autor | správa | |
peto.peto202 modelár Príspevkov: 671 Moje modely Poslať správu |
Zdravím vás páni... Neviem sa rozhodnúť medzi Cessna 400 a P-51 MUSTANG. Dosť veľký rozdiel, no malo by to byť šikovné,obrátne a hlavne trvácne . Dobre by bolo keby to aspoň trochu škrtalo náčrty polomakety. Poraďte prípadne niečo iné. Ďakujem Peter |
|
celadnik modelár Príspevkov: 1166 Moje modely Poslať správu |
To je dost rozdiel tie modely Zalezi kolko mas nalietane, ake skusenosti..........Ten mustang p51, ktoru verziu? Oni su tusim s roznym rozpatim. |
|
peto.peto202 modelár Príspevkov: 671 Moje modely Poslať správu |
ÁNO toho som si vedomí. Mustang aspoň nad 1400mm |
|
celadnik modelár Príspevkov: 1166 Moje modely Poslať správu |
pod2a tvojich modelov si lietal len s vetronmi tušim. Mustang bude určite o dosť rýchlejší........... takže z hľadiska buraciek asi bude vhodnejšia cessna , lahsie ju zvladnes a "ochočíš" |
|
peto.peto202 modelár Príspevkov: 671 Moje modely Poslať správu |
Áno letam vetrone,no ako každý modelar,potrebujem niečo na odreagovanie sa. takže asi voľba mustang. |
|
celadnik modelár Príspevkov: 1166 Moje modely Poslať správu |
to bude aj na "opravovanie " inie len odreagovanie |
|
veka modelár Príspevkov: 906 Moje modely Poslať správu |
Mustanga má každý ( aj ja), ale Arzenal VB10 to je skoro vetroň . Podívaj sa sem: http://www.youtube.com/watch?v=gtQ61Z1ddcw&feature=channel alebo tu: http://www.youtube.com/watch?v=wLktjnAdUhs veka |
|
milos.b modelár Príspevkov: 1209 Moje modely Poslať správu |
veka (Peter), lenže tvoj Mustang a nejaký (väčšinou) čínsky - aj konštrukčný - sa nedajú zrovnať - to je ako keby si zrovnával BMW s Daevom - obidva jazdia, majú 4 kolesá, volant a odvezú Ťa, ale vlastnosti a komfort sú neporovnateľne odlišné. |
|
peto.peto202 modelár Príspevkov: 671 Moje modely Poslať správu |
Hm... Tak to vám ja neviem. Mne úplne stačí Epp,žiaden luxus. A u toho modela si myslím že sa už dost ďaleko zašlo |
|
veka modelár Príspevkov: 906 Moje modely Poslať správu |
A u toho modela si myslím že sa už dost ďaleko zašlo Výhodou Arzenala je,rozumný rozmer vzhladom k viditeľnosti vo vzduchu a k možnosti štartu z ruky. Má celkom slušnú aerodynamiku ( nie je to zdutý balon s obrovským odporom) = stačí i slabší pohon. Možeš ho používať na neupravených i pefektne udržovaných plochách ( nemusí mať podvozok ,ale može) tj. nevadí mu ani vysoká tráva ani gofový trávnik . Vietor može fúkať kludne cez 10m/s a furt si polietaš,.Prípadne sa zoberieš na svah a hodinku potrénueš akrobaciu bez motora. Nie je to žiadna novinka, ale dlhodobo ,v roznych poveternostných podmienkach a v combatu overené lietadlo. Ked vyhovuje kombatárom, prečo by nemoho poslúžiť i vetroňárom? V roku 2009 som o ňom tu založil vlákno, kde som popísal vznik prototypu ... https://www.rcportal.sk/arsenal-vb-10-1290mm-pjs-1700-am171-1#post Pár fotiek a podklady pre skutočné lietadlo najdeš i tu: http://www.vekamodel.cz/stavebnice/rc-stavebnice/arsenal-vb-10-rc-polomaketa-prototypu-francouzkeho-stihaciho-letounu/
Milošu , práve preto mu ponúkam (na jeho podmienky),trošku vhodnejšie lietadlo . Ked chce relaxovať, tak nech z toho má požitok, nie stres. Myslím že VB10 je na toto zadanie ideálný model. Však to lieta samo, skoro ako cvičný model veka |
|
peto.peto202 modelár Príspevkov: 671 Moje modely Poslať správu |
V poriadku páni. Mustang to istí,no aký? . Inak áno,myslím si že mustang spĺňa vsetky moje požiadavky. |
|
milos.b modelár Príspevkov: 1209 Moje modely Poslať správu |
Veď "carbon" tu na fóre teraz predával jedného Mustanga čo vyhral a práve toho, čo vyrába vekamodel - a aj s motorom AXI - skús sa ho spýtať. |
|
simonic80 modelár Príspevkov: 610 Moje modely Poslať správu |
ty to mas nejako naopak |
|
peto.peto202 modelár Príspevkov: 671 Moje modely Poslať správu |
Naopak? Prečo? Vetroň je o relaxe,potrebujem nejaké lacné divoké epp .A mustang sa mi vždy páčil. No ta cessna podobne. |
|
Jano Prsanec modelár Príspevkov: 463 Moje modely Poslať správu |
Ako tak čítam, si už vlastne rozhodnutý a to je už potom ťažko radiť. Osobne by som to riešil Cessnou a potom prešiel na Mustanga. Cessna je určite vhodnejší stroj na začiatky lietania s modelmi s vyžším plošným zaťažením, ktoré sa dosť líši od elektrovetroňov, pritom dosť veľa chýb odpustí. Mustang je v zásade akrobat a chyby neodpúšťa, je to rýchle, obratné a to asi až príliš. Je to len môj skromný názor, rozhodni sa sám. |