Výrobca: | Seagull | Rozpätie: | 2000 mm | Hmotnosť: | 4800 g |
Kategória: | Lietadla - elektrické | Dĺžka: | 1345 mm | Materiál: | preglejka,balza |
Motor: | Dualsky GA-2000.4/400Kv |
ID Modelu: AM9217 | Zobrazenia: 6600 | Pridané: 1. 12. 2018 o 20:03 | Autor: laos
Autor | Správa | |
martin- modelár Príspevkov: 41 Moje modely Poslať správu |
Elektricky pohon v lietadle je super. A aj vo velkom. |
|
majsterko modelár Príspevkov: 676 Moje modely Poslať správu |
Ja by som to neriskoval,nechať ten motor iba na skrutkách.Minimálne by som urobil nejaký domček z preglejky.Pri skúške na zemi je to iné,ako pri lietaní. |
|
jojo68 modelár Príspevkov: 213 Moje modely Poslať správu |
|
|
laos modelár Príspevkov: 113 Moje modely Poslať správu |
Ja v tom rozdiel nevidim ked na zemi prudko pridam plny plyn a nic sa nedeje a drzi sa pevne co by mohlo stat pri lietani. Pri stavbe Trenera naschval som nezverejnil uchytenie motora co je tak isto spravene ako u Dacathlon bude, vtedy som este nebol na 100 pro isty ze dlhodobo bude funkcny. Odvtedy Trenerom mam uz nalietane nad 10 hodin bez problemov. Zavitove tyce su do trapezu aby mali vecsiu odolnost voci krutiacemu momentu motora. |
|
jojo68 modelár Príspevkov: 213 Moje modely Poslať správu |
No OK ak je to odskusane a funguje , len som napisal moj nazor. |
|
laos modelár Príspevkov: 113 Moje modely Poslať správu |
No vizera to ozaj smiesne ale dekel to zakrije Keby som nemal poriadne odskusane tak by som ani nezverejnil ako mam motor uchiteny. U Decathlon tycky su viac do trapezu ako u Trener a rozdiel v dlzke tycky je len 10mm a ta dlzka je asi max co sa da pouzivat bez rizika |
|
jojo68 modelár Príspevkov: 213 Moje modely Poslať správu |
Ved ano, ja som nenarazal na estetiku pod motorovym krytom to nebude vidno, len ze by som sa bal ze to skruti. Ale ked je to uz otestovane ok. Nech dobre lieta k spokojnosti. |
|
majsterko modelár Príspevkov: 676 Moje modely Poslať správu |
Myslím si,že pri skúške na zemi pôsobia na tie skrutky iné sily(myslím smer pôsobenia),ako pri lietaní,napr.výkrut,premet,...Ale O.K.,nebudem sa hádať.Každý robí tak,ako uzná za vhodné.Prajem pekné polietanie. |
|
laos modelár Príspevkov: 113 Moje modely Poslať správu |
Viem ze si nenarazal na estetiku pre mna to vyzera smiesne ale narychlo som nenasiel jednoduchsie riesenie a pri tom aj funguje pre mna to je podstatne. |
|
laos modelár Príspevkov: 113 Moje modely Poslať správu |
||
laos modelár Príspevkov: 113 Moje modely Poslať správu |
|
|
jojo68 modelár Príspevkov: 213 Moje modely Poslať správu |
Super som rad ze sa nepotvrdili moje obavy ze sa to skruti. Nech dlho lieta k spokojnosti. Jozef |
|
laos modelár Príspevkov: 113 Moje modely Poslať správu |
Dakujem. Skusim si na nu davat pozor. |
|
laos modelár Príspevkov: 113 Moje modely Poslať správu |
|
|
laos modelár Príspevkov: 113 Moje modely Poslať správu |
Stalo sa zmena aj u Decathlone dostal povodne planovany motor RCGF 30 /vsetky diely pasuju DLE 30/. Ladeny fyfuk som vynechal kvoli vahe lebo ajtak sa vazi 5300g. Prve dojmy a postrehy TGY SK3 zdaleka sa nemoze konkurovat s motorom RCGF 30 ked pridam plyn Decathlon sa rozbehne a uz v tom momente je vo vzduchu vobec sa nikam nenaklana je presne riaditelny a motor ma obrovsky nadbytok vykonu co sposobuje svizny let. Na elektro bol velmi lenivy a teraz lietam nie 6 ale 10-12 minut. Dnes bol znovu zalietany ale kameramana som nemal videjko nabuduce teraz len par fotiek z prestavby. Zalet bez motoroveho krytu kvoli motoru je este v zabehu. |