Používateľské meno

Heslo

RC PORTAL

1 2
autor správa
jetylo
modelár

Príspevkov: 1068

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 31. 3. 2013 o 12:29 | odkaz na príspevok
Problem oleja je v tom, ze musi byt rozpustny v alkohole, co bezne oleje nedokazu. Preto ten aerosynth2, ten je rozpustny.
Bydlisko: Reca ( 59 rokov )
miro2
modelár

Príspevkov: 31

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 31. 3. 2013 o 16:03 | odkaz na príspevok
Treba vylúčiť možnosť zlého paliva,dať novú sviečku a skontrolovať palivový systém-hadičky-/aj v nádrži,môže byľ deravá/ ,tlakovanie-tam može byť karbón,hlavne pri ricíne. Potom už je to iba o mechanickom stave motora a karburátora.
Bydlisko: Svatý Jur ( 63 rokov )
simonic80
modelár

Príspevkov: 610

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 31. 3. 2013 o 17:24 | odkaz na príspevok
thisway670:
Takže skusil som ako ste radili, dal som 2 otacky na hlavnej ihle, nastartoval som motor, dal plny plyn a natocil motor zvyslo hore.Potom som otacky na hlavnej ihle uberal a mal som jednu celu aj osminu otacky, tak aby boli dosiahnute maximalen otacky motora. Motor som dal do vodorovnej polohy pri plnych otackach a otacky klesli. To znamena ze slo zase vela paliva do motora ... Takze nepomaha nic z tych rad co som sa dozvedel a co som skusal aj sam, ale mam podozrenie na palivo od kamarata co mi dal kedze mne uz doslo. Je to palivo FAI 85/15 5L. Problem je v tom ze na kamaratovom palive sa to takto sprava divne jeho aj moj motor a este co je divne dokonca moja 8,5ka motor funguje na necelej jednej otacke, ktory na mojom palive FAI 85/15 5L fungoval na jednej celej otacke aj 3/4. No nic uvidim ked si kupim nove palivo ako sa to bude chovat. Lebo tento problem riesim 5 mesiacov a na nic som zatial neprisiel okrem toho podozrenia na palivo.

skus ten motor ladit ked bude teplejsie.
Bydlisko: malacky ( 44 rokov )
thisway670
modelár

Príspevkov: 14

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 1. 4. 2013 o 14:54 | odkaz na príspevok
miro2:
Treba vylúčiť možnosť zlého paliva,dať novú sviečku a skontrolovať palivový systém-hadičky-/aj v nádrži,môže byľ deravá/ ,tlakovanie-tam može byť karbón,hlavne pri ricíne. Potom už je to iba o mechanickom stave motora a karburátora.

Nádrž so použil 100% dobrú a aj hadičky sú dobré. Sviečku som vyskrutkoval z motora 8,5ccm, ktorý ide ako hodinky aj v zime. Motor (ASP 6,5ccm) som mal rozobraty, menené ložiska, hlavu motora, tesnenia hlavy a klukovej skryne. Nakolko som mal pretočený závit, tak zavitnkom som si spravil 4mm s povodných 3mm závyty na telese karburátora a na klukovej skryni. Všetko dobre tesní a je to ako nové. Motor má aj dobru kompresiu, nie je vôľa medzi kľukovym hriadelom a ojnicou, nezadrháva kľuková hriadel. Keď to nemozě byť palivom, tak už potom len zimou, ale nejde mi do hlavy že 8,5ccm ide ako hodinky aj v zime a ten je čerstvo po zábehu, 7,5ccm čo má kamarát a moja 6,5ccm na ktorej som robil generálku idú presne rovnako a u oboch je ten problém, ktorý sa snažím vyriešiť. Možno viac zabehnute motory majú problém s prevádzkou v zime než nové motory.
( 37 rokov )
Peter
team RCPortál

Príspevkov: 2167

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 1. 4. 2013 o 19:24 | odkaz na príspevok
ja som používal sviečky OS8 - osvedčili sa mi na motoroch OS a ASP v helinách aj lietadlách.... je drahśia trocha, ale šlape
Bydlisko: Nové Zámky ( 60 rokov )
thisway670
modelár

Príspevkov: 14

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 1. 4. 2013 o 21:39 | odkaz na príspevok
Ja som odjakziva pouzivat len ASP sviecky, ale raz som si kupil aj inu znacku uz teraz neviem aka to bola znacka len viem ze bola R4 cold pre motory od 6 do 10ccm ale nebola dobra, bola ako keby moc studena, lebo motor som musel drzat pri vyssich volnoeznych otackach aby nezhasol a pocas letu hocikedy skapal motor, proste vlakno si neudrzalo teplotu a tak nezapalilo zmes ... Mozno to bol nepodarok sviecky alebo by dobre isla na vyssej kubature motora, mozno na tej 10ke, lebo som ju mal na 6,5 a aj 8,5ccm a nebol som spokojny. Skusim teda tu OS8 ci bude lepsia nez ASP a ci bude mat aj zivotnost dlhsiu. Ja kupujem najlacnejsie palivo to FAI 85/15 alebo 80/20, ale rozdiel nevidim v prevadzke motora, akurat jedno je viac horlavejsie kedze ma viac methanolu a druhe palivo zase viac maze a zvysuje zivotnost motora. Pri oboch palivach "grcia" z vyfuku ale ked som pouzil na skusku drahsie palivo s nitrom 10%, tak negrcalo z vyfuku nic.
( 37 rokov )
jetylo
modelár

Príspevkov: 1068

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 1. 4. 2013 o 21:48 | odkaz na príspevok
Paliva so synterickym olejom, menej spinia aj modely je menej "citit" ako paliva s klasickym ricinom. Trosku nitrometanu nie je na zavadu,ale nie je to nutne. Bez nitrometanu je motor citlivejsi na nastavenie...

Tiez pouzivam ASP sviecky(ASP 12,5ccm a MVVS 10 a 12,7ccm), tie OS ma sklamali, motor nesiel tak ako som chcel.
Bydlisko: Reca ( 59 rokov )
thisway670
modelár

Príspevkov: 14

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 14. 4. 2013 o 16:57 | odkaz na príspevok
Problem je vyriešený stačilo počkať na vyššiu teplotu vzduchu. Motor som skúšal pri 12°C a šiel ako ma ....
( 37 rokov )
1 2
  • Odpovedať
Musíte byť prihlásený na pridávanie príspevkov.
Úvodná stránka
  • 215 ľudí online za poslednych 5 minút.
Fórum
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Album modelov
  • 4 príspevkov za posledných 24 hodín.
Galérie
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Články
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Bazár
  • 12 inzerátov za posledných 24 hodín.
Podujatia
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.

Online za posledných 5 minút: