autor | správa |
JIFO84 modelár Príspevkov: 127 Moje modely Poslať správu |
ahojte nedavno som prehodil celu elektroniku do noveho podvozku a zacalo mi to asi po 10min jazdy hafrovat normalne jazdim a zrazu sa znizi vykon ako keby sa aktivovala nejaka ochrana len neviem ci tepelna alebo prepetova ale ked zmeriam teplotu regulatora aj motora len tak rukou tak su len letne a ked som zmeral baterku tak mala 11.6V a na regulatore som nastavil ochranu na 3.4V na clanok takze to podla mna nemoze byt ani jedna z nich a neviem co to moze sposobovat viete mi niekto poradit co to asi moze sposobovat? este dodam ze som to kombo pouzival pred tym na Hinoto Z3 buggy a teraz je na Kyosho dbx 2.0 podvozku neviem ci je to velky rozdiel ale vahovy rozdiel medzi nimi je asi 0.5kg Himoto malo 1900g a Kyosho 2300g +/- a kolesa ma 1/8 |
kamil413413 modelár Príspevkov: 1286 Moje modely Poslať správu |
ale si jazdil na 3s lipo ? ak hej tak napetie bolo nižšie počas jazdy ako po jazde to je charakteristické pre každú lipolku.môže to byt tým. |
JIFO84 modelár Príspevkov: 127 Moje modely Poslať správu |
ale to je zaujimave ze ked som jazdil na Himoto podvozku tak mi vydrzala aj 35-40min bez problemov a na tomto novom DBX 2.0 to po 10min skape po jazde na Himote mala 10,2V tak ako je nastavena ochrana na regleri 3,4v na clanok a nabijalo ju 75min natlacilo do nej 4300mAh a po jazde na DBX mala 11,6V a nabijalo ju zhruba 20min a dalo do nej len 1700mAh to znamena ze ju nevybilo na tolko ako s Himotom a neviem preco tam musi byt niekde zrada este sme skusali s kamaratom aj to ze ked mi to skapalo po tych 10min tak sme si prehodili baterky mame rovnale len on ma 5000mAH a hned po prvom rozbehu na max rychlost hned to zastalo a kamaratovy ta moja este isla dalej dalsich 20min a potom si tam dal zase svoju a jazdil aj na tej este 20min |
kamil413413 modelár Príspevkov: 1286 Moje modely Poslať správu |
moznoze z tej lipo teraz tahas vacsie prudy kedze to auto ma o 500g viac. a nema teraz to kyosho vyssiu maximalnu rychlost oproti himotu ? |
JIFO84 modelár Príspevkov: 127 Moje modely Poslať správu |
ani nie ale mozno je to len ocny klam lebo je vacsie este skusim ubrat z maximalky aj z akceleracie a motor nebude potrebovat tolko energie alebo kupim mensi pastorok |
Puppy modelár Príspevkov: 404 Moje modely Poslať správu |
co vsetko sa da programovat na ESC by bolo dobre vediet moze byt problem aj tam potom baterka kolko ma C a co tam je za motor a esc |
JIFO84 modelár Príspevkov: 127 Moje modely Poslať správu |
da sa tam programovat toto vsetko a sem som napisal len tak ako to mam nastavene ja Running Mode: Forward with pause then reverse Cut off Voltage: 3,4V Motor Timing : Normal Initial Acceleration: Medium Trottle Percent Reverse: 50% Throttle limit: 0% Percentage Braking: 60% Percent drag brake: 0% Motor Rotation: Normal Neutral Range: 4% mam tam presne toto kombo a na obrazkoch tej programovacej karty z tohto linku vidno dalsie moznosti nastaveni http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__22598__Hobbyking_X_Car_Brushless_Power_System_4000KV_60A.html a baterku tam mam presne tuto istu http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__17247__Turnigy_nano_tech_4500mah_3S_35_70C_Lipo_Pack.html baterka je podla mna dost silna |
trex modelár Príspevkov: 489 Moje modely Poslať správu |
nato že ma baterka 35C by som sa moc nespoliehal.na zahranicnych forach su toho mrte popisane o nanotech.a povedcine negativne sa vyjadruju. |
tomiQe modelár Príspevkov: 1068 Moje modely Poslať správu |
Daj low voltage cut off na 3.2 alebo aj 3,1 ak sa da 3.4 je podla mna prehnane...stačí že máš veľké zaťaženie na baterke a može ti ma chýľu skočiť dole volty počas akcelerácie a už si môže myslieť že je podvybytá. |
kamil413413 modelár Príspevkov: 1286 Moje modely Poslať správu |
tomiqe moze ale je to setrnejsie pre lipolky. ked da na 3.4V |
JIFO84 modelár Príspevkov: 127 Moje modely Poslať správu |
ale ak by to pomohlo a predlzilo jazdu aj ked len o 10min tak kaslem na baterku aj tak ma zivotnost 2 roky +/- aj tak uz bude mat pomaly rok a ked upravym trosku tie nastavenia uberem z vykonu tak to dufam ze vyriesi moj problem a ak bude treba mensi pastorok tak mam dalsi problem lebo uz blizsie motor ku centr. dif, nemozem posunut iba asi o 2mm zle som si to rozratal pri navrtavani motoroveho drziaka |
kamil413413 modelár Príspevkov: 1286 Moje modely Poslať správu |
tak ak by si mal ako mám ja lipostop na 3V/clanok tak od klasicekj lipolky viac ako 200cyklov nečakaj. ale ak by si mal lipostop na 3.6-3.7V/clanok alebo aspon mal také napetie na článkoch po jazde tak by ti mohli vydržat v pohode aj 700cyklov. ale ako píše tomiqe cut off lipo daj na 3v/clanok a napíš čo a ako. |
lv modelár Príspevkov: 2802 Moje modely Poslať správu |
ale ak by si mal lipostop na 3.6-3.7V/clanok alebo aspon mal také napetie na článkoch po jazde tak by ti mohli vydržat v pohode aj 700cyklov |
Puppy modelár Príspevkov: 404 Moje modely Poslať správu |
Daj Lupo stop na 3V kľudne výplne ju aj tak skorej a casovanie motoru daj na 1 a potom napíš či sa to zlepšilo poprípade hod foto podvozku aby bolo vydiet zapojenie |
JIFO84 modelár Príspevkov: 127 Moje modely Poslať správu |
ok dam to tak aj pofotim podvozok a uvidime co dalej dakujem vam za rady dufam ze pomozu |