autor | správa | |
martin.b modelár Príspevkov: 1066 Moje modely Poslať správu |
co je na 0 kolektive take strasne ze nanho nemas gule? nepochopil som.... |
|
Kenny McCormick modelár Príspevkov: 499 Moje modely Poslať správu |
ano, tiez som daval v zaciatkoch, ked som prvykrat namontoval motor, High casovanie. Podla navodu v regli. Takto ma motor udajne najvyssi vykon. Ale aj najvyssiu spotrebu a vsetko hreje ako blazon. Na strankach scorpionu vtedy odporucali casovanie 20-25st. No zmenili to na 5st. Tak som dal na low. Low by malo byt 7, middle 15 a High 30st. Vo vykone som nnic nepoznal, no teplota sla viditelne dole. Atrosku aj spotreba dole. A teda letovy cas trosku hore. |
|
Robo1 modelár Príspevkov: 476 Moje modely Poslať správu |
Ten 0 kolektív som myslel stred, v manuali píšu tuším 5,lenže. potom pri akro mode uz by si mal mať v strede 0, takže je lepšie to mať tak hneď od začiatku. Škoda že som to aj ja nemal hned tak a teraz mam problem s nulou v strede , kedže sa už pokúšam aj o ine kusky ako len lietať 8čky. |
|
martin.b modelár Príspevkov: 1066 Moje modely Poslať správu |
neviem na co je 5 v strede dobre.... (pre akro lietanie inemu nerozumiem)... leda tak na hovno! treba si zvyknut na rovnu krivku -10 , 0 , +10 (alebo 11, 12 podla modelu) hned a potom nebudu problemi pri prechode. takisto plyn od 0-100 je dobry iba na soft start ak ho nepodporuje regulator... nie je nic lepsie ako ked pristavas a znizujes kolektiv a s tym ti klesaju este aj otacky... |
|
benko modelár Príspevkov: 1259 Moje modely Poslať správu |
martin.b napisal: nie je nic lepsie ako ked pristavas a znizujes kolektiv a s tym ti klesaju este aj otacky Martin, to dúfam myslíš ironicky, či ?!? Čo sa týka krivky kolektívu, tak pri turbínovej makete by som -10,0,10 radšej nechcel Ináč súhlas. |
|
Kenny McCormick modelár Príspevkov: 499 Moje modely Poslať správu |
jasne ze to mysli ironicky.. ten rezim je prezitok, len je vsade popisany a metie zaciatocnikov |
|
marcel3 modelár Príspevkov: 248 Moje modely Poslať správu |
sorry, trochu som sa pomylil s tou nulou. Myslel som idleup mode ze mysli baggio, cize plyn 80% ked mam na kolektive nulu. Nato si este netrufam, lebo ked nejaka kolizia alebo cosi tak chcem rychlo stiahnut otacky a klepnut to o zem a nie hladat switch niekde na ovladacke v tej chvily. Dnes som s tym vzlietol, vsetko vyzera byt v poriadku, hreje sa, ale ani zdaleka ako s tym zakusnutym chvostom. Kenny skusim ale dat casovanie ako hovoris. Bol by som viac v klude keby mal normalnu teplotu, uz nechcem dymit ako benzinak. |
|
martin.b modelár Príspevkov: 1066 Moje modely Poslať správu |
jasne ze ironicky zaciatocnik ma vacsinou problem vobec pristat... ked sa ti do toho pletie este znizovanie otacok tak potom vrtulnik vyzera ako postihnuta poskakujuca kacica.... |
|
benko modelár Príspevkov: 1259 Moje modely Poslať správu |
V téme pre začiatočníkov nie je irónia najvhodnejšia, ja som si napríklad fakt nebol istý ako to myslíš |
|
martin.b modelár Príspevkov: 1066 Moje modely Poslať správu |
ospravedlnujem sa. v pisanom prejave sa to tazko odhaduje... keby ti to poviem osobne tak si si isty na 100% |
|
marcel3 modelár Príspevkov: 248 Moje modely Poslať správu |
Kenny: Casovanie na LOW pomohlo, dik za dobry tip! Neviem ci to uz tak hypochondersky nesledujem, mozno len paranoja z poslednej opekacky. Teplota po zmene casovania padla vyrazne dolu, ale stale je to teple. Prs na tom v pohode udrzim, ale teplotu to ma zdatnu. Ked dam tri baterky po sebe len vo vise, nieje to vacsia zataz? tak len to zhrniem, odpaleny regulator bol na 99% sposobeny silno napnutym remenom. Novy regulator sa prestal hriat po zvacseni otvoru a nadstavenim casovania na LOW. Odlietal som cca 15 bateriek, teda odvisel, a vsetko uz vyzera byt v najlepsom poriadku. |
|
Kenny McCormick modelár Príspevkov: 499 Moje modely Poslať správu |
v pohode lietaj baterky za sebou, ja ked nemam potrebu na cigu, odlietam 6ks v podstate jednu za druhou Ak udrzist prst na motore akokolvek dlho, je "studeny". Skus hornu cast - prirubu, tam je teplejsi. Ci udrzis.. |
|
marcel3 modelár Príspevkov: 248 Moje modely Poslať správu |
Správa zaslaná: 4. 8. 2012 o 20:49
| odkaz na príspevok
odporucam podobnym zaciatocnikom z MT ako ja nadstavit krivky plynu a kolektivu nadstavit tak ako pisal vyssie Baggio a nie ako je pisane v manuale. Neporovnatelne lepsi let, stabilnejsi, lepsie pristavanie a skutocne sa menej hreje regulator, o dost menej. Po vsetkych tipoch ako ste pisali sa vrtulnik neuveritelne "znormalnil". Dakujem |