autor | správa | |
Rasto-2001 modelár Príspevkov: 629 Moje modely Poslať správu |
Ahojte Kto mi prerobí 3S baterku na 2S baterku, jeden článok je KO ostatné dva sú OK, bolo by ju škoda vyhodiť |
|
PeePo modelár Príspevkov: 1037 Moje modely Poslať správu |
asi nemáš letovačku že? |
|
juroa modelár Príspevkov: 92 Moje modely Poslať správu |
Vybi sadu preistotu na 3,0V/čl., par kvapiek technickeho benzinu medzi članky aby povolilo lepidlo, čo drží članky pri sebe a prehodiť servisny konektor, praca na 15minut max, netreba sa toho báť |
|
lv modelár Príspevkov: 2802 Moje modely Poslať správu |
3,0V na clanok v nezatazenom stave bude zaciatok ich klinickej smrti. |
|
juroa modelár Príspevkov: 92 Moje modely Poslať správu |
3,0V na clanok v nezatazenom stave bude zaciatok ich klinickej smrti. podstata ale je aby v lipolke bolo čo najmenej energie keď by dačo nevyšlo, (skratne to alebo poruší obal), hlavne keď to robí prvý krát. Alebo tu môžeme viesť offtopic debatu, čo škodí Lipolkám a kedy je baterka "klinicky mŕtva" atď. (xy% pôvodnej kapacity, x-násobne väčší vnútorný odpor, nafúknutie???) Rasto-2001, ak sa Ti do toho nechce, napíš mi SS |
|
Banjo modelár Príspevkov: 299 Moje modely Poslať správu |
Skratovy prud podbiteho lipo akumulatora ti spravi skoro rovnaku paseku, /ak sa nieco stane/ ako nabity, akurat ak ho podbijes na 3V, a nieco sa stane, tak je akumulator KO urcite. Kazdopadne treba davat pozor, oci mas len dve, tak treba pri manupulacii vzdy zaizolovat silovy kabel ktory momentalne neletujes. Roztavena med pri skrate vie vyprsknut daleko, Ochranne okuliare su istota. Zmeraj si vnutorny odpor akumulatora ci sa ti vobec oplati s tym akumulatorom vobec nieco riesit, alebo ho dat do slanej vody na noc a vyhodit. Drzim palce. |
|
juroa modelár Príspevkov: 92 Moje modely Poslať správu |
http://www.rcmania.cz/blog.php?u=8&b=94 Návod ako s "klinicky mŕtvymi lipolkami" vyhrať Majstrovstvá sveta |
|
lv modelár Príspevkov: 2802 Moje modely Poslať správu |
To, ze Tomas bol majstrom sveta nie je o klinicky mrtvych lipolkach. Ty by si to s jeho modelom nedal... Oni totiz neskapu hned. Podvybitim im ale nastartujes umieracik. Rovnako ako prebijanim. |
|
RedByron modelár Príspevkov: 263 Moje modely Poslať správu |
ak ti odišiel krajný tak to máš jednoduché. Ešte jednoduchšie ak ten na strane plus kontaktu jednoducho prespajkuješ silový vodič na nový plus a balancovací strihneš alebo zaizoluješ. . Ak na strane mínus tak nezabudni prespajkovať i balancovací konektor - posunúť tak aby krajný - spravidla čierny vodič bol na mínuse (0V) a veďalšie vodiče išli postupne tak aby ti zvýšil posledný pôvodne pripojený na +. Ak ti odišiel stredný článok (neviem či sú to len Murphyho zákony ale u mň to bol vždy on) tak to budeš musieť asi rozobrať na články a znovu poskladať - dať pozor na polaritu. Pozor na vývody priamo z článku nie sú spravidla spajkovateľné - ak to pri rozoberaní "urveš" tak máš po ňom. Vo výrobe sa to so spájkovateľnou časťou prepája mechanicky. Pozor na príliš dlhé spajkovanie a možnosť prehriatia článku... |
|
Atto modelár Príspevkov: 181 Moje modely Poslať správu |
Nemusí v tom mať nutne prsty len pán Murphy. Článok v strede je horšie chladený ako tie krajné a keďže (zvýšená) teplota má výrazný vplyv na skracovanie životnosti LiPo batérií ... |
|
Rasto-2001 modelár Príspevkov: 629 Moje modely Poslať správu |
Správa zaslaná: 25. 2. 2019 o 09:19
| odkaz na príspevok
Baterka prerobená, ďakujem Jurovi že mi ju spojazdnil. |