autor | správa |
Ms_Martin modelár Príspevkov: 2 Moje modely Poslať správu |
Zdravim. Potrebujem poradit aky typ baterie pouzit. Mam motorcek RAY CD 2826/09. K tomu regulator RAY 18A. Zapojit chcem aj 2 ks servo Eco 8. Dakujem. Martin. |
mAto424 modelár Príspevkov: 3234 Moje modely Poslať správu |
zalezi do coho to chces dat....typom mylsis teraz NiCd,NiMH,Lipo a podobne? alebo myslis ake paramerte by ta (napriklad Lipo bateria) mala mat? |
Ms_Martin modelár Príspevkov: 2 Moje modely Poslať správu |
Ano ano myslim vhodne parametre Lipo baterie. |
mAto424 modelár Príspevkov: 3234 Moje modely Poslať správu |
no ale stale si nenapisal kde to chces dat...lietadlo? ake rozpatie? trener,akrobat??? |
Ms_Martin modelár Príspevkov: 2 Moje modely Poslať správu |
aaaa... som ja ale dilino... lietadlo; rozpatie 720 mm, dlzka 458 mm. Stavebnica lietadla Piper J-3C. Na motor dam vrtulu priemer 18 cm. Hmotnost lietadla nemam zistenu. |
mAto424 modelár Príspevkov: 3234 Moje modely Poslať správu |
no dolezita bude aj hmotnost,dal by som tam 2 clanok,okolo 500mAh. Ale dolezita je hmotnost, najlepsie by bolo,kebyze sem das priamo link na to lietadlo,co je to zac....odkial si to kupil.... |
johny163 modelár Príspevkov: 480 Moje modely Poslať správu |
neblazni daj tam 3-4 clanok 1000 mah li-po |
mAto424 modelár Príspevkov: 3234 Moje modely Poslať správu |
Vies si predstavit aku hmotnost ma 3 clanok, 1000mA lipo? cez 100 g,to som uviedol asi najnizsiu hmotnost a aj to je dost na take rozpatie.A uz vobec si to neviem predstavit so 4 clankom,a aky motor by si tam potom daval...
Zalezi od typu lietadla,ak je to nejaka malicka cessna (v tomto pripade Piper),s motorom,ktory ma vyssie KV,dal by som tam dvojclanok,okolo 700-800mA. Taktiez bude obmedzeny rozmermi trupu,cize 4 clanok tam zrejme ani nevojde... |
johny163 modelár Príspevkov: 480 Moje modely Poslať správu |
ja mam v mojej cessne s rozpetim 980 mm 3 clanok 1000 mah ale nie li-po ale ni-mh takze je to tazke ako 3 clanok 2200 mah li-po |
mAto424 modelár Príspevkov: 3234 Moje modely Poslať správu |
Kebyze tam mas 3 clanok nimh,tak to je 3x 1.2V= 3.6V
To by ti ani regulator nezaplo.... |
johny163 modelár Príspevkov: 480 Moje modely Poslať správu |
ja to z toho neviem vycitat ty cinankovia z art techu mi tam napisali : Ni-MH 2/3A1000mah 8.4V |
mAto424 modelár Príspevkov: 3234 Moje modely Poslať správu |
Tak to je potom 7 clanok....no a ako ti to lieta?aky tam je motor.
Ak si kolega zhana novu baterku,nimh urcite nie,zbytocne bude tazka. Aj to co tam mas ty je tazke moc,tak ti to musi aj lietat... |
johny163 modelár Príspevkov: 480 Moje modely Poslať správu |
lieta to v pohode....ale bolo to RTF takze akumulator by som vymenil ale taha ju dost do hora tak sa to snazim korigovat trimom vyskovky a tym ze tu tazku alektrarnu mam v uplne prednej casti ....skoro az pri motore.....kupil by som aj li-po ale musel by som kupit novy regulator co zvladne li-polku a nabijacku....ale ako hovorim predok musi byt tazky...mozno aj pre to ju vyrobca vybavil tazkym ni mh akumulatorom a nie li-pol.....ved ta od pelikanu ma 1500 mah li-pol.....ale do dalsieho modelu ni-mh nedam....jedine ako prijmacove accu na vetroni......a ked som si chytil do ruky li-pol rovnakych parametrov bolo to najmenej o polovicu lahsie ak nie viac ..... |
redix modelár Príspevkov: 1947 Moje modely Poslať správu |
daj si nejake podlozky pod uchytenie motora a sklop ho trosku dole aby si nemusel vyrovnavat vyskovkou. |
johny163 modelár Príspevkov: 480 Moje modely Poslať správu |
ale ked uz som to doladil trimom ide rovno....skorej ma trapy to ze nemam tolko penazi na modelarcenie |