autor | správa | |
Kenny McCormick modelár Príspevkov: 499 Moje modely Poslať správu |
neviem ci je dobre to porovnavat s autoskolou. Na ceste v aute si sucastou cestnej premavky s urcitymi pravidlami s ohladom na ostatnych a jazdis, lebo musis/potrebujes sa odviezt/. Lietat ale chodim lebo chcem, paci sa mi to, bavi ma to a nieco mi to da. Nejaku tu radost. Chodim tam/ja osobne/ kde nikoho neohrozujem/i ked nejaky zvedavec sa najde/. Postupnost v uceni lietania je dobra vec, ale ze kazdy chce hned po kostrbatej osme akrobatit, to by som neodsudzoval, sam som taky, proste je to o zabave, koho by bavilo rok osmickovat... |
|
Shake modelár Príspevkov: 452 Moje modely Poslať správu |
Kua chlapi. Poradit mozte a koho system je lepsi je nepodstatne, lebo je to len o tom, kto si co vyberie a co mu bude lepsie sediet. Ja to mam este jednoduchsie - normal, Idle1 a autorotaciu. Idle1 mam vlastne nastavenu ako Idle2. Mam to podobne ako Kenny s tym ze normal a Idle 1 maju od stredu drahy knipla rovnake priebehy kolektivu aj plynu a teda pri prepinani rezimov nedochadza ani k zmene otacok ani kolektivu - heli sa ani nepohne. |
|
mezo11 modelár Príspevkov: 201 Moje modely Poslať správu |
Neviem co to riesite , pre zaciatocnika je podla mna najlepsie -5+11 a pekne tu krivku zaoblit v strede nech nieje taka citliva. A ked sa nauci poletovat po oblohe hned to prepnut na -11+11 s nulou v strede. Ked chce mat precizne lietanie nech si da expo. To je moj nazor a mna to tak aj ucili v skole |
|
Kenny McCormick modelár Príspevkov: 499 Moje modely Poslať správu |
pozrel som este raz na to video, ktore sposobilo celu tuto debatu /predtym som to pozrel len cez mobil/ http://www.youtube.com/watch?v=rpCKTFMz9Bk&feature=youtu.be mam este otazku - copilotek nepokusal si sa o ten looping po vetre? Lebo proti vetru je to omnoho lahsie ale postupujes spravne v tom, ze pri lete z lava do prava sa robi jednoduchsie, lebo z prava dolava ti vyleti z kruhu blizsie k tebe, niekedy az ponad hlavu a pri necitlivom pačkovani niekedy aj vyboci chvost a leti proti tebe Povedal by som, ze hlavny probem bol v páčkovani. Nevytiahol si vrtas na vrchol obluku/180stup-vrtas v inverte/, len koniec prvej stvrtiny/90stup/ a uz si stiahol kolektiv az do zaporu na listoch. Podla toho ako padal. Alebo padal "po vetre"? Az tak asi nie. A tiez ked budes mat vecsiu rychlost, bude to lahsie. Lietas suvraty? Ak nie, mal by si zacat tym, bude to potom lahsie, v podstate prva a posledna strvrtina loopingu su suvraty. Teoreticke vysvetlenie loopingu a ako ho packovat je tu, ten velky prispevok - Mikelo: http://www.rcmania.cz/viewtopic.php?t=20264&start= Ale ten motor aj tak vyhod, podla mojho nazoru je to elektronicky odpad. Mal som roznych 5 motorov na 450 a copterX450xl bol z nich bezkonkurencne najhorsi. Este aj Turnigy 2215 bol pri nom suprovy, skoda len ze vydrzal sezonu a tak odisli loziska.
|
|
copilotek modelár Príspevkov: 384 Moje modely Poslať správu |
Kenny, určite tam boli tie chyby, o looping som sa pokúšal po silnom vetre nie proti, zrejme si vystihol aj moj skorý záporný kolektív, momentálne sledujem Vašu plodnú debatu a tuho rozmýšľam hlavne o nastavení uhlov v režimoch. Priznám sa, momentálne ma viac láka prepínať z idle 1 na -5+11 do Idle2 na -11+11 hlavne kvôli kľudnejšiemu poletovaniu ešte. Nevylučujem, že ak mi to pôjde na Idle2, tak si to nastavím všade. zatiaľ netúžim vedieť lietať tvrdé 3D s tic-tocmi, no loopingy a let v inverte sa mi páči, chcem sa to učiť...To páčkovanie s kolektívom beriem, že musím ovládať v rôznych režimoch. A ten motor určite vyhodím,ale kvôli 40A regulátoru chcem kúpiť tento, ak bude stačiť - prosím o komentár: http://www.rc-aerobatics.sk/product_info.php/products_id/1758 |
|
martin.b modelár Príspevkov: 1066 Moje modely Poslať správu |
tuto poznamku nechapem .. ale co uz. |
|
Kenny McCormick modelár Príspevkov: 499 Moje modely Poslať správu |
40A regly su v pohode, sam pouzivam 40A roxxy v kombinacii so scorpikom pri ktorom su uvedene spicky 45A. novsi http://www.rc711.com/shop/align-450mx-brushless-motor3400kv-rcmbl450mx-for-trex-450-p-5163.html?cPath=166_106_179 k tomu kludne aj 14T, pozri priemer osky = 3,5mm align dava do comba s tymto motorom len 35A regly http://www.rc711.com/shop/align-trex-450-pro-3gx-flybarless-super-combo-v2-3gx-system450mx-motor35a-besc4xservos-p-5024.html?cPath=165_47_188 |
|
copilotek modelár Príspevkov: 384 Moje modely Poslať správu |
chcem si to tiež tak prvýkrát vychutnať... |
|
copilotek modelár Príspevkov: 384 Moje modely Poslať správu |
a ešte na 450-ke stále používam baterky Zippy 2200 25C a Turnigy nanotech 2200 do 50C, stačia mi nato zatiaľ? |
|
martin.b modelár Príspevkov: 1066 Moje modely Poslať správu |
jasne ze staci.. len pri loopingu davaj bacha aby si v hornej casti trosku odhlahcil kolektiv lebo potom smerom k zemi to udusis a padne ti ako hruska |
|
martin.b modelár Príspevkov: 1066 Moje modely Poslať správu |
nepotrebujem si pred tebou nic dokazovat.. ale ked nejake video bude tak ho sem zavesim. ak si teda myslis ze len kecam a nelietam.. |
|
martin.b modelár Príspevkov: 1066 Moje modely Poslať správu |
svoje prve video som sem chcel dat az o par tyzdnov ked bude presne rok od mojho prveho letu, ale kedze si ma patricne motivoval (nasral!) som isiel lietat aj ked fukal vietor za ktoreho bezne nelietam. kvalita mizerna, pilotaz urcite tiez vzhladom na posuchovanu kvalitu mojich prispevkov odkaz na Youtube Nech sa paci, si na rade... Edit: video upravene |
|
Marek1 modelár Príspevkov: 1068 Moje modely Poslať správu |
u mňa na 1 |
|
yuri9999 modelár Príspevkov: 1089 Moje modely Poslať správu |
ked niekto trenuje su aj vysledky. pekne Martin . |
|
Audino modelár Príspevkov: 2521 Moje modely Poslať správu |
U mna Vegas. Toto bol najlepsi dokaz,ako ukazat,ze teoria a prax su zlucene.Iba mi to zavanalo nasratostou ukazat sa a to sa nie vzdy dokaze vyhnut crashu. Akurat ma sere,ze ak to ide po tejto zime kazdy takto lietat ako tu debatuje,tak ja sa idem vymenovat za grilmajstra a jediny knipel,ktory vezmem do ruky bude obracacka. Este raz,interaktivne tlieskam! Dodatok-u nas zase padalo biele,padalo. |