Používateľské meno

Heslo

RC PORTAL

autor správa
Matt
modelár

Príspevkov: 281

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 18. 7. 2012 o 23:01 | odkaz na príspevok
Zdravim, mam taky problem neviem ci vacsi ci mensi neviem ani kde su korene toho problemu. Predvcerom ked som lietal s mojim Honey Bee King 2 vsetko slo v pohode. Dnes ked som snim poobede lietal opat vsetko slo hladko. Zapol som ho aj vecer a popri lete mi zrazu zaklepalo z celym vrtulnikom. Zaklepalo nieje ten spravny vyraz ale neviem ako to pomenovat, skratka ako keby sa na sekundu dostalo do hroznej turbolencie. Narazovy vietor to vsak nemohol byt, kedze som zaciatocnik lietam prizemy tzn max 3m a konkretne sa toto stalo v 1m, takze toto vylucujem. Jedine co ma napada je rusenie frekvencie kedze predvcerom bolo vsetko v pohode a dnes poobede tiez. Prve "rusenie frekvencie" som ustal ale pri druhom som sa zlakol ze to napalim do plotu, ubral som plyn vrtulnik padol asi z metrovej vysky a mozem objednavat diely... Vrtulnik slape na frekvencii FM-35Mhz.

Este by som mal 2 otazky:
Mam moznost objednat chvostovu tyc z uhliku teda carbonu alebo hlinikovu. V hliniku je vyhoda ta ze ked do nej napali list rotora pri havarii (ako sa mi aj dnes stalo) da sa ohnut spat takze je rovna. Otazka znie ako sa zachova carbonova tyc pri naraze?

Ktory list rotora pri odchilke treba dorovnat k druhemu? Treba zdvihnut ten spodny alebo znizit vrchny?

Dakujem za odpoved.
Bydlisko: Bernolakovo/Bratislava ( 31 rokov )
Myšiak
modelár

Príspevkov: 207

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 18. 7. 2012 o 23:13 | odkaz na príspevok
- narazovy vietor je aj pri zemi aj sa po nej plazi , neexistuje nieco ako ziaden vietor do 3m od povrchu ... takze pokojne to mohol byt aj vietor ak teda fukalo vseobecne
- skus presnejsie popisat co mu bolo, triasol sa? boli zrejme vybracie na jeho povrchu? (napr trciace diely ako lyziny, kabina atd.)
- neviem ci ide o rusenie z komunikacie TX vs RX aj ked pracuje na 35MHz, rusenie podla mna nesposobi zaklepanie, ale skor vychylku niektoreho zo serv alebo vsetkych v neocakavanom smere
- skor mi to pride ze ide o tradicny problem vybracii napr aj z nespravne nastavenych listov
- co sa tyka zosuladenia stopy listov ci spodny hore alebo horny dole, by malo prebehnut asi takto, najlepsie je to robit v 0 polohe pri linearnej krivke plynu a ten list, ktory je najblizsie k 0 stupnom je ten spravny a k nemu s treba doladit bud z vrchu alebo zospodu podla toho kde sa ten spatny nachadza
Bydlisko: Poprad ( 48 rokov )
Matt
modelár

Príspevkov: 281

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 19. 7. 2012 o 00:10 | odkaz na príspevok
no popisat ono sa to tazko opisuje..nie vietor nefukal respektive nie az taky silny aby sa stalo to co sa stalo. Vyzeralo to tak ako keby sa zrazu helikoptera naklonila o 25 stupnov dozadu potom sa v zapati naklonila rovnako dolava potom dopredu a potom doprava. Ja mam taky zvyk pred vzletom vzdy skontrolovat serva a to robim tak ze otocim pravou packou v smere alebo v protismere hodinovych rucicek, takze asi takto vyzeralo to trasenie sa ako keby tie serva vyskusam rychlo zaletu ale mozno v mensej intenzie. Tam ide hlavne o to ze helikoptera letela v pohode zatriaslo a ptoom znova v pohode a mozno az o minutu to zatriaslo znova a vtedy padla. Takze neviem. Tomu nadstavovaniu listov som nepochopil. Dam plyn na 50% cize listy by mali mat 0 stupnov aspon podla navodu a podla toho co som nadstavoval s vypnutym motorom. Potom motor zapojim plyn pustim znova na 50% a ako zistim ktory znich je blizsie k 0 ked oba som nadstavoval na nulu? ako znie to divne a je to cele divne ked pred letom nadstavim listy rotora s uhlo merom( neviem ako to nazvat ale uhlomer na geometriu to neni je to na listy ) a potom pocas letu su vychylene..alebo sa mi este stalo ze ked som kontroloval uhol po vypnuti a opatovnom zapnuti helikoptery tak bol iny..neviem ako je to mozne ci som zle odmeral alebo nieco som spravil zle ale toto sa mi nestalo poprve.

A este jeden dotaz. Rozhodol som sa kupit cely rotor aj zo zadnym kovovy cize u honey bee king 2 je to vydavane ako upgrade. Ale teraz rozmyslam ci by som moj hbk netransformoval na trex 450 kupil by som oba rotory dalej chvostovu tyc listy oboch rotorov(hlavneho urcite lebo viem ze su o par cm dlhsie) a co dalej? neviem ci to bude do seba pasovat...na internete som hladal zatial len tak rychlo ale nenasiel som nic..urcite sa na to este pozriem ale radsej by som mal vacsie listy z trexa kvoli stabilite
Bydlisko: Bernolakovo/Bratislava ( 31 rokov )
  • Odpovedať
Musíte byť prihlásený na pridávanie príspevkov.
Úvodná stránka
  • 605 ľudí online za poslednych 5 minút.
Fórum
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Album modelov
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Galérie
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Články
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Bazár
  • 16 inzerátov za posledných 24 hodín.
Podujatia
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.

Online za posledných 5 minút: aviatik,