych berúce stúpanie lety do stratosféry Ak vytiahnuť vrtuľník uncarefully a znížiť výšku bude mať za následok zlé stúpanie |
kuro99 modelár Príspevkov: 2161 Moje modely Poslať správu |
Ozaj a ak mate niekto navod, video , ako na to pre rychlostne lety, sem s tym. Velmi rad sa dovzdelam ;] |
egabci modelár Príspevkov: 765 Moje modely Poslať správu |
druha cast: Another advicefor high speed flights is to open the ESC generally to 100%. It makes no sense to cut of the tip because for speed flights it is absolute unnecessary to keep a constant head rpm. So the revs will rise during the approach from high altitude with lower pitch value and you will have some kinetic energy stored in the rotor when you pull up the helicopter with a soft curve into a horizontal line. In this moment when you move the stick to maximum pitch the rotor speed will descend and will keep the maximum head speed which the motor can deliver. If you like to have a special speed set up for competitions you can change the 13 teeth pinion to a 15 teeth pinion in a 12s setup for getting more revs and stability during the approach. With such a configuration we have got a speed of more than 230km/h with the standard Pyro coming down from a high altitude. This shows that you do not need such big monster motors for this kind of speed flying. Ďalšie advicefor vysokorýchlostné rokmi, je otvoriť ESC všeobecne na 100%. Nemá zmysel znížiť hrotu, pretože pre rýchlosť rokmi je absolútna nepotrebne udržiavať konštantné otáčky hlavy. Takže otáčky zvýši pri prístupe z vysoko výška s nižšou rozteč hodnotu a bude mať nejaký kinetickú energiu uloženú v rotora pri vytiahnuť vrtuľník s mäkké krivky do vodorovnej línii. V tejto chvíli, keď presuniete páku do maximálne stúpanie rýchlosť rotora bude klesať a bude mať maximálnu rýchlosť hlavy, ktoré môže motor dodávať. Ak chcete mať špeciálny rýchlosť nastaviť na súťažiach môžete zmeniť 13 zubov pastorok do 15 zubov pastorok v 12s nastavenia pre získanie viac otáčok a stability pri priblížení. S takým konfiguráciu máme na rýchlosti vyššej ako 230km / h sa štandardným Pyro zostupuje z veľkej výšky. To ukazuje, že nemusíte tak veľké monštrum motory pre tento druh rýchlosti lietania. Treba sa naozaj spustat z dostatocnej vysky. Maximalne to je vsak 500m, ak by sa aj niekomu podarilo vystupat vyssie, tak uz to vraj nema ucinok na dosiahnutie este vacsej rychlosti. V dnesnej dobe je limitom maximalnej dosiahnutej rychlosti skor aerodynamika ako mechanika. Teda konkretne pri TDR. To tvrdi Jan H . aj preto sa zacinaju vyrabat taketo krasne kusky...objavil Swalko . http://www.helifreak.com/showthread.php?t=468655 |