Používateľské meno

Heslo

RC PORTAL

Technické parametre
Výrobca: Traxxas Rozpätie: 0 mm Hmotnosť: 3372 g
Kategória: Autá - elektrické Dĺžka: 586 mm Materiál:
Motor: Titan 21T 550 Motor
Popis

Rc Expedition 1:10

ID Modelu: AM8233 | Zobrazenia: 4658 | Pridané: 24. 7. 2017 o 07:45 | Autor: Petronio

1 2
Autor Správa
Yautja
modelár

Príspevkov: 207

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 28. 7. 2017 o 00:19 | odkaz na príspevok
spokojny?
Bydlisko: BA - Petržalka ( 43 rokov )
Petronio
modelár

Príspevkov: 236

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 28. 7. 2017 o 06:17 | odkaz na príspevok
Jednoznačne,. je to perfektné auto.
Bydlisko: Bratislava ( 40 rokov )
ferrisvk
modelár

Príspevkov: 222

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 6. 8. 2017 o 23:34 | odkaz na príspevok
Heh. Takze traxxas...
Gratulujem
Bydlisko: Košice ( 39 rokov )
Petronio
modelár

Príspevkov: 236

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 6. 8. 2017 o 23:48 | odkaz na príspevok
ferrisvk:
Heh. Takze traxxas...
Gratulujem


Ďakujem, no nakoniec ma predsa len v niečom oslovila aj táto značka.
Bydlisko: Bratislava ( 40 rokov )
pera2008
modelár

Príspevkov: 2548

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 6. 8. 2017 o 23:56 | odkaz na príspevok
preco, vsak traxxas je super, ak ho vies skraslit a vylepsit. Ja prave prichadzam na chut 2WD vdaka slashovi
Bydlisko: Kosice ( 42 rokov )
Petronio
modelár

Príspevkov: 236

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 7. 8. 2017 o 00:16 | odkaz na príspevok
pera2008:
preco, vsak traxxas je super, ak ho vies skraslit a vylepsit. Ja prave prichadzam na chut 2WD vdaka slashovi


Netvrdím že je to zlá značka, skôr som to písal z toho pohľadu že hľadám nejakú tu konštrukčnú odlišnosť. Buggy mám od Kyosho je to 4WD, štvorramenná klasika. Trophy Truck od Axialu a tiež je to 4WD ale tá pevná zadná náprava ma proste oslovila. No a tento expedičák od Traxxasu sa proste odlišuje od konkurencie svojou konštrukciou. Ak by som chcel v budúcnosti 2WD tak sa popozerám v radoch Traxxasu.
Bydlisko: Bratislava ( 40 rokov )
pera2008
modelár

Príspevkov: 2548

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 7. 8. 2017 o 00:44 | odkaz na príspevok
KAzdy expedicak sa nejak konstrukcne lisi, ale koncepcne nie ( Prelomove boli len 3 expedicaky : Tamyia hilux1982 a Vaterra K5 ascender a MST CFX-W ). A vynimkou nie je ani TRX4. Je to proste all in one dobra kupa, kde mas vsetko co bolo uz na trhu v jednom modely a ze to nahodou vyuzijes. Aj napriek tej "licensovanej" karoserii, motoru zo slasha a ine detaily., je to za tu cenu zatial jediny model, co sa presne kvoli vsetkym veciam oplati aj napriek jeho nedostatkom. Kyosho ma scorpion VXL, ten je super, trophy truck radsej Losi baja Rey, 2WD HPI blitz, alebo slash 2WD LCG. ALe ako vravim, pre iste veci, co ma TRX4, tak je to taky jednorozec na trhu.
Bydlisko: Kosice ( 42 rokov )
Yautja
modelár

Príspevkov: 207

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 7. 8. 2017 o 15:48 | odkaz na príspevok
TRX4 = za malo penazi vela muziky, predchodca je osvedceny Summit, rozdiel je teda v pavukoidne dlhych ramenach a +1 servo navyse na natacanie obludnych kolies...
ked si vezmes co tie veci (elektronika) vydrzala v Summite, tu musi duplom. otazkou ostavaju tie portalove napravy, ale ta priechodnost a ziadne naklananie kasne...uzasne; nehovoriac o tom, ako je podvozok aj blatnikmi uzavrety.
Vzhlad a scale prevedenie neriesim, to je ina liga a otazka vkusu.
Pre uzivatela top model
Bydlisko: BA - Petržalka ( 43 rokov )
misho222
modelár

Príspevkov: 1964

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 7. 8. 2017 o 16:28 | odkaz na príspevok
TRX4 je paráda, technicky skvele vybavený model, všetko proste bomba. Náprav by som sa veľmi nebál, ak sa jazdí s rozumom, tak Traxxas musí vydržať.
Ja osobne by som kasňu predal v momente vybalenia a postavil na to niečo iné, ale to je už moja úchylka...

Jedna vec ma ale zaujíma a osobne v tom mám obrovskú dilemu a to je TRX4 za 540€ verzus MST CFX-W za 350€...
Povedzte čo je zmysluplnejšie?
Bydlisko: Senec ( 44 rokov )
pera2008
modelár

Príspevkov: 2548

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 7. 8. 2017 o 21:09 | odkaz na príspevok
Podla mna MST, lebo ked vyuzivas model na teren, tak tak ci onak mas diferaky uzavrete permanentne. A ako som uz skor pisal, preskakovat prekazky nie je scale a ani zabavne na expedicaku, to je americky styl jazdenia a je to podla mna barbarstvo. Pricom na MST netreba uberat z riadenia kvoli tomu, ze na plny polomer otacania nehadze s poloosami ako ma SCX2 a TRX4. ale mozno staci len pretocit poloosy inac a prestane. neviem
Bydlisko: Kosice ( 42 rokov )
Yautja
modelár

Príspevkov: 207

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 8. 8. 2017 o 08:49 | odkaz na príspevok
To MST som pozeral, vyzeraju zaujimavo. TRX je podla mna super auto na trail (prechadzky roznej narocnosti), lesne chodnicky, narocnejsie vyjazdy a hranie sa s prepinacmi, proste pre radost z pohybu smerom dopredu. Vylozene na trial je asi zbytocne mat tolko vychytavociek ako uzamykatelne diferaky, cruise control atd. Technicky trial je onania v milimetroch dopredu, dozadu, dopredu, dozadu... a tam nema zmysel sa hrat s odomykanim diferakov, podla mna aj 2r prevodovka je tam zbytocna.. Tam sa asi nikto neponahla
Bydlisko: BA - Petržalka ( 43 rokov )
Icozv
modelár

Príspevkov: 301

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 8. 8. 2017 o 10:16 | odkaz na príspevok
Ja premýšľam nad tým MST, konečne by sa vyriešili moje problémy
Bydlisko: Zvolen ( 47 rokov )
misho222
modelár

Príspevkov: 1964

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 8. 8. 2017 o 10:30 | odkaz na príspevok
Tak ako píšete, niektoré vychytávky sú na expedičku nepotrebné, iné zbytočné a potom mi príde naozaj otázne či neskočiť po MST...
Icozv:
Ja premýšľam nad tým MST, konečne by sa vyriešili moje problémy

veď si vravel že prevodovka je na ceste nie ?
Bydlisko: Senec ( 44 rokov )
pera2008
modelár

Príspevkov: 2548

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 8. 8. 2017 o 10:47 | odkaz na príspevok
Yautja:
To MST som pozeral, vyzeraju zaujimavo. TRX je podla mna super auto na trail (prechadzky roznej narocnosti), lesne chodnicky, narocnejsie vyjazdy a hranie sa s prepinacmi, proste pre radost z pohybu smerom dopredu. Vylozene na trial je asi zbytocne mat tolko vychytavociek ako uzamykatelne diferaky, cruise control atd. Technicky trial je onania v milimetroch dopredu, dozadu, dopredu, dozadu... a tam nema zmysel sa hrat s odomykanim diferakov, podla mna aj 2r prevodovka je tam zbytocna.. Tam sa asi nikto neponahla

Tak ako si napisal, na expedicky, preco nie. Na vsetko ostatne je to zbytocne
Bydlisko: Kosice ( 42 rokov )
Icozv
modelár

Príspevkov: 301

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 8. 8. 2017 o 11:19 | odkaz na príspevok
Áno Mišo na ceste, ale aj iné veci by to poriesilo, raz mi tu niekto napísal ze ak tam dám silnejší motor než tam je originál tak mi to roztrhne na dve polky, tak mal pravdu
Bydlisko: Zvolen ( 47 rokov )
1 2
  • Pridať komentár
Pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť.
Úvodná stránka
  • 558 ľudí online za poslednych 5 minút.
Fórum
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Album modelov
  • 1 príspevkov za posledných 24 hodín.
Galérie
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Články
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Bazár
  • 2 inzerátov za posledných 24 hodín.
Podujatia
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.

Online za posledných 5 minút: