Výrobca: | Super Flying Model | Rozpätie: | 1600 mm | Hmotnosť: | 2320 g |
Kategória: | Lietadla - elektrické | Dĺžka: | 1240 mm | Materiál: | balza,preglejka,smrek |
Motor: | Foxy G3 C3520-730 |
ID Modelu: AM9606 | Zobrazenia: 2490 | Pridané: 7. 9. 2019 o 13:52 | Autor: majsterko
Autor | Správa |
majsterko modelár Príspevkov: 679 Moje modely Poslať správu |
Keďže som použil prižhavovanie a dal do modelu ďalší NiMH článok o kapacite 5000 mAh,tak som musel dovážiť model a dozadu pridať 50 gr.olova,preto tá hmotnosť.Výrobcom udávaná letová hmotnosť sa nedá dosiahnuť(matematika nepustí),jedine že by model lietal ako voľný model v elektroverzii s trojčlánkom .Ešte chcem prirobiť kryt na predok modelu,zakrývajúci motor.Keďže som umiestnil motor dolu hlavou,je otázne či mi nebude pri štartovaní zaplavovať palivo karburátor.Ak áno,budem musieť prerobiť uloženie nádrže,ale nebude to konštrukčne problém.Model čaká na zálet,len neviem kedy sa k tomu dostanem |
misiatko modelár Príspevkov: 171 Moje modely Poslať správu |
Vyzera super som zvedavy ako poleti ma to aj vztlakove klapky? Neviem ci sa mi to iba zda na fotkách ze hej... |
majsterko modelár Príspevkov: 679 Moje modely Poslať správu |
Áno,má to aj klapky.V ARF stavebnici sú krídelká po celej dľžke,ale na pláne je aj možnosť klapiek.Stačilo prerezať,začistiť,nažehliť fóliu na hrany.Bolo s tým počítané aj pri umiestnení pántov.Aj ja som zvedavý,ako to poletí . |
palci72 modelár Príspevkov: 1056 Moje modely Poslať správu |
Ja mám tiež "TRI 40 II" ale hornoplošník a motor mám ASP 52 - 8,5ccm.....ten predok je ťažký aj u mňa ale....mne to nevadí....skúšal som posunúť bateriu do zadu a.....lietalo tak...trocha strapato-burkato /nevedel som tomu prísť na koreň/tak......som vrátil bateriu speť na svoje miesto do predu a model lieta sám pekne vo vodorovnom lete..... Motor 8,5 ccm mu stačí bohate aj s rezervou.....mám vrtuľu 11x5 APC šport a ide za ňou kolmo hore do vzduchu.....Možno by tomuto modelu stačil menší motor...nejaká 6,5 alebo 7,5 ccm a vtedy by sa model s váhou dostal bližšie k udávaným parametrom od výrobcu.... Lietam na ricínové palivo a nádrž /asi/ 350 ml je mu aj priveľa....po 11-12 min. letu mi v nádrži ostáva 3/4 množtva z celého obsahu paliva.... |
majsterko modelár Príspevkov: 679 Moje modely Poslať správu |
Edy,ja viem že by stačil menší motor,ale tento "opatrujem" už asi 10 rokov a chcel som ho konečne niekde použiť.Má 45 rokov a ešte neletel Výrobca to s tou váhou u tohto modelu prehnal.Uvádza letovú hmotnosť 2190 gr. s 3300 mAh trojčlánkom.Samotný model má 1820 gr.,takže máš "až" 370gr. na batériu,servá,motor,..... .Vrtuľu mám 11x7,5 Graupner a nádrž 284 ccm. |
palci72 modelár Príspevkov: 1056 Moje modely Poslať správu |
Však aj ja mám len samé 10-tky....12-tky....15-tky....mám aj 6,5-ky MVVS-ky ale.... teraz som na ďabyl na trocha strednú kubatúru ktorú som chcel už dávnejšie vyskúšať..... Ja som lietal pred nejakým časom s Diablotinom a v ňom bol motor ASP 61 - 10 ccm a lietalo to celkom obstojne s vrtuľou 12x6 APC sport.....a sviečku som používal OS-A3 č.6....palivo ricínové s 3% nitrom.....bola v ňom nádrž asi 240 ml a na 10 min. let som minul zhruba polovicu nádrže.... Masterky /čierne/ a graupnerky /šedé/ so širokými listami sú dosť ťažké vrtule.....ja sa im vyhýbam....najradšej lietam s APC-čkami alebo....drevenými.... |
majsterko modelár Príspevkov: 679 Moje modely Poslať správu |
|
majsterko modelár Príspevkov: 679 Moje modely Poslať správu |
Dnes som si bol zalietať s Peťom(peterrc) a zobral som športa(ja ho tak nazývam) a Cessnu 150 EPP.Mal som so sebou 6 batérií a všetky som vylietal k spokojnosti.Tento dolnoplošník sa stáva mojim najobľúbenejším modelom,lieta úplne super.Akurát som vymenil vrtuľu,lebo odporúčaná k použitému motoru je 11x5,5 a ja som tam mal 12x6.Lietalo to na plný plyn ako raketa,ale regulátor bol "žeravý" a to tam mám 70A.Ak by som použil odporúčaný 60A,bol by asi fuč(aj s modelom).Možno bude aj nejaké videjko. |
peterrc modelár Príspevkov: 1035 Moje modely Poslať správu |