Používateľské meno

Heslo

RC PORTAL

autor správa
Jiri
modelár

Príspevkov: 749

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 13. 1. 2013 o 16:34 | odkaz na príspevok
kuro99:
https://www.rcportal.sk/lt-protos-gt-klub-ft4904-82#post118019
Joj no, sme mimo Protos temy.

Tak len telegraficky.
Nitro je a bude narocnejsie na udrzbu a nastavenie ako elektro. Bodka.
Nitro heli je a bude coraz menej. Bodka.
Nech si lieta kto chce co chce ale tvrdit, ze nitro je bezproblemve alebo aj bezproblemovejsie ako elektro je podla mna NEPRAVDA. Bodka.

Jeden zadrap na koniec, kolko lieta nitro helin triedy 800 ?
Kolko je trhovy podiel elektro vs nitro ?
Ekonomicka narocnost je uz dnes na strane E. Ak sa pohne svet aku tak ako sa hybal doteraz, bude to markantne v prospech E.

++ Poison add letovy prejav nitro heli. Keby nebolo elektro heli, nelietam.

kto ti povedal ze ekonnomicky je lacnejsie nieje to pravda teda aspon podla mna a hlavne aku kvalitu bateriek si kupis robbe-hk
egabci
modelár

Príspevkov: 765

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 13. 1. 2013 o 16:35 | odkaz na príspevok
Peter, je to o lietani low rpm. Niekedy si to skus a uvidis. Mozno sa ti to nebude pacit a mozno ano. Myslim si, ze mas dost skusenosti na to, aby vedel odhadnut, asi ako sa sprava 700heli pri otackach okol 1200-1400. Mam dni kedy rad tocim 1300, potom zase 1750 a pri rychlostnom lietani nieco okolo 2000rpm. Osobne sa mi paci, ze mam take moznosti otacok s TDR. Nikdy som NITRO nelietal, ale stale od vas pcujem, ze eheli su premotorovane, ale lietanie na low rpm urcite premotorovane nieje.
Bydlisko: aktualne L. Hradok, prechodne Zilina, Bratislava
Timo
modelár

Príspevkov: 1248

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 13. 1. 2013 o 16:41 | odkaz na príspevok
Shake:
Ak sa vam chce, tak si nieco precitajte tu:
https://www.rcportal.sk/gensace-lipol-ft7228

Ja mám potom asi zlú nabíjačku!!!
( 49 rokov )
Jiri
modelár

Príspevkov: 749

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 13. 1. 2013 o 16:44 | odkaz na príspevok
ale k comu to je ked pri kazdych otackach sa chova vrtulnik inac a vzdy packujes inac , ved mam idl1 na rozlietanie a idl2 na lietanie kde zvladam to co viem
swalko
modelár

Príspevkov: 601

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 13. 1. 2013 o 16:44 | odkaz na príspevok
Mna nikdy ani nenapadlo ze by niekto lietal na nizke otacky koli tomu aby setril baterky. Myslim ze to prvy napisal niekedy Timo, bral som to ako vtip, ale asi to vtip nebol. Je uplne jedno ci lietam na nizke otacky alebo vysoke, ak su baterky sracky, tak sa nafuknu tak ci tak. Ja lietam na nizke otacky preto lebo mi to elektromotor dovoluje a paci sa mi to.
Nitro sa mi paci, minimalne by som si ho rad vyskusal, nemam vsak na to gule a ani $$$. Okrem toho sa mi elektricka paci omnoho viac .
Mimo temy ... dnes som videl mezov Whiplash a je to krasny stroj.
Bydlisko: rcblog.houseofcode.eu
benko
modelár

Príspevkov: 1259

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 13. 1. 2013 o 17:00 | odkaz na príspevok
Elektra sa určite nevzdám, elektro má pre mňa kopu výhod ... nitro som letel len raz, a bol to úžasný pocit, je to niečo iné ... táto debata mi pripadá ako keď sa lietadielkár háda s vrtulníkarom čo je lepšie

Neviem sa dočkať lepšieho počasia, kedy pôjdem zabehať môj nový heli - NITRO !
Zdeno36
modelár

Príspevkov: 970

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 13. 1. 2013 o 17:02 | odkaz na príspevok
Benko aké máš nitro...?
Bydlisko: Nemšová ( 48 rokov )
benko
modelár

Príspevkov: 1259

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 13. 1. 2013 o 17:04 | odkaz na príspevok
50tku, JR Vibe NEX
kuro99
modelár

Príspevkov: 2161

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 13. 1. 2013 o 17:47 | odkaz na príspevok
Alfa:
egabci:
ale Timo...LOW RPM nema nic spolocne s setrenim bateriek...

Erik tak to teda vysvetli o čom to je,ja som fakt zvedaví . Keby sa Vám tie úžesné lipolky nenafukovali tak lietate na druhom plyne o život,len opak je pravda,bojíte sa o lipolky.


kuro99:
https://www.rcportal.sk/lt-protos-gt-klub-ft4904-82#post118019
Joj no, sme mimo Protos temy.

Tak len telegraficky.
Nitro je a bude narocnejsie na udrzbu a nastavenie ako elektro. Bodka.
Nitro heli je a bude coraz menej. Bodka.
Nech si lieta kto chce co chce ale tvrdit, ze nitro je bezproblemve alebo aj bezproblemovejsie ako elektro je podla mna NEPRAVDA. Bodka.

Jeden zadrap na koniec, kolko lieta nitro helin triedy 800 ?
Kolko je trhovy podiel elektro vs nitro ?
Ekonomicka narocnost je uz dnes na strane E. Ak sa pohne svet aku tak ako sa hybal doteraz, bude to markantne v prospech E.

++ Poison add letovy prejav nitro heli. Keby nebolo elektro heli, nelietam.

Tiež len tak telegraficky
Že to zrovna ty píšeš ! Keby to napísal niekto čo lieta aj nitro aj elektriku tak to beriem. Tvoja skúsenosť s nitrom je Nulová a píšeš tu tieto hovadiny. Najprv si to musíš vyskúšať,mať nejakú skúsenosť a až potom môžeš tvrdiť takéto veci.


Alfa prdlajs bojime o lipolky. Lietam(e) tak lebo nas to bavi a lebo tu ta moznost je. Je to prave naopak. Ty na N nemas inu sancu ako tocit to do zblbnutia na max a presytene ako prasa. Viac dymu viac adidas. Nemas inu moznost, inac by si ten tvoj parostroj zadusil, alebo ladil na kazdy plyn optimum ako pipino.

Mat moznost lietat totalne odlisne spektrum otacok na E heli a TDR specialne ponuka moznost skusit si defacto par typov vrtulnikov~stylov. Mna to bavi a preto to robim. Nie koli "setreniu" lipo. Median mojeho lietania je hlboko pod C rate lipo co lietam. Aj keby som lietal 2x agresivnejsie stale tam je rezerva ako prasa.

A este jedna kontra ALfa. Aku skusenost mas s elektro heli 700+ TY ? Letel si s takym TDR ?

No a nemam skusenost s N. Ani nebudem. Nevyhovuje mi to, ba priam to nechcem. Byt len nitro heli , NELIETAM.

Jiri, ekonomiku prevadzky sa da dost trivialne prepocitat.
Jiri, ja lietam Voltz a Pion.
Jiri, napis co ti na E heli nevyhovuje ? Preco si dal golbina prec ? Ale uprimne, pravdu.

Je mi u zadku kto co lieta a ako. Ale ak niekto napise, ze nitro je menej narocne na prevadzku, je to NEPRAVDA. A vzdy sa ozvem.


Timo:
Ja som si to odskúšal tiež a pre mňa je elektro veľmi drahé a nepohodlné z hladiska prevádzky. Myslím čas lietania, nabíjanie,drahé lipolky čo nič nevydržia! Práve preto lietate low rpm!!!
Preto u mňa bude elektro ina do velkosti 500!!!


Timo mozno taka xera na ako ty hovoris low rpm schova total vypiplanu presytenu yamadu do vacku s prstom v "lipolke"
Bydlisko: ZA
Timo
modelár

Príspevkov: 1248

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 13. 1. 2013 o 18:03 | odkaz na príspevok
Vidím že si sa nasral ale neviem prečo?
Ja čo som písal, tak všetko z vlastnej skúsenosti a nemienim sa tu hádať.
Hohoríš Voltz? Si hlboko pod C? Ja som ich mal v Gobline a po 20 štartoch sfúknuté!!! Teraz mám ďalšie v 500vke a tak isto sfúknuté!!! A to lietam tak aby v baterke zostávalo 20%, preto lietam iba 4 min.
Netrep tu hovadiny, spalováky netočíme na plné gule!!! To si kde videl?
( 49 rokov )
Alfa
modelár

Príspevkov: 1825

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 13. 1. 2013 o 18:13 | odkaz na príspevok
kuro99:
Alfa:
egabci:
ale Timo...LOW RPM nema nic spolocne s setrenim bateriek...

Erik tak to teda vysvetli o čom to je,ja som fakt zvedaví . Keby sa Vám tie úžesné lipolky nenafukovali tak lietate na druhom plyne o život,len opak je pravda,bojíte sa o lipolky.


kuro99:
https://www.rcportal.sk/lt-protos-gt-klub-ft4904-82#post118019
Joj no, sme mimo Protos temy.

Tak len telegraficky.
Nitro je a bude narocnejsie na udrzbu a nastavenie ako elektro. Bodka.
Nitro heli je a bude coraz menej. Bodka.
Nech si lieta kto chce co chce ale tvrdit, ze nitro je bezproblemve alebo aj bezproblemovejsie ako elektro je podla mna NEPRAVDA. Bodka.

Jeden zadrap na koniec, kolko lieta nitro helin triedy 800 ?
Kolko je trhovy podiel elektro vs nitro ?
Ekonomicka narocnost je uz dnes na strane E. Ak sa pohne svet aku tak ako sa hybal doteraz, bude to markantne v prospech E.

++ Poison add letovy prejav nitro heli. Keby nebolo elektro heli, nelietam.

Tiež len tak telegraficky
Že to zrovna ty píšeš ! Keby to napísal niekto čo lieta aj nitro aj elektriku tak to beriem. Tvoja skúsenosť s nitrom je Nulová a píšeš tu tieto hovadiny. Najprv si to musíš vyskúšať,mať nejakú skúsenosť a až potom môžeš tvrdiť takéto veci.


Alfa prdlajs bojime o lipolky. Lietam(e) tak lebo nas to bavi a lebo tu ta moznost je. Je to prave naopak. Ty na N nemas inu sancu ako tocit to do zblbnutia na max a presytene ako prasa. Viac dymu viac adidas. Nemas inu moznost, inac by si ten tvoj parostroj zadusil, alebo ladil na kazdy plyn optimum ako pipino.

Mat moznost lietat totalne odlisne spektrum otacok na E heli a TDR specialne ponuka moznost skusit si defacto par typov vrtulnikov~stylov. Mna to bavi a preto to robim. Nie koli "setreniu" lipo. Median mojeho lietania je hlboko pod C rate lipo co lietam. Aj keby som lietal 2x agresivnejsie stale tam je rezerva ako prasa.

A este jedna kontra ALfa. Aku skusenost mas s elektro heli 700+ TY ? Letel si s takym TDR ?

No a nemam skusenost s N. Ani nebudem. Nevyhovuje mi to, ba priam to nechcem. Byt len nitro heli , NELIETAM.

Jiri, ekonomiku prevadzky sa da dost trivialne prepocitat.
Jiri, ja lietam Voltz a Pion.
Jiri, napis co ti na E heli nevyhovuje ? Preco si dal golbina prec ? Ale uprimne, pravdu.

Je mi u zadku kto co lieta a ako. Ale ak niekto napise, ze nitro je menej narocne na prevadzku, je to NEPRAVDA. A vzdy sa ozvem.


Timo:
Ja som si to odskúšal tiež a pre mňa je elektro veľmi drahé a nepohodlné z hladiska prevádzky. Myslím čas lietania, nabíjanie,drahé lipolky čo nič nevydržia! Práve preto lietate low rpm!!!
Preto u mňa bude elektro ina do velkosti 500!!!


Timo mozno taka xera na ako ty hovoris low rpm schova total vypiplanu presytenu yamadu do vacku s prstom v "lipolke"

No vidím,že máš v tom úplne jasno,len nevieš kde je sever
A este jedna kontra ALfa. Aku skusenost mas s elektro heli 700+ TY ? Letel si s takym TDR ?

Goblin ti nič nehovorí ? Skúsil som a stačilo !
Bydlisko: Trnava, vek-46
poison
modelár

Príspevkov: 3389

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 13. 1. 2013 o 18:38 | odkaz na príspevok
Alfa prdlajs bojime o lipolky. Lietam(e) tak lebo nas to bavi a lebo tu ta moznost je. Je to prave naopak. Ty na N nemas inu sancu ako tocit to do zblbnutia na max a presytene ako prasa. Viac dymu viac adidas. Nemas inu moznost, inac by si ten tvoj parostroj zadusil, alebo ladil na kazdy plyn optimum ako pipino. -

Toto nechapem ved mas vedla seba Mariana ktory zalietal paradne v Trencine na malych otackach na Nitre vidis ho ked spolu polietate myslim. Tak neviem z coho si tak usudil a takto zvlastne si to sformuloval.

Dokaze mat Nitro vrtulnik cisty ako elektricku, lieta bez dymu na bekru, lieta na pomale otacky, bez hluku, kde ty si na to co pises prisiel?

Ty si to dal ako keby si videl niekoho lietat so zapalenou zaolejovanou handrou.
Bydlisko: Madunice ( 46 rokov )
kuro99
modelár

Príspevkov: 2161

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 13. 1. 2013 o 18:48 | odkaz na príspevok
Timo nenasral som sa ani nahodou, to z tvojeho postu citim cosi.
Alfa, nepytam sa na goblina, pytam sa na TDR.
Poison, mat nitro v stave ako marian je tiez jednou z veci co som pisal. Je to hodne narocnejsie na cas aj schopnosti.


Timo:
Vidím že si sa nasral ale neviem prečo?
Ja čo som písal, tak všetko z vlastnej skúsenosti a nemienim sa tu hádať.
Hohoríš Voltz? Si hlboko pod C? Ja som ich mal v Gobline a po 20 štartoch sfúknuté!!! Teraz mám ďalšie v 500vke a tak isto sfúknuté!!! A to lietam tak aby v baterke zostávalo 20%, preto lietam iba 4 min.
Netrep tu hovadiny, spalováky netočíme na plné gule!!! To si kde videl?


Timo ja som nenapisal ,ze Voltz su najlepsie lipo na trhu. Ani ,ze to je to naj. Bola to informacia.
Timo velmi dobre vies, ze lipo nepolozi nic viac ako rychlo nabijanie na letisku neschladene. Plus Voltz nie na darmo rebrandovali na Thor. Posledne varky mali hroznu kvalitu.

Moje maju 70+ a stale su v norme.

++ Timo este mi prosim ta pre moju informaciu napis ako sa staras o lipo ? Bezny cyklus , co s nimi robis.
Bydlisko: ZA
Alfa
modelár

Príspevkov: 1825

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 13. 1. 2013 o 18:59 | odkaz na príspevok
Timo este mi prosim ta pre moju informaciu napis ako sa staras o lipo ? Bezny cyklus , co s nimi robis.
Tak na toto som zvedavý,že čo ti odpíše
Bydlisko: Trnava, vek-46
benko
modelár

Príspevkov: 1259

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 13. 1. 2013 o 19:29 | odkaz na príspevok
Timo:
Hohoríš Voltz? Si hlboko pod C? Ja som ich mal v Gobline a po 20 štartoch sfúknuté!!! Teraz mám ďalšie v 500vke a tak isto sfúknuté!!! A to lietam tak aby v baterke zostávalo 20%, preto lietam iba 4 min.


Wow, buď sú Voltz naozaj odpad baterky, tým myslím podstatne horšie než lacné Turnigy, alebo by som ťa rád videl lietať elektrickú 700ku

Kamoš lieta v posledkej dobe s Goblinom naozaj tvrdo, a to len s 4800mah 20C P-Ion, a sú v pohode po vyše 70 štartoch. Máme tu ešte jedného s 7HV čo točí na hlave šialených 2500, OK, ten má thunderpower 400€ za 12S pack, ale držia určite viac než 20 letov...
  • Odpovedať
Musíte byť prihlásený na pridávanie príspevkov.
Úvodná stránka
  • 852 ľudí online za poslednych 5 minút.
Fórum
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Album modelov
  • 1 príspevkov za posledných 24 hodín.
Galérie
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Články
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Bazár
  • 12 inzerátov za posledných 24 hodín.
Podujatia
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.

Online za posledných 5 minút: