autor | správa |
Peticko77sk modelár Príspevkov: 3 Moje modely Poslať správu |
Chcel by som sa spitať že aké je základné nastavenie Nitro motoru |
Waldas modelár Príspevkov: 680 Moje modely Poslať správu |
4 otacky do prava |
George79 modelár Príspevkov: 10 Moje modely Poslať správu |
Waldas. Si mu ty poradil.... |
Peticko77sk modelár Príspevkov: 3 Moje modely Poslať správu |
Hej normal ne sa pitam že aké je základné nastavenie |
George79 modelár Príspevkov: 10 Moje modely Poslať správu |
Ak chceš nastavenia ako od výrobcu, tak musíš ihlu vysokých otáčok najskôr "utiahnuť " v smere hodinových ručiciek (do prava) úplne ako sa dá. Keď si už v tejto polohe, potom musíš točiť ihlou vysokých otáčok o 4 otáčky v protismere hodinových ručiciek ( do ľava). Pozor!!! Nepomýľ si pol otáčky skrutkou s celou otáčkou. Skrutka nízkych otáčok, respektíve vrch skrutky, by mal byť v jednej rovine s puzdrom v ktorom je skrutka zašróbovaná. (Po úplnom utiahnutí v pravo potom točíš cca 2 otáčky do ľava). Skrutka voľnobehu musí byť nastavená tak, aby štrbina v karburátore bola o veľkosti cca 0,75mm pri voľnobehu. Toto všetko nastavuj počas vypnutého motora. Keď už máš nastavené ako od výrobcu, tak naštartuj motor, zahrej ho a šteľuj si ako ty potrebuješ. Nastav si najskôr ihlu vysokých otáčok a potom šteluj ihlu nízkych otáčok a voľnobeh. Pozor!!!! Vždy začinaj od bohatej zmesi k chudobnej.....nikdy nie naopak. |
Peticko77sk modelár Príspevkov: 3 Moje modely Poslať správu |
Ok diki za radu A ešte ako má biť nadstavenia ta ihla čo tam ide zduch |
George79 modelár Príspevkov: 10 Moje modely Poslať správu |
To je ihla vysokých otáčok. Má byť nastavená tak ako som ti písal v prvom odstavci. |
vojoCE modelár Príspevkov: 1 Moje modely Poslať správu |
Správa zaslaná: 23. 11. 2021 o 19:47
| odkaz na príspevok
Nastavuj po malých krokoch - 1/8 otáčky ... a bolo by fajn strážiť teplotu rebrovania valca - nemala by prekročiť určitú hodnotu (pre môj model 95-100°C) ... čím viac utiahneš ihlu vysokých otáčok, tým chodobnejšia zmes a tým vyššia teplota motora pri chode, tým rýchlejšia je odozva na plyn (citeľne) a vyššia max. rýchlosť. Mám skúseností len so SAVAGE 3.0 a 4.6 |