autor | správa | |
Next modelár Príspevkov: 116 Moje modely Poslať správu |
Sú proste modelári, čo potrebujú cítiť spálený ricín a potom sa 20 minút drbkať kým očistí model, zatiaľ čo ostatný už sedia v aute a nervózne čakajú... |
|
AdamW team RCPortál Príspevkov: 968 Moje modely Poslať správu |
Presne xDD, a este nezbudaj na stale nastavovanie, obcasne skapinanie.... 2x sa mi stalo ze som zabudol vycerpat palivo lebo som sa zakecal a v otcovom aute je dodens skvrna na podlahe |
|
zoom modelár Príspevkov: 498 Moje modely Poslať správu |
o.k. beriem vyhody elektra ale chapci na ricine uz nelietame ale lietame na kvalitnych spalovakoch 4-taktoch s 10%nitro ktore vedia velmi setrit palivo a nezasvinia tak model ako ricin.ta znacka motorov sa vola SAITO JAPAN.no a aku bat. tam mam dat aby sme boli pri teme?co sa tyka nastavovania pokial si das zalezat na zaciatku po zabehu motora s nastavenim tak potom mas pokoj navzdy.nuz a palivo treba vzdy po pristati natankovat a po poslednom pristati treba vytankovat a potom sa vykecavat.nestalo sa ti ze si daL BAT. A NEBOLA NABITA? ASI ANO tak isto ako ked nenatankujes.vsetko ma svoje ZA A PROTI. |
|
Next modelár Príspevkov: 116 Moje modely Poslať správu |
Pokiaľ máš na mysli nejaký klasický štvor článok, tak možno nejaké Sanyo Cadnica 1700 mAh, alebo nejaké Ni-Mh, tie sú aj tvrdšie než Ni-Cd a nemajú pamäťový efekt. Niektorý, keď im to napätie dovoľuje používajú aj 5 články. |
|
Ro.bo modelár Príspevkov: 1143 Moje modely Poslať správu |
Next moje skúsenosti nie sú bohvie čo, ale prešiel som NiCD NiMh teraz LiPol ale podľa mojich skúsenosti sú NiMh najhoršie, naopak NiCd tie sa mi zdali tvrdšie a životnosť bola dlhšia ako pri NiMh.
NiMh som mal asi tri sady odišli veľmi rýchlo možno som nemal šťastie na tie správne. |
|
Next modelár Príspevkov: 116 Moje modely Poslať správu |
My sme v F3J-éčkach používali Ni-Mh, práve preto, že boli tvrdšie, ono asi záleží aj na Výrobcovi, nemôžeš napr porovnať akku Carson a Cadnica A možno aj na šťastí záleží |
|
Alfa modelár Príspevkov: 1825 Moje modely Poslať správu |
alebo nejaké Ni-Mh, tie sú aj tvrdšie než Ni-Cd A odkedy sú NiMh tvrdšie ako NiCd ? To mi je nejaká novinka. Hm ? |
|
Next modelár Príspevkov: 116 Moje modely Poslať správu |
10 ročná skúsenosť s F3J A aj ako pohon sa väčšinou používajú Ni-Mh ako Ni-Cd, pretože dlhšie držia a potom rýchlejšie klesá krivka, ale u Ni-Cd je vybíjanie plynulejšie. |
|
Alfa modelár Príspevkov: 1825 Moje modely Poslať správu |
Keď myslíš ????????? No čo ,už som ticho ! |
|
Next modelár Príspevkov: 116 Moje modely Poslať správu |
||
Next modelár Príspevkov: 116 Moje modely Poslať správu |
A ešte som toto tu našiel na fóre, príspevok od lv, aj správne upravený text: Porovnanie Ale aj ja sa môžem mýliť. |
|
Brano team RCPortál Príspevkov: 3266 Moje modely Poslať správu |
Správa zaslaná: 19. 8. 2010 o 13:28
| odkaz na príspevok
Taktiez mam za to, ze su NiCd najtvrdsie.
LiFe som nelietal, mozno budu tvrdsie, ale dovolim si tvrdit, ze poriadne pohonne NiCd akumulatory su tvrdsie ako NiMh aj ako LiPo. |