autor | správa |
Sinister modelár Príspevkov: 281 Moje modely Poslať správu |
Dúfam že nekopírujem tému ktorá tu už je, no nech som hľadal ako som hľadal, nič konkrétnejšie som tu nenašiel. Aktuálne sa zaoberám otázkou nadstavenia čo "najvhodnejšej" geometrie môjho podvozku. Čo som ponachádzal pokec po internete, tak každý píše niečo iné a samozrejme závisí hlavne na tom na aké účely auto vlastne chceme. Ja konkrétne chcem zvyšovať rýchlosť, udržať stabilitu a samozrejme aby to malo aj nejaké tie manévrovacie vlastnosti a jeden písal že je dobré vzadu nadstaviť zbiehavosť cca 2 stupne a vpredu naopak rozbiehavosť aspoň 1 až 1,5 stupňa. Ďalší zasa naopak písal že nadstaviť zbiehavosť aj na prednej náprave a tak prichádzam s touto témou. Kto má aké skúsenosti s touto problematikou a čo sa komu osvedčilo ako jeho TOP na on-road autíčku |
Tibor78 modelár Príspevkov: 263 Moje modely Poslať správu |
Co si matne pamatam z cias svojho rcdriftovania: Na prednej naprave ak nastavis rozbiehavost tak dostanes dobru manevrovatelnost, je to lepsie do zakrut, ale na ukor drzania priameho smeru.Pri zbiehavosti ti lepsie drzi rovny smer, len na zakruty je to horsie. |
pentx modelár Príspevkov: 90 Moje modely Poslať správu |
geometria rc drift auta je iná ako onroad a tiež povrch či sa ide koberec alebo asfalt http://www.petitrc.com/reglages/xray/setup/T3-2012/T3-2012_RemiCallens_Rumilly2012042829/ http://www.teamncrc.com/setups/ rc drift http://www.callmedriftking.com/driversupport/setupsheets/street-jam-ota-r3x-setup-sheets/ |
tomiQe modelár Príspevkov: 1068 Moje modely Poslať správu |
Skus experimentovať zbiehavosť vzadu zvyšuje trakciu ciže na koberci sa napríklad jazdí 2* a na asfalte myslím aj 3-4* vpredu som ešte zbiehavosť nikdy nevidel postom sa treba pohrať s camberom aj to je dôležité a potom už len by som vymenil tlmiče a môžeš sa zaoberať s olejom a pružinami. |
pepe-flash modelár Príspevkov: 119 Moje modely Poslať správu |
Niečo na študovanie: http://www.rccomorra.sk/xray_t2_setupbook_sk.pdf |
tomiQe modelár Príspevkov: 1068 Moje modely Poslať správu |
Xray t2 je niečo ine ako tamiya s motorom v predu setup treba pre niečo čo jazdi ako jeho auto predsa len je asi y60% vahy v predu |
pepe-flash modelár Príspevkov: 119 Moje modely Poslať správu |
je tam vysvetlené , ktoré nastavenie čo ovplyvňuje. je to nepodstatné aký je to model. |
tomiQe modelár Príspevkov: 1068 Moje modely Poslať správu |
Sorry nešlo mi to otvoriť usudzoval som podla nazvu subora berem späť. |
Sinister modelár Príspevkov: 281 Moje modely Poslať správu |
podľa nový informácií mám čo skúšať. Ďakujem za užitočné rady a určite dám vedieť aké nastavenie sa najviac osvedčilo s tým že väčšina váhy auta je práve na prednej náprave. |
Ďusi modelár Príspevkov: 134 Moje modely Poslať správu |
Správa zaslaná: 15. 11. 2014 o 21:22
| odkaz na príspevok
A keď to všetko nastavíš, naučíš sa stým jazdiť a budeš spokojný s jazdnými vlastnosťami auta, tak potom pôjdeš na iný povrch s iným gripom a zase odznova Podstatné je vedieť, aká zmena bude mať aký dôsledok a rýchlo spoznať dráhu a rýchlo nastaviť auto, aby si z neho dostal maximum možného z kombinácie povrchu a pneumatík a motora |