Používateľské meno

Heslo

RC PORTAL

Technické parametre
Výrobca: Rc Pilot Rozpätie: 2240 mm Hmotnosť: 8500 g
Kategória: Lietadla - benzinové Dĺžka: 2000 mm Materiál: Preglejka+balza
Motor: 56cc Turnigy 2T
Popis

Jednoduchý a dobre lietajúci stroj. Motor 32cc bol vymenený za 56cc a je z neho super vlecna.

ID Modelu: AM9001 | Zobrazenia: 2463 | Pridané: 19. 7. 2018 o 23:28 | Autor: tomasfutej

Autor Správa
maria
modelár

Príspevkov: 171

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 20. 7. 2018 o 21:39 | odkaz na príspevok
modely mas pekne ale nezaskodil bi aj nejaky popis plus nejake foto.
Bydlisko: trstin ( 36 rokov )
tomasfutej
modelár

Príspevkov: 6

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 30. 7. 2018 o 00:25 | odkaz na príspevok
časom pridám viac foto. Neviem čo k tomu viac napísať - ak máš otázku zodpoviem
Bydlisko: Raznany
Majko2002
modelár

Príspevkov: 1003

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 30. 7. 2018 o 08:43 | odkaz na príspevok
Chcel by som sa spýtať ze ako funguje ta vlecna a ako ju spraviť.
Ďakujem
Bydlisko: Bratislava, Podunajské Biskupice ( 22 rokov )
tomasfutej
modelár

Príspevkov: 6

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 26. 8. 2018 o 12:42 | odkaz na príspevok
Nazdar, najpodstatnejšia je úprava na silnejší motor. 50-56cc je o dosť robusnejší motor a s výfukom sa už nijak nevojde do prednej preglejkovej kapotáže. Takže celú kapotáž motora je potrebné vpredu odrezať ale nie úplne. Odrež ju 10-15mm pred motorovou prepážkou. Tak ti vznikne vpredu priestor na vlepenie preglejky napr. ako mám ja 10mm 24h epoxydom. Pôvodná je pre tento motor slabá. Taktiež treba navŕtať nové diery s väčším rozostupom. Nádrž stačí 500ml do ťažiska. Na chvost som musel ešte pridať cca 200g. Pôvodný uhlíkový podvozok je dosť silný ale ma malý rázvor. Nahradil som ho širokým duralovým a pristáva sa úplne jednoducho bez hojdania zo strany na stranu aj za vetra. Ďalej treba posilniť dva kozlíky na priskrutkovanie krídla ktoré sa mi zdali tak na hrane. Ja som dal preglejku aj po stranách horného otvoru na krídla. Krídelká som rozdelil a sfunkčnil aj klapky. Oreginál máš v celku s predprípravou na rozdelenie ak chceš. Servá mám štandard AeroStar 13,5kg. Kolesá Kavan "5" palcové. Vrtuľa 22x10 Fiala. Vlečný háčik je duralový. Zo spodnej strany som epoxydom prilepil bukový hranol 25x25 na skrutky aby ho nebolo možné vylomiť.



Ešte som zabudol že na jednej strane som vyrezal jedno okno fólie a nahradil ho priesvitnou. Tak je dobre vidieť ako je na tom palivo na zemi a aj za letu počas nízkeho preletu. Smerovka je pri kormidle vlepená hranolom do trupu ale predná časť je prilepená do zárezu na tupo. Posilnil som ju duralovým plechom L z oboch strán aby vlečné lanko nespravilo nejakú šarapatu so smerovkou iba pre pokoj v duši. S týmto motorom lietadlo visí na 1/3 plynu a zalieta akúkoľvek akrobaciu aj nožový let. Všetko aj vďaka polosúmernému profilu. Celkovo je model vo vzduchu veľmi poslušný a s klapkami viete lietať okolo seba nad zemou aj pomalou rýchlosťou. Plný plyn používam len na chvíľu po štarte alebo vo vleku. Lietam s ním pohodovo ale je dobré mať kedykoľvek k dispozícii poriadny prebytok výkonu. 10-15 sekúnd plného plynu kolmo hore a máte 600m - omyl opravujem 150m.
Bydlisko: Raznany
  • Pridať komentár
Pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť.
Úvodná stránka
  • 867 ľudí online za poslednych 5 minút.
Fórum
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Album modelov
  • 1 príspevkov za posledných 24 hodín.
Galérie
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Články
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Bazár
  • 12 inzerátov za posledných 24 hodín.
Podujatia
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.

Online za posledných 5 minút: majsterko,