autor | správa |
JK78 modelár Príspevkov: 195 Moje modely Poslať správu |
Zdravim Vas. Dnes som po dlllhej dobe startoval tento benzinak. Pri pokusoch o start nenasaval vobec benzin. Pozrel som aj do karburatora, membrana vyzera OK, v podstate aj vsetko ostatne. Mechanicky vsetko funguje, cesty pre palivo su volne. Ine je to v modeli. Nakoniec som ho nastartoval., ale palivo som natocil vrtackou. Zo zaciatku aj zhasinal, nakoniec siel v podstate na poriadku aj na plny vykon. Ked som vsak dostal benzin z karburatora a hadice, problem bol spat. Nenasalo z nadrze. Ma s tym niekto skusenost? Osobne si myslim, ze by to mohlo byt aj vo funkcnosti membrany, ale nie som si isty. Potesim sa kazdej rade. Vopred vdaka! JK |
Ludo modelár Príspevkov: 773 Moje modely Poslať správu |
Caf to je to RCG co mas odo mna?..... rozober karburator a skontroluj sitko v nom....take male asi 6mm v priemere a jemne tak opatrne. moze byt zanesene....mne sa obcas zanasalo -prach trava ..Potom si skontroluj nastavenie ihiel ci maju tiez dostatocnu priechodnost a polohu..skontroluj membranku ci neni prasknuta (staci mala trhlinka a netaha)..... potom skus skontrolovat palivovu cestu celkovo od bimbatka az po karbec. prefukni hadicky kompresorom. malo by to ist nevidim dovod preco nie ked to nne islo jak malina..... drzim palce |
jetylo modelár Príspevkov: 1068 Moje modely Poslať správu |
S ihlami by som nehybal, toto nie je zhavik, ale to sitko a hlavne membranu by som skontroloval. Pravdepodobne bude zasusena(pripepena),alebo poskodena. |
JK78 modelár Príspevkov: 195 Moje modely Poslať správu |
ahoj Ludo. Sitko som pozrel a mikro necistoty odstranil. Nadrz, hadice, vsetko nove, skontrolovane. Membrana nie je prilepena, ale je dost mozne, ze ma drobne poskodenie, ktore nie je moc vidiet, alebo som si ho pri prehliadke nevsimol. Ked ju jemne zatlacim, cesty su priechodne. Pretocenim vrtule rukou to ale moc nejde. Podla mna bude teda asi chyba tam. Musim skusat. Dik za rady. |
jetylo modelár Príspevkov: 1068 Moje modely Poslať správu |
Este by som pozrel ci nie je zalepeny ten ventilcek, ktory je ovladany referencnou membranou. To je pod tou plechovou krytkou s dierkou. |
JK78 modelár Príspevkov: 195 Moje modely Poslať správu |
To som mal na mysli tym zatlacenim membrany a otvorenie ventilceka. Skusim to porovnat aspon ako tak s membranou a ventilom na druhom motore, ci to nekladie nejaky nadmernejsi odpor. Ak nie,potom to bude skor na nedostatocnej funkcii membrany. Urcite dam vediet, ako to vyriesim. |
JK78 modelár Príspevkov: 195 Moje modely Poslať správu |
Dnes poobede som zhodil motor z modelu. Vybral som membranu, preskumal a nic zvlastne nenasiel. Porovnal som ju s membranou s druheho karburatora, a nejaky zvlastny rozdiel som nenasiel. V com bol vsak rozdiel medzi karburatormi,,,na rcg sa mi zdala o dost tuhsia strunka ventilceku pod membranou. Skusil som vymenit membrany v karburatoroch a cuduj sa svete, po chvilke zacal karburator nasavat. Neslo to sup sup, ale benzin som nakoniec natiahol a motor nastartoval. Opakovane som vypustil palivo z hadice a asi po 15 pretoceniach sa benzin v hadici objavil a potom to uz pomaly slo. Este by som sa opytal, ci ma poloha nadrze nejaky vacsi vplyv na to nasavanie, Nie je to ako zhavik samozrejme, ale bimbatko mam mozno aj 6-7 cm nizsie ako je ustie do karburatora. Hadicu od nadrze dlhu asi 12cm (dala by sa o nieco skratit). |
jetylo modelár Príspevkov: 1068 Moje modely Poslať správu |
Správa zaslaná: 14. 5. 2014 o 20:06
| odkaz na príspevok
U benzinu je to v podstate jedno, pretoze tam mas pumpicku(podobne ako v aute mas palivove cerpadlo) a ta si natiahne(to je ta druha membranka), zhavik nema pumpicku a preto sa tam pripojuje hadicka od vyfuku, aby sa v nadrzke vytvoril mierny pretlak a tym sa ulahcila doprava paliva do karburatoram. |