Pred Vianocami som sľúbil Stanleymu, že ak bude čas, nafotím môj projekt vírnika. Keďže dnes bolo celkom slušne, vytiahol som model na dvor a urobil niekoľko fotiek.
Konštrukcia vírnika je kombinácia hlinikových a duralových trubiek. Dlžka trupu je 150 cm, priemer rotora 300 cm, hmotnosť 12300 g, motor DL50. Prijímač je JETI Duplex 10K. Serva rotora 2x2 HS805, smerovka a posun prerotátora nízkoprofilové 12kg, predná noha a brzdy hlavného podvozku Turnigy 12,5 kg. Plyn HS 422. Ďalšie miniservo spína v prístrojovke spínač regulátora motora na prerotátor a zapaľovanie. Motor prerotátora je Turnigy 1500W - 620ot./V, točí pri prevode 14:1 rotor pred štartom na cca 320 ot.
Teraz mi ostáva ešte potiahnuť fóliou chvostové plochy a dokončiť brzdy hlavného podvozku (na foto sú zatial len pracovné kolieska).
Zdroje sú : 2x2200 mAh na palubu cez Jeti Max Bec 2D EX a 2x3000 mAh na zapaľovanie a motor prerotátora. Serva HS 805 sú napájané priamo z "Becu", aby boli vylúčené vysoké prúdy cez RX.
(mám natočené aj video zo skúšky prerotátora, tak keď sa mi ho podarí zmenšiť a uložiť, dám link)
Zatiaľ toľko, ak bude niečo nové, pridám. Zálet plánujem na jar, držte palce
Miki
Základ…
Komentárov: 1
frézovanie duralových…
Komentárov: 0
Frézovanie rotorových…
Komentárov: 1
Laminovanie
Komentárov: 0
15 m káblov končilo v malej…
Komentárov: 0
Zatial vyzerá takto…
Komentárov: 7
Jurko - náš malý pilotek,…
Komentárov: 3
Táák, konečne hotový a…
Komentárov: 0
Pri skúškach mi to…
Komentárov: 1