Používateľské meno

Heslo

RC PORTAL

1 2 3 4 5 6
autor správa
Peter Kovac
modelár

Príspevkov: 482

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 27. 3. 2017 o 16:41 | odkaz na príspevok
Ahojte,

rozhodol som sa spísať detailnú reportáž ohľadne môjho nového projektu.

Trup je vývojovým dielom nemeckého výrobcu/pretekára Randlofa Schmid-a (Rasch Modellbau). Základ tejto konštrukcie pochádza z mojej druhej mono2-ky, LA VIPERA (Tomcat M2) s istými zmenami v geometrii spodku; Randolf po úspechu pôvodnej myšlienky ESSENZ M2 (extrémne široký trup) vyvinul nový trup s názvom Q- ESSENZ. Loď je aktuálnou majsterkou Európy v mono2, nesuktočne dobre znáša veľké vlny a dobre figuruje aj na hladkej vode.

Po dohode s Randolfom týkajúc sa vrstvokladu, kde som chcel mať rôzne kombinácie vznešenejších materiálov (aramid a uhlíkové vlákna) som po 3 týždňoch od objednania obdržal loď, ku ktorej som dostal komplet komorovú prepážku a špecifický uhlíkový strut/náhon set s hriadeľom.

Pár fotiek:







Nakoľko bolo času, tak som pár súčiastok vyrobil v predstihu (aj tak bude na nej roboty ako na katedrále ).
Platformy s dorazmi akumulátorov, držiak turnfinu, držiak serva, kormidlovú súpravu, turnfin, aramidovú platňu pre komorovú prepážku, podpornú prepážku a pod.

Fotky neskôr
Bydlisko: Komarno
TomasBa
modelár

Príspevkov: 480

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 27. 3. 2017 o 16:44 | odkaz na príspevok
Paradicka tak toto je delo ake to ma rozmery hmotnost aky pohon toto by som veru chcel vidiet na zivo :O
Peter Kovac
modelár

Príspevkov: 482

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 27. 3. 2017 o 16:53 | odkaz na príspevok
Základné miery škrupiny

D: 845mm
Š: 310mm
H: 650g

Náhon bude tak ako v LA VIPERA-e, TP POWER 3640/1570kV, ESC Castle Creation 100AMP, aku 6S Lipo High Amp.
Možno časom pôjdem s kV hodnotou vyššie ale môže sa stať, že nižšie. To sa už týka vyladenia lode (ešte je priskoro na to ).
Bydlisko: Komarno
Peter Kovac
modelár

Príspevkov: 482

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 28. 3. 2017 o 10:31 | odkaz na príspevok
PS: nuž uvidím, možno stihnem ju poskladať do prvých pretekov.....cca. mesiac
Bydlisko: Komarno
TomasBa
modelár

Príspevkov: 480

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 28. 3. 2017 o 10:49 | odkaz na príspevok
To by bolo fajn mame v plane sa stavit mozno aj zavodit ak dokoncim mini hydro
Peter Kovac
modelár

Príspevkov: 482

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 28. 3. 2017 o 11:34 | odkaz na príspevok
Okaj,

nezabudnite:

AMB presonálny transponder nutnosť (pp. 1ks viem požičať na pretek)
Štartnumero ako som uvádzal od 1 až 8
http://eshop.mmodely.cz/startovni-stitky-c2660/


Safety switch (bezpečnosté odpojenie elektriky)....musí byť odnímatelný od modelu, tj kablik s dvoma štekermi, slučka na hrubší palec (D 2,5-3cm)

rozmer a váha ako som uvádzal.

Všetci sa budeme tešiť, že sa objavia nové tváre!!!!
Bydlisko: Komarno
TomasBa
modelár

Príspevkov: 480

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 28. 3. 2017 o 11:50 | odkaz na príspevok
Ake pouzivate personalne cipi? Ak by vtedy neboli fsrky tak si poziciam bud od strika alebo od tatka ostatne uz je vo faze priprav
Peter Kovac
modelár

Príspevkov: 482

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 28. 3. 2017 o 17:40 | odkaz na príspevok
Cau.

Jedine AMB/MyLaps. Iné nie su vhodne.
Bydlisko: Komarno
TomasBa
modelár

Príspevkov: 480

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 28. 3. 2017 o 19:10 | odkaz na príspevok
Tak tie iste sa mi zda ze aj pouzivaju
Peter Kovac
modelár

Príspevkov: 482

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 29. 3. 2017 o 11:08 | odkaz na príspevok
Takže toto: http://eshop.mmodely.cz/personalni-cip-mylaps-rc4-hybrid-p44243/

Kompatibilné sú:

RC 4
RC 4 HYBRID
AMBrc DP

NIČ INÉ!!!!!!!!!!

Tému som preložil sem:

https://www.rcportal.sk/naviga-pravidla-m-sekcia-f1f3ecomonohydro-ft10975-1#post274535

Prosím túto tému v tomto vlákne už nepreberať.
Bydlisko: Komarno
Peter Kovac
modelár

Príspevkov: 482

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 4. 4. 2017 o 15:30 | odkaz na príspevok
Trosku som napredoval:

Uhlikova orgia .

Drziak motora sendvic uhlik-sklo-uhlik, taktiez drziak cisla.

Drziak turnfinu a lavy podporny turnfin cisty uhlik.

Vnutorny segment stevenky pultrudovana uhlik rurka v rurke lepena 5min epoxidom (vystelka bude Teflon hadica).

Platformy bateriek cisty uhlik, taktiez lisovany drziak serva U profil.

Bezpecnostna slucka z 6mm2 silikonkabel s 5mm MP JET pruzinovymi konektormi.

Turnfin frezovany z titanoveho plechu, kormidlo Plutva pruzinova nerez (brusena z noza).

Suciastky su este v surovom stave, postupne dostanu finally tvar.

Dodanu komorovu prepazku po doladeni pouzijem ako sablonu, skutocna bude z aramidoveho kompozitu.

Strut je original od Randolfa (celouhlikova s ocelovym jadrom).

Servo Sanwa ERS 961

Bydlisko: Komarno
TomasBa
modelár

Príspevkov: 480

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 4. 4. 2017 o 18:29 | odkaz na príspevok
Paradicka ja som dal po strkovci znovu dokopi hydro 1 lebo mi vitrhlo servo aj kormidlo a aj plutvicku necakal som ze to tak poleti len z 40mm vrtulou pritom motor 20 regler 24℃ takze smelo na 42-3,5 pojdem ale musel som vsetko pozosilnovat
Peter Kovac
modelár

Príspevkov: 482

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 5. 4. 2017 o 07:46 | odkaz na príspevok
Dodatok.

Elegantny uhlikovy chladiaci plast. Na mieru robeny a la
Karoly Kukorelli.

Superlahky a pevny kus. Uvidim ci pouzijem original hlinikovy alebo tento kompozitovy skvost.



Bydlisko: Komarno
TomasBa
modelár

Príspevkov: 480

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 5. 4. 2017 o 08:24 | odkaz na príspevok
Tak to uz ano aka medzera je medzi motorom a plastom? Mne sa osvedcilo cim viac tim lepsie pouzivam tie fialove turnigy chladiace plaste kopie leopardovskych a su super motory su pekne chladne
Peter Kovac
modelár

Príspevkov: 482

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 5. 4. 2017 o 10:25 | odkaz na príspevok
Cca 3mm je medzera, úplne postačujúca. Dakedy sme používali alu trubkové špirály, mizerný prechod tepla a boli dobré. Kto si dal prácu, tak si vyrobil ohnutý mosadzný plech s dvoma skrutkamy na límec stiahnuté, tesnenie bolo kus gumového pásu, doň vyrezaný obdľžnikový otvor. Účinnosť lepšia ako špirála skrz priamý kontakt vody s motorom, ale stále neúplné riešenie.

Zle sa to opisuje, je to prežité...škoda reči

Moderné celoplášťové chladenie je najúčinnejšie riešenie.

Ps: mám ešte na menšie 28mm motory, raz možno sa využiju. Stále trvám na "najlepší plast je kov"

Ale sme zas od tematiky

Bydlisko: Komarno
1 2 3 4 5 6
  • Odpovedať
Musíte byť prihlásený na pridávanie príspevkov.
Úvodná stránka
  • 686 ľudí online za poslednych 5 minút.
Fórum
  • 2 príspevkov za posledných 24 hodín.
Album modelov
  • 3 príspevkov za posledných 24 hodín.
Galérie
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Články
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Bazár
  • 7 inzerátov za posledných 24 hodín.
Podujatia
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.

Online za posledných 5 minút: