Výrobca: | ja | Rozpätie: | 0 mm | Hmotnosť: | 20000 g |
Kategória: | Autá - elektrické | Dĺžka: | 6735 mm | Materiál: | kov, plast |
Motor: | elektro 900W |
ID Modelu: AM8748 | Zobrazenia: 24150 | Pridané: 5. 3. 2018 o 07:49 | Autor: Waldas
Autor | Správa |
hrozno modelár Príspevkov: 251 Moje modely Poslať správu |
Pekná práca. |
nooscy modelár Príspevkov: 61 Moje modely Poslať správu |
Je to paráda... držím palce a teším sa na finál |
Waldas modelár Príspevkov: 680 Moje modely Poslať správu |
Dik chlapi... |
tomas14 modelár Príspevkov: 116 Moje modely Poslať správu |
Už teraz to vyzerá super, dobrá práca. |
Waldas modelár Príspevkov: 680 Moje modely Poslať správu |
|
majsterko modelár Príspevkov: 676 Moje modely Poslať správu |
Vladko,vyzerá to super.Keď bude Tatra hotová na komplet,zober ju na letisko,nech sa všetci pokocháme |
pera2008 modelár Príspevkov: 2548 Moje modely Poslať správu |
id heeet, to uz iny level je. klobuk dole |
bado7907 modelár Príspevkov: 41 Moje modely Poslať správu |
Nádherná robota |
saroj modelár Príspevkov: 535 Moje modely Poslať správu |
Vladko, parádna prácička. A ako píše Ivko majsterko, niekedy ju zober na letisko. |
Waldas modelár Príspevkov: 680 Moje modely Poslať správu |
Dakujem. Zoberiem. Ked bude pojazdna. Dnes som dal prvu jazdu s vlekom. Bieda. Musi tam ist novy poriadny motor. |
Waldas modelár Príspevkov: 680 Moje modely Poslať správu |
|
rodrigezv8 modelár Príspevkov: 113 Moje modely Poslať správu |
cau, ja staviam OTcko a tiez mam problem ze ked som tam dal motor a dvojrychostnu prevodovku, tak ti ide velmi pomaly. Prevod na naprave mam1:3 Zvazoval som presne nieco take ako si spravil aj ty, ze necham prevodovku a fuknem tam brushles motor. Prosim ta aky modul zubu si pouzil ? ako sa to meria alebo pocita, aby som vedel co tom mam dat ? dik |
Waldas modelár Príspevkov: 680 Moje modely Poslať správu |
Spravne by sa to malo vypocitat takto: Aku chces dosiahnut rychlost auta, potom si zmerias priemer kolesa a zistis, ake to ma mat koncove otacky. Ides dalej, vypocitas prevodovy pomer vsetkych prevodoviek a podla toho vyberies motor s prislusnym KV. Avsak, podarilo sa mi to trafit iba jeden raz na pasaku. Inak nie. Takze realita. Tie jednosmerne motory, ktore sa pouzivaju na vrtacky su podla mna nevhodne (ale ked do toho nechces vrazat peniaze, postacia). Lebo regulator to reguluje tak, ze tomu znizuje napatie a tym padom pri nizkych otackach straca motor silu. Preto pouzivam striedaky. Kupujem take, ktore mozem dat na 2S az po 5S. A to len preto, ze ked a mi zda, ze to ide pomaly, dam tam baterku s vias S a ide to rychlejsie.To je cele... Co sa tyka vymeny motora, ja to robim tak, ze vyberiem z prevodovky povodny motor, odpilim hriadel aj s ozubenym koleckom a to nasledne polozim na pootvoreny zverak a kladovim s vyrazacom vyrazim hriadel. Potom tam len Loctite lepidlom na hriadele, zalepim kolecko na novy motor a hotovo. Pouzivam Bosch prevodovky a tam oni maju modul 0,7 a 12 zubove ozubene kolecko (vacsinou). Par krat som ich kupil na ebayi, ako pastorok pre vrtulnik Trex 550 tusim. |
misho222 modelár Príspevkov: 1964 Moje modely Poslať správu |
Krasna robota, slintam |
BOravec modelár Príspevkov: 577 Moje modely Poslať správu |
Ak by som bol riaditeľ Tatry, tak Vám okamžite ponúknem prácu. |