Autor | Správa | |
misho222 modelár Príspevkov: 1964 Moje modely Poslať správu |
Dostal som sa k druhému videu čo natáčal kamoš, aspoň je to v lepšej kvalite |
|
falcon modelár Príspevkov: 122 Moje modely Poslať správu |
ja neverim tomu ze to ta tatra utiahla video sa venuje tatre a ked je zaber na auto nastane uskok s kamerou. ta tatra by musela vazit aspon 50kg. toto nieje realne, a fyzika nepusti. snad max 25kg tatra utiahne auto 1300kg? asi tak dole kopcom. to si robys prdel nie? takze 5 kilova tatra? vesaj buliky niekomu inemu. viac ani nekomentujem. |
|
vychodnar modelár Príspevkov: 1864 Moje modely Poslať správu |
niesu tam ziadne tiene, aspon ja ich nevidim..je to realne |
|
trex modelár Príspevkov: 489 Moje modely Poslať správu |
a co lucia co v zuboch utiahnu kamion to ti je dost realne??tiež nesedi vahovy pomer podla tvojej logiky alebo co tak male 100g servo s tahom 60kg pri 7,4Vhmm??realne |
|
falcon modelár Príspevkov: 122 Moje modely Poslať správu |
zober si buginu, alebo tank, cokolvek co ma 5 kilov.silu mat moze, ale tak mala vaha ? ved sa ti budu presmykovat kolesa, pri takej malej vahe. v zuboch som este tahat kamion nevidel. prepac. videl som kamion tahat clovekom, ale zaroven si pomahal tak ze sa rukami pritahoval o lano. |
|
vychodnar modelár Príspevkov: 1864 Moje modely Poslať správu |
||
eMDee modelár Príspevkov: 1332 Moje modely Poslať správu |
ked si vezmeme test kedy touareg tahal lietadlo, tak mal v kufri nalozenych 7 ton zavazia, takze 9,5 tonove auto tahalo 177tonove lietadlo. Potiahli s nim vraj aj 190tonove. Ekvivalentne by tato tatra musela vazit 60-70kil Na druhej strane moze byt dost rozdiel v odpore ktory kladie lietadlo a ktory kladie auto, vieme ako lahko sa tlaci auto s vyradenou rychlostou. Kazdopadne mne pride to video zrealizovatelne, ani na videu nevidiet nic podozrive, aj ked uznavam ze si neviem predstavit ako to moze mat grip |
|
falcon modelár Príspevkov: 122 Moje modely Poslať správu |
to bol americky pickup a nie kamion. |
|
vychodnar modelár Príspevkov: 1864 Moje modely Poslať správu |
mas pocit ze ta tatra taha kamion? |
|
eMDee modelár Príspevkov: 1332 Moje modely Poslať správu |
a ja neverim ze ta tvoja motorka jazdi po poli, sak ma dve kolesa, jak moze stat :OO a spadnut a postavit sa.. ja viem, dakto ju drzi z boku a jazdi vedla nej.. skriatok asi. videl som tien.. podvod |
|
falcon modelár Príspevkov: 122 Moje modely Poslať správu |
ty mas silnu buginu. daj na nu dve tehly,aby mala 5100g. daj lano auto a vyskusaj a daj video.to je realne urobyt to nie? |
|
eMDee modelár Príspevkov: 1332 Moje modely Poslať správu |
to nepojde, 1. nemam motor z vrtacky s vysokym krutakom 2. nemam prevody na 6kmh, ale na 60kmh tym padom v nizkych otackach je tah mizerny (vid co potiahne summit z redukciou, je toho tiez plny youtube) 3. nemam pneumatiky na tieto ucely 4. mam senzory na zablokovanie motora, ak tomu zabranim v pohybe/pretazim to na par sekund, vypne sa to |
|
falcon modelár Príspevkov: 122 Moje modely Poslať správu |
no škoda. sam by som bol zvedavy ak by si nemal tieto dovody či je to mozne. teraz som si vsimol, na korbe ma nejaku zataz. otazne je kolko kilovu. |
|
misho222 modelár Príspevkov: 1964 Moje modely Poslať správu |
Na korbe je tehla a lano, tehla váži 4 kg lano možno do 1 kg, ale to som nevážil, Popisoval som to v predchádzajúcom videu. takže to bolo vo finále 9-10 kg eMDee má pravdu: ja mám auto stavané iba na silu, redukcia je dvojitá planétová prevodovka, jeho maximálka je cca 2km/h, Tak isto keby to bola 4x4 tak by si to ani neprdlo, je na tom videu vidieť ako pritlačí celú silu do zadných náprav, inak by sa to auto pravdepodobne iba postavilo na zadné... Sú tu dve videá, každé je iný pull, k tomu druhému mám video do páru z iného uhlu, len ho môžem riešiť aj večer keďže do práce som to všetko neťahal.... keď ich máš vedľa seba tak je vidieť že nikto okolo auta nie je... V každom prípade vďaka za podporu |
|
tatkoTom modelár Príspevkov: 43 Moje modely Poslať správu |
Mám smolu že (hoc amatérsky - zato 40 rokov) fotografujem. Čo riešite? Pri dokonalej rovine a nejakom kuse olova na korbe modelu vcelku reálne - vzhľadom ku prevodovému pomeru, nízkemu valivému odporu moderných áút...no z perspektívy videa zdá sa mierny sklon cesty - stačí pozrieť "rovinu pozadia, náklon kostolnej veže" (a vnucuje sa myšlienka človiečika, manipulujúceho s ručnou brzdou Suzuki) teda pravda bude niekde uprostred... |