autor | správa | |
lukas-SB modelár Príspevkov: 570 Moje modely Poslať správu |
Dobry deň. Kúpil som si túto heli : http://www.bidorbuy.co.za/item/30851345/BIG_42CM_ARMORED_WARRIOR_3_CHANNEL_R_C_HELICOPTER.html no mám problém ms tým že mi krátko vydrží akumulátor(asi tak 1 minútu max.) dal som dole aj tie diody no moc to nepomohlo. Uz predavajúcim som bol upozornený na krátku výdrž.. Lenze li-po neni nafuknuta a napetie tiez drzí ale po dolietani je mierne teplá.. Je to 1s 800mah asi 18 c má.. Poradíte mi či to može byť tým akumulatorom alebo cim vlastne |
|
hofoo7 modelár Príspevkov: 562 Moje modely Poslať správu |
mozno kdesi prebija alebo bola ta lipolka skladovana kdesi v zime , dlho a bez nabitia |
|
lukas-SB modelár Príspevkov: 570 Moje modely Poslať správu |
No podla mna je skor ta li-po v haji lebo ked ju nabijem a odmerjam tak ma tych 3.19v a ked dolietam ma nejakych 3.77v ale to uz odpaja sama elektronika v heli baterku. |
|
hofoo7 modelár Príspevkov: 562 Moje modely Poslať správu |
no tak to bude asi lipolka v haji zice je bud uz olietana alebo zle vyrobena a dalsia moznost je to zle skladovanie |
|
lukas-SB modelár Príspevkov: 570 Moje modely Poslať správu |
No poskulujem po nejakej inej a vyzera ze by tam pasovala li-po s easycopteru xs metal .... tak uvidime |
|
coro modelár Príspevkov: 886 Moje modely Poslať správu |
Naopak, dlho, v teple, a s plným nabitím. Prebitá by sa "ozvala" inak, to si lipoka nenechá len tak potichu pre seba. Úplne vybitá lipolka znamená, že má minimálne 3,6V na každom z článkov (merať jednotlivo). Radšej 3,7V.. V takom stave vydrží ležať veľa mesiacov, samozrejme starne aj tak ale nezdochne úplne. Chladnička ešte zlepší situáciu (ak nezvlhne a neohnijú vývody - zatvárať do plastových sáčkov).. Viem o čom píšem, lietam málo a lipolky mi zdochnú asi skorej vekom než použitím, ale tie čo mám sa držia použiteľné (s rozumom - postupne stúpa odpor čiže klesá max prúd) dlho.. |
|
hofoo7 modelár Príspevkov: 562 Moje modely Poslať správu |
tak to som nevedel predstalen som zaciatocnik takze prepac za zle info |
|
lukas-SB modelár Príspevkov: 570 Moje modely Poslať správu |
No a nedalo by sa ten akumulator este obnovit na povodnu kapacitu ? Ona vyzera ze je ok len ma proste malu kapacitu... |
|
Noguluxo modelár Príspevkov: 118 Moje modely Poslať správu |
Mozeme dat niekedy zraz, ked uz sme z rovnakeho mesta , sme dvaja autickari... |
|
lukas-SB modelár Príspevkov: 570 Moje modely Poslať správu |
Jj mozme na ja mam zatial len taku helinu lacnu Ale cez prazdniny mozno kupim nieco ine a kde presne byvas na akej ulici ? |
|
IT modelár Príspevkov: 26 Moje modely Poslať správu |
Ahoj, dnes som bol lietať z Meskom a asi po 4 min mi vyplo motor práve v nízkom prelete a v zatáčke pri príprave na pristátie.Takže po núdzovom pristátí ( našťastie bez vážnejšíeho poškodenia) som hľadal príčinu a jediné na čo som prišiel je že Lipolka 3čl. je mierne nafúkla predpokladal som že motor odpojil regulátor (lietal som na plný)po premeraní som bol prekvapený že Akumulátor mal 3,81 na článok čo zďaleka nieje hodnota na odpojenie.Otázkou zostáva prečo sa baterka nafúkla a prečo regulátor odpojil motor keď bolo v batérii dostatok napätia? |
|
lukas-SB modelár Príspevkov: 570 Moje modely Poslať správu |
Tak nato ti ja odpovedat neviem asi chyba riadiacej elektroniky regulatora ... akej znacky mas regler ? Inac dnes mi prisla ta povodna nabijacka na ten 1 clanok ale dava 4.8 v a 500 mah no lenze li-po sa ma nabijat 4.2v pokial viem... Mozem ju teda nabijat tou nabijackou ? |
|
38hviezda38 modelár Príspevkov: 3 Moje modely Poslať správu |
Mozem sa opytat mam vrtulnit T 634 SHUTTLE, ci vadi ze su v nom baterky typu NiMH namiesto Li-pol? |
|
hofoo7 modelár Príspevkov: 562 Moje modely Poslať správu |
Správa zaslaná: 7. 9. 2012 o 23:23
| odkaz na príspevok
podla toho ci ta lipolka ma viac voltov , ak hej moze ti to skvor odyst ako s mensim napatim |