autor | správa | ||
lv modelár Príspevkov: 2802 Moje modely Poslať správu |
Pekný, to hej. Škoda, že nebude mne hovoriť pane... |
||
Waldas modelár Príspevkov: 680 Moje modely Poslať správu |
Laco, skoda ze ani mne nie |
||
macil modelár Príspevkov: 1093 Moje modely Poslať správu |
No vidíš, to si mohol napísať hneď a bez zbytočných rečí. Nič iné som vedieť nechcel. A vďaka za odpoveď. |
||
lv modelár Príspevkov: 2802 Moje modely Poslať správu |
To ale neboli zbytočné reči. |
||
marianr modelár Príspevkov: 1466 Moje modely Poslať správu |
Netýka sa ma táto téma. Ale
Takže ak je to v sérii, zdvojnásobuješ pravdepodobnosť zlyhania. |
||
Waldas modelár Príspevkov: 680 Moje modely Poslať správu |
Tiez si myslim, ze to neboli zbytocne reci. V dalsom lietadle urobim celu tu elektroinstalaciu jednoduchsiu. Teraz v poslednom lietadle som uz nedaval ani ziadne vypinace, baterky idu napriamo do prijimacov. A este jedna vec, niekde som cital, ze ked ma niekto iny nazor, neznamena to hned osobny utok |
||
saroj modelár Príspevkov: 535 Moje modely Poslať správu |
lv Zdeno36 Ja som doposial nikdy killswitch nepouzil, motor zhasinam bez problemov. Malá poznámočka. A čím vlastne vypínate zapaľovanie a kedy ? Je niekoľko možností. Lebo ja keď odošlem povel, vypnúť motor, súčasne vypnem zapaľovanie a zastavím motor, ktorý už nespustí (na zemi) ani náhodné pretočenie. A to je dôležité. Len klapkou to nedosiahneš. (Aj motor auta zastavujeme vypnutím zaľovania.) marianr Takže ak je to v sérii, zdvojnásobuješ pravdepodobnosť zlyhania. Samozrejme, ale toto platí všeobecne, ostatné čítaj vyššie. Lebo je diskutabilné čo s čím je v tejto aplikácii v sérii. |
||
MUSTANG52 modelár Príspevkov: 231 Moje modely Poslať správu |
Evidentne tu nemá význam nikoho presviedčať o tom že killswitch je treba použiť. Každopádne používateľovi Bacigaldusan ho odporúčam použiť, to či tak spraví alebo nie je už na jeho zvážení. Ja samozrejme el. vypínač zapaľovania používam a idem ho osadiť aj do 2,6m akrobata. |
||
palci72 modelár Príspevkov: 1056 Moje modely Poslať správu |
Ja používam motor z krovinorezu Homelite 25 ccm ktorý nemá žiadne el. zapaľovanie a......zhasínam ho úplným uzavretím klapky.......takže......nevidím v tom žiadny problém.....
Evidentne je tu jasné že si dokážeme poradiť aj inak...... |
||
saroj modelár Príspevkov: 535 Moje modely Poslať správu |
palci72 ktorý nemá žiadne el. zapaľovanie |
||
lv modelár Príspevkov: 2802 Moje modely Poslať správu |
Malá otázočka, už si videl niekedy bežať dobre nastavený spalovací motor bez vzduchu? Ja nie. Na počudovanie som to dokázal klapkou na každom motore. A dá sa to aj na tom tvojom. Ale zle nastavený motor dokáže odpaľovať aj s vypnutým zapaľovaním. Škodovky, motorky ČZ toho boli dôkazom...
No zrejme má magneto... |
||
palci72 modelár Príspevkov: 1056 Moje modely Poslať správu |
Tak "SORRY" Troška sa poopravím....to "el. zapaľovanie" som myslel "elektronické zapaľovanie" ale......modelári ktorí s tým majú večšie skúsenosti si vedia určite domyslieť že aké zapaľovanie tam je...../pre neznalých....je tam magneto zapaľovanie/ Súslasím s "LV"....žiadny motor nefunguje bez prívodu vzduchu.....na porovnanie....aj u žhavíkov je zhasínanie uzavretím klapky /šupátka/ dosť dobre účinné......tam žiadne el. zapaľovanie a ani magneto neexistuje...... A ešte jeden malý typ na zníženie možnosti zničenia serva tiahlom plynu.......pokial máte na karburátore účinnú strunu na vracanie klapky do volnobežnej polohy tak.....namiesto tiahla použite oceľové lanko..... dosť znižuje vybrácie na ozubenie serva......na pridanie plynu lanko potiahne /otvori/ klapku a naspeť ťahá klapku struna..... |
||
saroj modelár Príspevkov: 535 Moje modely Poslať správu |
palci72 citujem zdroj--http://diskuse.elektrika.cz/index.php?topic=1243.0 Funkce magneta je jednoduchá,pohybem vodiče v mangetickém poli vzniká v tomto vodiči el.napětí. Nutno ještě dodat,že se s tímto způsobem magnetoelektrického zapalování můžeme setkat i v současnosti u některých jednoduchých spalovacích motorů jako jsou,motorové pily,kosy,sekačky trávy a pod.Hlavním kladem je to,že při startu motoru odpadá nutnost použití cizího zdroje tj.baterie lv Prajem pekný večer. JS |
||
Zdeno36 modelár Príspevkov: 970 Moje modely Poslať správu |
saroj no to je rozumná reč Treba prísť polietať k nám do TN a uvidíš že sa dá bezpečne lietať aj bez killswitch A kto chce nech si ho namontuje aj do auta hehe |
||
lv modelár Príspevkov: 2802 Moje modely Poslať správu |
Zapaľovanie vypínam elektronickým vypínačom. Na jednom benziňáku vypínač Vlach, na druhom Jeti SPS 20, na treťom od Dořičáka (fly henry). Pre tých čo namietnu bezpečnosť, elektronický vypínač pri poruche zostáva vždy v zopnutom stave.
To je predsa samozrejmosť. Aspoň u mňa. Aj keď na Katane mám tiahlo. Nemontoval som to ja a ešte som nemal chuť to prerábať bo je tam blbý prístup. |