autor | správa | |
dido1994 modelár Príspevkov: 12 Moje modely Poslať správu |
ahojte, mate niekto skusenosti s timito svieckami? budu asi s ciny ale neviem ake su kvalitne popripade kolko vydrzia a pod... za kazdu skusenost dakujem .. |
|
rastwo modelár Príspevkov: 924 Moje modely Poslať správu |
Ja som si ich par kupil pre Revo 3.3 a ziadna mi nesla. Ale ostatny ich chvalia tak neviem |
|
mAto424 modelár Príspevkov: 3234 Moje modely Poslať správu |
rossi su dobre sviecky... |
|
Pancer modelár Príspevkov: 626 Moje modely Poslať správu |
Rossi sú veľmi dobré sviečky /talianskej výroby/, je ich však veľa typov ak si dobre pamätám tak sú číslované 1 - 8 a tie čísla znamenajú ich tepelnú hodnotu. Ak si si kúpil príliš studenú sviecu tak je jasné, že Ti motor nemohol na ňu ísť. |
|
dido1994 modelár Príspevkov: 12 Moje modely Poslať správu |
mal by som este jednu otazocku, a to ohladne chladenia motora... ako sa da motor chladit? pomaha vyrezanie otvoru do karoserie? alebo su na to ine prostriedky? |
|
mAto424 modelár Príspevkov: 3234 Moje modely Poslať správu |
samozrejme,otvor v karoserii ale zakladom je obsah nitra v palive.Potom su aj orzne,homemade chladice,ako aktivne,tak aj pasivne.... Kolkatku motor mas? |
|
rastwo modelár Príspevkov: 924 Moje modely Poslať správu |
Podla mna ma 2,5ccm (profil) Moja otazka: Mam revo 3.3 s motorom TRX 3.3 (obsah 3,3ccm), davam tomu palivo tornado 20% car (nitro) a ten motor sa stale hreje. 5minut jazdy a ani dotknut. Cim to je? Zle naladeny karburator alebo slabe chladenie motora? |
|
dido1994 modelár Príspevkov: 12 Moje modely Poslať správu |
dakujem, kde zohnam lacno nitro? mam doma asi 8l paliva, s obsahom nitra 10%... strasne slabe... :/ ak mate nejake linky na lacne suciastky a podobne veci bol by som vdacny diki |
|
dido1994 modelár Príspevkov: 12 Moje modely Poslať správu |
inak po kolko ich mate lebo ja som teraz nasiel dost dobru cenu ak by niekto chcel, tak mu dam stranku |
|
rastwo modelár Príspevkov: 924 Moje modely Poslať správu |
Lebo do onroad aut sa dava palivo s vyssim obsahom nitra (25-30%) a do offroadov zas nieco nizsie(16-25%). To je kvoli chladeniu, onroady idu rychlejsie tak sa to lepsie chladi. Este mozes kupit daku 30-tku a zmiesat to s tou 10 a budes mat 20% to uz staci |
|
mAto424 modelár Príspevkov: 3234 Moje modely Poslať správu |
rastwo.....najprv si tonapisal zle,potom si sa opravil Onroad potrebuje menej nitra ako offroad...samozrejme koli rychlosti a s tym spojenemu chladeniu. Co sa tyka tvojho motora....skusil by som tam dat 25%, tych 20% co davas moze byt este malo na ten objem,aj ked malo by to stacit.Skusal si motor poriadne doladovat?Inak to moze robit (co podla mna urcite velmi ovplyvnuje) tvar karoserie co mas - teda motor nie je prudiacim vzduchom ofukovany a preto sa tolko hreje.
Tu stranku myslis www.akus.sk ? Tam ich teraz maju vo vypredaji,naozaj dobre ceny,oplati sa....ja davam do 2,5ccm motora sviecku Th.Tiger R2. Stala cca 3€,ale teraz si Pelikan pridal na cenach,tak uz su drahsie...inak velmi dobre su aj Nosramky a Novarossi Ak mas motor ozaj 2,5ccm,tak tych 10% by nemalo byt az tak malo,ale odporucanych je 16%.Tak jedine kupit silnejsie palivo,skusit zmiesat,aby to bolo okolo tych 16% a uvidis ako to bude jazdit...nitrometan sa samotny neoplati kupopvat,ten je neskutocne drahy!!! |
|
dido1994 modelár Príspevkov: 12 Moje modely Poslať správu |
ano ano presne tam som myslel strasne dobre ceny idem asi objednat aspon 10 myslim ze skusim do karoserie vyrezat otvor tesne pred hlavou, kde sa nachadza vzduchovy filter malo by to dost pomoct... pokial sa motor nahreje, nechce ho chytit... po case sa to podari ale trocha to trva... inak myslim ze ho nemam moc dobre doladeny... mam tam 3 ihly... jedna je z bocnej strany, druha z prednej a druha z hora... ta je na prisun paliva. ta bocna je pokial viem tak na volnobeh, a ta tretia je naco? :O |
|
mAto424 modelár Príspevkov: 3234 Moje modely Poslať správu |
Správa zaslaná: 29. 5. 2012 o 09:37
| odkaz na príspevok
Ta zhora - hlavna,je ako si uz spomenul,privod paliva a teda bohatosť zmesi. Ta ZBOKU,doslova zboku,z tej strany kde ovladas karburator je prechodova ihla,teda urcuje bohatost zmesi v roznych otackovych spektrach...no a ta posledna,je volnobezna,ktorou nastavujes doraz supatka karburatora... |