Pridané: 24. 1. 2018 o 20:03 | ID článku: CLA408 | Zobrazenia: 11623x | Komentárov: 49 | Autor: kuriatko
Autor | Správa |
BOravec modelár Príspevkov: 577 Moje modely Poslať správu |
To všetci dávno vieme, narážal som skôr na to, že sa pôvodné výrobky prebaľujú, takže zakázník ani nevie, čo kupuje. V prípade Sanyo a Panasonic sa spojí kvalita s kvalitou... |
Karfijool modelár Príspevkov: 13 Moje modely Poslať správu |
Ja dávam do modelov len činu. Baterky regulátor motor. Servá som sa rozhodol že budem dávať od pelikana GO-13MG 13g. Raz som si všimol že lietadlo šklbe a keď som pristál zistil som že servo preskakuje. Dal som ho teda reklamovať pelikánovi . S predavačom sme ho ešte v predajni skúšali na servo testri a preskakovalo. Šlo teda na reklamáciu. Odpoveď bola že závada sa neprejavila a že premazali obvody. Tak som ho s malou dušičkou namontoval so smerovky El Marabu. Druhý let a servo sa v vzduch zaseklo. Nejak som to uriadil ale aj tak som vytrhol kridlo od trupu a trocha som ho polámal. Už v živote si od pelikana nič nekúpim!!! |
Othello modelár Príspevkov: 2216 Moje modely Poslať správu |
Trosku ma zaráža že sa tu ešte neozval samotný, zástupca spoločnosti Pelikan. Byt majiteľom spoločnosti tak sa ma to dotkne a riešim to individuálne lebo toto hranici aj s verejným poskodzovnim značky. Nezastavam sa Pelikanu som tiež len kupujuci/užívateľ. Neverím ze nikto od nich nesleduje najnavštevovanejšie modelárske stránky na SK/CZ. |
RedByron modelár Príspevkov: 263 Moje modely Poslať správu |
Myslím, že Pelikánu ide viac o zisk ako o dobré meno, Predpokladám, že i v ich prípade pôjde o systém - "v prvom kole všetko zamietnuť, v druhom trvať na prvom tvrdení a ak sa ozve tretíkrát tak sa na to naozaj pozrieme" . Mne osobne sa stalo, že raz mi jeden operátor odmietol uznať záruku na mobil - dokonca mi poslali foto zo zmluvného servisu, kde bola "moja" doska plošného spoja súčasne vyfotená z obidvoch strán ... |