Výrobca: | Rozpätie: | 0 mm | Hmotnosť: | 0 g | |
Kategória: | Lietadla - žhaviace | Dĺžka: | 0 mm | Materiál: | |
Motor: |
ID Modelu: AM725 | Zobrazenia: 6947 | Pridané: 2. 5. 2011 o 12:57 | Autor: Dodo73
Autor | Správa | |
mAto424 modelár Príspevkov: 3234 Moje modely Poslať správu |
Mozno somarina,ale kebize tam das palivo s vyssim obsahom nitra » mozes jazdit na chudobnejsiu zmes a tym padom aj znizit volnobeh...
Ake palivo pouzivas? |
|
Dodo73 modelár Príspevkov: 35 Moje modely Poslať správu |
Pouzivam s 15% nitro, co je si myslim ze taky stred. Este som rozmyslal pridat zotrvacnik pod vrtulovy kuzel, ale to by rozladilo vyvazenie lietadla a zbytocne zvysovalo vahu, co by bol problem hlavne pri pristavani, lebo pristavacia rychlost by musela byt vyssia |
|
mAto424 modelár Príspevkov: 3234 Moje modely Poslať správu |
no 15% je veru dost....mna tiez napadol zotrvacnik,alebo tazsia vrtula......potom jedine to prizhavovanie dorobit,ale s tym ti neviem poradit |
|
Alfa modelár Príspevkov: 1825 Moje modely Poslať správu |
Akú tam máš sviečku ? |
|
Alfa modelár Príspevkov: 1825 Moje modely Poslať správu |
Práve naopak,čím viac nitra,tým viac môžeš otvoriť ihlu a lietať na bohatšiu zmes a dosiahneš väčší výkon. |
|
mAto424 modelár Príspevkov: 3234 Moje modely Poslať správu |
prave cim je zmes ,,chudobnejsia,, tym su vyssie otacky a aj vykon,nie je tak?
A ked chcem jazdit na chudobnu zmes,musim mat v palive vela nitra,aby som ten motor potom uchladil.... |
|
zoom modelár Príspevkov: 498 Moje modely Poslať správu |
ja si myslym ze by si mal skusit 10% nitra. ja lietam z 10% nitra motor saito a je to super ale najprv by som sa pohol smerom ako napisal Alfa skus laborovat zo svieckou.alebo potom ten tvoj napad elektronicke prizhavovanie ktore je uplne 100%.spolahlive. http://www.iminitra.sk/index.php?action=detail&idecko=8876&obchod=5&id_kateg=139&podkat=&vyr_naz=Vlach Elektronic |
|
Alfa modelár Príspevkov: 1825 Moje modely Poslať správu |
Otáčky a výkon sú dve rôzne veci. Neznamená,že keď máš vytočený motor do otáčok,že bude mať aj výkon ! |
|
mAto424 modelár Príspevkov: 3234 Moje modely Poslať správu |
no ved dobre,ale nitro pomaha chladit motor....cize cim viac nitra,tym moze byt zmes optimalnejsia ( a aj chudobnejsia ) motor sa stiha uchladit a dava vyssi vykon.....ked budem liat do autickarskeho motora palivo bez nitra,musim mat bohatu zmes,aby som ho nezadrel,neprehrial. Ked tam dam nitro,mozem hlavnu ihlu privret,motor naberie na vykone a celkovo reakcia na plyn bude rychlejsia preco maju autickarske motory raz taky vykon pri polovicnom objeme v porovnani s leteckymi motormi? Lebo su vysokootackove a tam otacky znamenaju vykon....ale samozrejme vsetko s mierou a mat aj spravne naladene (nie len na co najvyssie otacky) |
|
hasanuel modelár Príspevkov: 307 Moje modely Poslať správu |
Ak ti to nejde naladiť na volnobežnú ihlu L-kovu, tak ti pomože iba dvojkilové kladivo. Vymontuj ten karburátor a jeb....po ňom tým kladivom....to preto aby ťa nenapadlo ho tam znovu namontovat. Daj druhý a uvidíš tu zmenu. Ak neveríš, tak sa pridi pozreť ako som opravil jeden pos...warlbro z novej ZDZ 90. Dal som tam bing-a a motor ide naladiť aj na volnobeh, prechody a velku maximálku. |
|
Alfa modelár Príspevkov: 1825 Moje modely Poslať správu |
Lebo su vysokootackove a tam otacky znamenaju vykon... Neprovnávaj motor do auta s motorom do lietadla ! Bavíme sa o ASPčku,ktoré nie je vysokootáčkové. Ale povedz mi,prečo sú v autách vysokootáčkové a prečo dosahujú také otáčky ? |
|
mAto424 modelár Príspevkov: 3234 Moje modely Poslať správu |
tak jasne ze je to uplne ina technologia toho motora....ale podla mna,pridanim nitra do paliva mozem ubrat na zmesi (bohatosti) doladit prechodovu ihlu a vtedy motor bude davat vyssie vykony.
Cize moj nazor nie je taky,ze bahatsou zmesou mas vyssi vykon....ono je to take diskutabilne,pretoze aj ty mas pravdu,ale mylsim ze aj ja.Ked uberiem na ihle bohatosti,musim prechodovu ihlu otvorit,aby tam bolo dost zmesi vo vsetkych polohach karburatora a tym padom mas aj ty pravdu,ze bud ezmes bohatsia...... |
|
Alfa modelár Príspevkov: 1825 Moje modely Poslať správu |
Ešte sa chcem opýtať,že načo sa dáva nitrometan do paliva a čo vlastne spôsobuje a robí v tom palive ? |
|
mAto424 modelár Príspevkov: 3234 Moje modely Poslať správu |
pokial ja viem a som dobre oboznameny,tak je tam koli chladeniu motora.Navazuje na seba kyslik,teda lepsie motor chladi a v neposlednej rade by mal motor aj lepsie odpalovat. Preto sa do motorov dava aj after run olej,ked ho dlhsie skladujeme,nie? Teda mylsim ked pouzivam palivo s pridavkom nitrometanu,lebo naseba viaze kyslik a chyta to hrdzu.
Ked mam palivo bez nitra,nemusim davat after run olej,metyl sa vypari a ostane mi tam len ricinovy,pripadne synteticky olej a motor je ako keby zakonzervovany.Ale ja pouzivam after aj tak.... |
|
Alfa modelár Príspevkov: 1825 Moje modely Poslať správu |
pokial ja viem a som dobre oboznameny,tak je tam koli chladeniu motora.Navazuje na seba kyslik,teda lepsie motor chladi A motor ti chladí ten kyslík ? |