autor | správa | |
VladoVrancik modelár Príspevkov: 1756 Moje modely Poslať správu |
Ahojte riesim na 2,4m lietadle lankovy nahon na smerovku.Nie je mi celkom jasne ci tie lanka mozu ist priamo na packu serva alebo maju byt prekrizene. Dakujem za pomoc. |
|
MATHIAS modelár Príspevkov: 337 Moje modely Poslať správu |
prekrizene, lepsi uhol na vystup v trupe na chvoste |
|
VladoVrancik modelár Príspevkov: 1756 Moje modely Poslať správu |
Vdaka za skoru odpoved myslel som si to ale chybala istota. |
|
palci72 modelár Príspevkov: 1056 Moje modely Poslať správu |
Chcel by som sa opýtať že ...aký význam to má keď sú tie lanká prekrížené????... Veď ak si to predstavím v mysli tak..... prekížené...to znamená že niekde v strede sa vytvára iksko /x/ a v tom mieste sa lanká o seba šúchajú /trú sa o seba/...po nejakom čase sa prederú a....vytvorí sa problém.... Ja som videl niekoľko večších modelov na ovládanie lankami ale....všetci to mali priamo k servu po stranách bočníc..... nikto nemal prekrížené.... |
|
lv modelár Príspevkov: 2802 Moje modely Poslať správu |
Platí to, čo napísal Mathias. Žiadny iný význam to nemá. |
|
rogi modelár Príspevkov: 476 Moje modely Poslať správu |
Že to neurobili aj krížene na skutočných lietadlach, doteraz mi je proti srsti keď vykopané pravú nohu že točí doprava. Zvik z detstva keď sme si robili také "káry" na spúšťanie z kopcu, kde sa celá predná náprava otáčala v strede na čape, keď som vykopol pravú točil som doľava a ľavú doprava.. |
|
BOravec modelár Príspevkov: 577 Moje modely Poslať správu |
Správa zaslaná: 7. 5. 2020 o 11:03
| odkaz na príspevok
Na skutočných lietadlách je to správne, tak to je 100 rokov. Ak si na zemi, tak nohou, ktorú vykopneš si brzdíš aj koleso podvozku. A na tú stranu aj zatočíš. Mimochodom "vykopnutá" noha vyvinie viac sily. Lietadlo nie je kára, tam sú dôležitejšie iné veci. |