Výrobca: | Pilot-RC | Rozpätie: | 2290 mm | Hmotnosť: | 5670 g |
Kategória: | Lietadla - benzinové | Dĺžka: | 1480 mm | Materiál: | balza,smrek,preglejka |
Motor: | RCGF 35RE ccm |
ID Modelu: AM8256 | Zobrazenia: 23386 | Pridané: 7. 8. 2017 o 22:42 | Autor: majsterko
Autor | Správa | |
misiatko modelár Príspevkov: 171 Moje modely Poslať správu |
Vyzera paradne |
|
majsterko modelár Príspevkov: 676 Moje modely Poslať správu |
Ď.Dúfam že bude aspoň tak dobre lietať ako vyzerá. Zdravím modelári.Ak niekto tento model vlastní a lieta s ním,mohol by napísať aké má skúsenosti,prípadne čoho sa treba vyvarovať.Čo treba upraviť,či sedí ťažisko podľa návodu a pod....Ďakujem. |
|
misisko modelár Príspevkov: 536 Moje modely Poslať správu |
Mal som ho nedavno. Je to skvely model. Absolutne nezaludny. Da sa s nim zalietat uplne hocico. Mal som tam motor Dle 30cc z ladenou rurou. Tahal som za tym v pohode 4m vetron. Jedine co som mal ine su kolesa. Pouzil som ostruhu namiesto predneho kolesa a 120 ky kolesa aby som s tym vzlietol aj zo zleho terenu. |
|
TOMMY-PC modelár Príspevkov: 335 Moje modely Poslať správu |
Ejha, ako tak pozerám asi máš malé autá ... alebo veľké AERO ??? Parádne je, ľúbi sa mi hlavne ten farebný kontrast. Prajem veľa šťastných pristátí. PS.: Uvítam video zo záletu(ale asi nie len ja ... ) |
|
majsterko modelár Príspevkov: 676 Moje modely Poslať správu |
Michal,ďakujem za príspevok,potešilo ma,že je to "skvelý model".Ja som tam vymenil kolesá,ale dal som ten istý priemer,akurát neznášam penové kolečká.TOMMY-PC ďakujem a máš pravdu,jedno auto je malé,je to Peugeot 106 ale druhé je Oktávka a tá nie je zrovna najmenšia,asi je to veľké AERO(viem že sú aj podstatne väčšie).S tým záletom to bude horšie,lebo v modely sú zatiaľ iba servá a motor.Všetko ostatné mám,len času nejako nemám nazvyš(ale to asi každý). |
|
VladoVrancik modelár Príspevkov: 1757 Moje modely Poslať správu |
Je to naozaj nadherny model,mna by zaujimalo ci uz mas premyslene ako budes riesit napajanie zapalovania , primaca a seev hlavne by ma zaujimalo ake servo pouzijes na plyn a ake tiahlo pouzijes. |
|
majsterko modelár Príspevkov: 676 Moje modely Poslať správu |
Ahoj tomix.To sa nepýtaš dobre.Je to môj prvý benziňák,tak ja som ten posledný čo Ti môže radiť.Ale môžem Ti napísať moju predstavu a uvidíme ako sa k tomu vyjadria skúsenejší.Aspoň sa poučíme.Čo sa týka zapaľovania:Li-pol dvojčlánok 1300 mAh-SP 06 opto-U bec 3A-zapaľovanie.Čo sa týka napájania prijímača a serv tak to budem riešiť jednoducho,lebo je to pomerne lacný a malý model,tak tam nebudem dávať nejakú komplikovanú elektroniku.Použijem trojčlánok Li-pol 2200 mAh,20A UBEC Maytech a na napájanie serv som si urobil plošný spoj,kade budú napájané servá mimo prijímača.Do prijímača pôjde z plošáku zapojený iba jeden káblik z každého serva-signál.Prijímač bude napájaný z UBEC-u jedným káblom,servá druhým..Servo na plyn mám JX 5509MG a tiahlo klasika 2 mm oceľoý drôt,na koncoch závity a guľové čapy. A ešte som zabudol.Ďakujem za pochvalu,ale tú si zaslúžia pracanti z fy Pilot-RC. |
|
VladoVrancik modelár Príspevkov: 1757 Moje modely Poslať správu |
Pitam sa dobre,ja osadzam tiez svoj prvy benzin zapalovanie mam tak ako ty ale mam nimh 6V 2000mah a serva mam HV cize ich napajam 2S baterkou. Mam 8ch a vsertko vyuzite napajam preto cez Ykabel ale prerobim to ja som spekuloval doteraz ze kupim rozvodovu dosku len mi bolo luto vyhodit tolko peniaze ale vyrobit si ju dokazem aj sam vdaka za inspiraciu. Jedna poznamka ja som na plyn pouzil servo Corona DS339HV je slabsie ako to tvoje ale vraj by to malo zvladnut,dostal som totiz radu ze pri benzine pokial tahom otvaras karburator staci aj lanko ktore neprenesie tak vybracie struna na karburatore ho zatvara sama . Dufam ze som to napisal zrozumitelne a spravne |
|
saroj modelár Príspevkov: 535 Moje modely Poslať správu |
Keďže máš zapaľovanie na 6V, ja by som použil 4 článok NiMh Eneloop 2000. Spoľahlivý zdroj a potom už nemusíš použiť U Bec. |
|
majsterko modelár Príspevkov: 676 Moje modely Poslať správu |
tomix.jasné,pochopil som.saroj,ďakujem za radu.je to určite jednoduchšie ako Li-polky.Vynechám U Bec a práca s NiMh je jednoduchšia ako s Li-pol.A keďže je zapaľovanie na 4,8-6V dá sa tam použiť aj 5-článok,nie?Podľa Tvojich príspevkov som si všimol,že chodievaš aj do Nižnej.Možno sa tam niekedy stretneme. |
|
majsterko modelár Príspevkov: 676 Moje modely Poslať správu |
Dnes som Trainera dorobil nakomplet.Treba doladiť motor,dal som tam nový RCGF,ale mal nejaké štarty a zábeh v stojane.Urobiť pojazdové skúšky na dráhe,či niečo neodpadne alebo sa neuklepe a potom zálet.Ale ten bude asi až v septembri,ako som už písal.Ešte musím polietať s nejakým motorákom,nakoľko som so spaľovákom nebol vo vzduchu 6 rokov.Nebolo by asi najmúdrejšie po takej pauze skúšať svoje schopnosti práve s týmto modelom.Určite bude nejaké videjko. |
|
japro modelár Príspevkov: 342 Moje modely Poslať správu |
Ak je zápalko na 6V, tak štvorčlánok. Servo na plyn jednoznačne s kovovými prevodmi, plastové prevody sa časom rozoberú vibráciami (moja niekolkoročná skúsenosť). Stačí trojkilové. Tiahlo kovové, aby nepružilo (špica z bicykla) a nie velmi dlhé. |
|
majsterko modelár Príspevkov: 676 Moje modely Poslať správu |
Servo na plyne mám JX 5509 MG.Je deväťkilové,samozrejme s kov.prevodmi.A prečo nemôže byť na zapaľovaní päťčlánok?V návode od RCGF je písané napätie na zapaľovaní 4,8-6V,max.môže byť až 7V.Tiahlo na plyne mám kovové,priemer 2 mm,dľžka zhruba 70 mm.Servo je hneď za motorovou prepážkou. |
|
VladoVrancik modelár Príspevkov: 1757 Moje modely Poslať správu |
plne nabity 5 clanok ma vraj az 7,5V ,ale aj ja mam 5 clanok a ked som skusal zapalovanie nezadimelo ale moje je asi do 8,4V keby som si bol ista dam radsej lipo 2S |
|
saroj modelár Príspevkov: 535 Moje modely Poslať správu |
Ak je zapaľovanie na 6V, tak štvorčlánok Enellop 2000 . Pre toto použitie bohato tvrdý zdroj. 5 článkom nič nezískaš. Práve naopak. Vyššia hmotnosť, väčší rozmer, viac peňazí, 5x možná porucha, preťažovanie el. obvodov. |