autor | správa | |||
papaya modelár Príspevkov: 1235 Moje modely Poslať správu |
no hosi mate noveho fanusika... Benko nadherne placanie oblohou niekedy som mal pocit, ze to Tvoje woodo drzi vo vzduchu na lankach, tak mi to nejak vysvetlite, tieto nemecke masinky drzia rekord v top rychlostnych preletoch a pritom dokazu na tej oblohe doslova levitovat. Ako to ty nemci kua drat robia... |
|||
poison modelár Príspevkov: 3389 Moje modely Poslať správu |
Vcera som zacal uberat na 600 EFL a lubi sa mi to zo 4 min som lietal 5 min a zostalo mi 33 % a bat. vlazne. Predtym bat. zerave zostavalo okolo 15%. Mam sice vysoke otacky oproti Vam ale vcera som si uzil elektriku a to doslova dokaze lietat aj pekne pomaly a poslusne. Benko to video spica. PS: Asi si odkukam nieco z tvojho stylu. |
|||
mravecm1 modelár Príspevkov: 608 Moje modely Poslať správu |
Presne to som si povedal aj ja, zvlast po tom co som ho videl nazivo. Ten jeho styl je relativne jednoduchy, ale velmi posobivy, asi vdaka tej ladnosti Ale zistujem, ze napodobnit styl niekoho ineho nie je az take jednoduche . Len co vzlietnem, vzdy nato zabudnem a akosi prevladne ten moj vlastny styl. Kazdy asi lieta to, co ma v krvi. PS:Len by ma zaujimalo, co take si picha do zily Tareq |
|||
kuro99 modelár Príspevkov: 2161 Moje modely Poslať správu |
Benko zas rad uradujes s voodoo Paradne polietanie. Pekne, ladne, presne, upratane. PACI |
|||
benko modelár Príspevkov: 1259 Moje modely Poslať správu |
Díki Vám za pochvalu, mne ten let časom príde dosť nudný lebo opakujem stále to isté, pri tých otáčkach som si ani viac netrúfal. Poison - super, že si šiel s otáčkami trochu dole, šetriť baterku je jedna vec, ale podľa mňa to pomáha učiť pitch-management. Mimochodom, to čo väčšina z nás zalieta ide bez problémov aj s nižšími, väčšie treba len na rýchle tic-tocs alebo speedovanie. Helicobakter - ja som na Logu a 550 listoch lietal s 1500 a newoblovalo nič, aj keď chvost bol trochu čudný. Ale to bolo s VBar governor, ten pri nízkych otáčkach robí veľký rozdiel. |
|||
mravecm1 modelár Príspevkov: 608 Moje modely Poslať správu |
To je normalne, ja mam stale ten isty problem . Treba sa zacat ucit nieco nove. Ja som preto zacal trochu trenovat piro, ale zatial sa este nemam cim chvalit . To bude este asi na dlho. |
|||
poison modelár Príspevkov: 3389 Moje modely Poslať správu |
Tak isto ale pristihol som sa vcera ze lietam 70% do zadu a 30% do predu a prestavaju sa mi triast pri tom kolena ale iba prestavaju Ale dnes sa tesim ze zoberiem elektriku vyvencit na Nitre cakam novu spojku mozno je to v tejto chvili pre mna dobre. Tesim sa ako tie listy frrrrkaju nachrbte v inverte pri cuvani. |
|||
kuro99 modelár Príspevkov: 2161 Moje modely Poslať správu |
||||
benko modelár Príspevkov: 1259 Moje modely Poslať správu |
|
|||
kuro99 modelár Príspevkov: 2161 Moje modely Poslať správu |
paradicka, spodok tam ma kolko ? 750 ? ~ 15-20min spominal ze ? |
|||
benko modelár Príspevkov: 1259 Moje modely Poslať správu |
lietal 700rpm, na nemeckom fore sa ho pytali kolko by slo najmenej, vraj to skusi, tak som zvedavy |
|||
papaya modelár Príspevkov: 1235 Moje modely Poslať správu |
Caute borci, mna skor ako vase rekordy zaujima ako mate nasetupovane stroje(uhly, expa),s cim lietate(listy), nejake specialitky? Ako nastavujete low rpm, postupne uberate otacky kym sa da este lietat? Citite to aj na predlzeni casu letu? |
|||
Erich001 modelár Príspevkov: 809 Moje modely Poslať správu |
predpokladam ze ma kazdy to co mu najviac vyhovuje. a to dosiahol skusanim |
|||
benko modelár Príspevkov: 1259 Moje modely Poslať správu |
Ja mám všetko štandard, jediné čo som na low-rpm musel nastaviť je HeliJive naprogramovať v mode6. Pri ináč bežne používanom mode4 sa dá regulovať pwm signál len medzi 50-100%, čo je pri 12S a motore s 520kv stále dosť veľa. Pri mode6 reguluje throttle signál pwm od 0-100%, takže môžem ísť s otáčkami oveľa nižšie. Další spôsob ako znížiť otáčky je lietať s 6S baterkou - to mám v pláne zajtra Let je podstatne predĺžený, časy 10-20 minút sú bežné. Pre lietanie 3D je vhodné zvýšiť uhol listov, pri "krízovej situácii" to môže dosť pomôcť. Vo všeobecnosti má governor regulatora problém držať konstantné otáčky pri tak nízkom throttle, na to pomáha používať VBar governor. Expo s tým nemá nič spoločné, to je každého záležitosť, ja expo napoužívam. Pri lietani v normálnej polohe pomôžu asymetrické listy, napr. spinblades ich má v ponuke. Majú nižšiu spotrebu, umožňujú dlhší let. Vraj sa s nimi super autorotuje. Mimochodom, dá sa s nimi lietať aj v inverte, len treba trochu viac pitch. |
|||
swalko modelár Príspevkov: 601 Moje modely Poslať správu |
To nie je primarne o governore ale je to hlavne o motore a sprevodovani. S Pyrom 700 nemozes lietat v sirokom rozsahu otacok bez kompromisov. Bud si to sprevodujes na nizke otacky a ozelies vysoke otacky alebo si to sprevodujes na vysoke otacky a budes moct lietat aj na nizkych otackach ale budu ti vyklesavat. Pyro 700 s VStabi governorom drzi otacky lepsie koli nadbiehaniu. Toto ale neplati pre kazdy regulator a su regulatory ktore nedrzia dobre nizke otacky ani s VStabi governorom. Helijive v mode8 s VStabi governorom drzi otacky pekne v celom rozsahu aj s Pyrom 700. Ja mam rad velke a silne motory pretoze napriklad s Xerou 4530 mozem lietat od 1000 do 2000 otacok bez kompromisov a akehokolvek vyklesavania otacok.
Ak mas dobry regulator tak sa let podstatne predlzi. S TDR (Pyro 700, 4000mah baterky, 1200 otacok) som lietal asi 2 lety cca 14 - 15 minut (spotreboval som cca 2400mah) ale uz to bola pre mna strasna nuda. Lietanie na nizke otacky pre mna nie je primarne o predlzovani letoveho casu.
Musis skusat. Urcite nie je dobre lietat na minimalnych otackach, to je o drzku. Ked som zacinal lietat na nizke otacky tak mi to zo zaciatku bolo neprijemne. Casom som si na to zvykol a lietam cca 50:50 letoveho casu nizke:vysoke otacky. Dolezite je mysliet dopredu. Ked si zvyknes tak vacsinu akrobatickych prvkov zaletis na nizkych otackach bez problemov a elegantne. Ja mam na nizkych otackach viacej kolektivu a podstatne zvysene zisky. |