Výrobca: | Parkzone | Rozpätie: | 1050 mm | Hmotnosť: | 1350 g |
Kategória: | Lietadla - elektrické | Dĺžka: | 650 mm | Materiál: | Z-Foam™ |
Motor: | Black Magic 850 W |
ID Modelu: AM1862 | Zobrazenia: 6934 | Pridané: 23. 7. 2012 o 10:41 | Autor: marianmacek
Autor | Správa |
marianmacek modelár Príspevkov: 1332 Moje modely Poslať správu |
Skôr som myslel stratu vztlaku pri pristávaní. Keď už raz odrežem, tak sa to už nedá vrátiť späť.............. prajem pekný deň Marián Macek |
marianmacek modelár Príspevkov: 1332 Moje modely Poslať správu |
Ahojte, lietadlo je na predaj, pozrite v sekcii bazár, lietadlá elektrické. Na cene sa dá dohodnúť. prajem pekný deň Marián Macek |
Peposan modelár Príspevkov: 241 Moje modely Poslať správu |
Krasny stroj, ale kedze si to pomenoval Spitfire Mk.VB tak chladic na olej pod lavym kridlom by mal byt rozhodne valcovy a nie obdlznikovy. |
Jano Prsanec modelár Príspevkov: 463 Moje modely Poslať správu |
Krásavec, máš tam ale jeden kvapalinový chladič navyše, Mk.V mal chladiče usporiadané rovnako, ako skoršie verzie. Väčší bol kvapalinový vpravo, menší olejový podlhovastý vľavo. Usporiadanie chladičov, ako na Tvojom modeli začalo až verziou VIII, kde boli olejové chladiče súčasťou kvapalinových, takže nemali samostatné kryty. Verzia krídla v tomto nehrala rolu, verzia pre nízke hladiny mala oklieštený kompresor a odstránené elipsovité zakončenia krídiel, ktoré nahradili len aerodynamické kvapkovité kryty. Kompresor vykuchali kôli hmotnosti, krídla kôli obratnosti. V zásade sa ale ukázalo, že na FW-190 to nestačí a musela prísť až verzia Mk.IX, ktorá FW-190 prečúrala asi vo všetkých parametroch. To ale nič nemení na tom, že ten model vyzerá fakt dobre, prajem krásne lety . |