Výrobca: | Rozpätie: | 0 mm | Hmotnosť: | 0 g | |
Kategória: | Lietadla - žhaviace | Dĺžka: | 0 mm | Materiál: | |
Motor: |
ID Modelu: AM264 | Zobrazenia: 33598 | Pridané: 23. 8. 2009 o 19:52 | Autor: Michall72
Autor | Správa |
Michall72 modelár Príspevkov: 825 Moje modely Poslať správu |
ved jasne... a mozno si mal len dobru ruku a vybral si jeden z fungujucich |
Buko modelár Príspevkov: 148 Moje modely Poslať správu |
je v podstate skoro jednu aku znacku mas.. cim mensi objem, tym nespolahlivejsi, mensia zivotnost, castejsi servis.. |
Michall72 modelár Príspevkov: 825 Moje modely Poslať správu |
neviem no... takyto nazor som este nepocul, ze zivotnost zavisi od objemu... ale mozno je to pravda, netrvdim ze nie... ale bude tam MVVS a hotovo... momentalne ho mam najdostupnejsi, ked budu financie, netvrdim ze nekupim novy OS Max alebo MVVS ale zatial to uplne bude postacovat... |
Buko modelár Príspevkov: 148 Moje modely Poslať správu |
MVVS najlepsia volba podla mna.. pomer cena vykon + dostupnost nahradnych dielov.. Je to tak, cim vacsi motor tym menej narocnejsi na udrzbu.. Aj palivo samozrejme hra velku rolu.. ale to uz je OT.. |
Michall72 modelár Príspevkov: 825 Moje modely Poslať správu |
palivo len klasika, ricinovy olej a metyl alkohol, bez nitrometanu, mozno ak tak 1-3%
ale aspon viem zase nieco nove... ze zivotnost a spolahlivost zavisi od objemu... |
DaggyMAC team RCPortál Príspevkov: 1734 Moje modely Poslať správu |
Tie maličké MVVS sú náchylné na nastavenie - ako všetky MVVS. Ak je príliš chudobný, prehreje sa a zadrie. Ak je príliš bohatý, má tendenciu náhodne otočiť smer točenia motora. Ak sa ti to stane vo vzduchu, bude z toho pekná aerodynamická brzda Je to náhodné, niekedy si to ani nevšimneš, lebo len škubne. Väčšinou sa to stáva pri prechodoch z plného plynu do voľnobežných otáčok a naspäť plný plyn. Klasické túrovanie motora - nevypláca sa vo vzduchu, ale niekedy nutné pri pristátiach. |
Michall72 modelár Príspevkov: 825 Moje modely Poslať správu |
no, tak to si ma nepotesil |
Buko modelár Príspevkov: 148 Moje modely Poslať správu |
To pretocenie sa ti stane pri hocijakom motore.. Este som nepocul ze by sa to stalo pri prechodoch.. Mne sa to teda stalo len raz a to pri startovani.. a s tym motorom som lietal 4 sezony.. a stale frci ako hodinky ( MVVS 4,6)
Neboj Michal, motor pojde, aj ked pocitaj s problemami, kedze j to maly motor, vysoke otacky.. nasledky to sme sa bavili vyssie.. A to ladenie s tym pocitaj, to je predsa pri kazdom dvojtakte, zalezi ake pocasie je atd. to je jasne..ladenie neviem ake maju tieto male mvvs, myslim ze nemaju volnobeznu ihlu, takze najviac roboty ti odpada.. maju len vysokootackovu, co je za par sekund nastavene.. |
Michall72 modelár Príspevkov: 825 Moje modely Poslať správu |
ale s tym si este hlavu netrapim, som spokojny ze som si uz motor dohodol a co bude potom sa poriesi potom... teraz mam dost inych starosti... |
Michall72 modelár Príspevkov: 825 Moje modely Poslať správu |
takze zacal som potahovat kridla, bohuzial na foto mi uz neostal cas, makal som ako drak
a kto chce plan, mam ho pofoteny, neni problem poslat |
errust modelár Príspevkov: 147 Moje modely Poslať správu |
pls posli possli posli |
Michall72 modelár Príspevkov: 825 Moje modely Poslať správu |
dobre, poputuje ti to na maila... |
luksus modelár Príspevkov: 154 Moje modely Poslať správu |
posli to prosim aj mne ljarotta@gmail.com |
Michall72 modelár Príspevkov: 825 Moje modely Poslať správu |
dobre idem na to, a errust mas dobre napisanu mailovu v profile? lebo nejak sa mi stale vracia spet |
DaggyMAC team RCPortál Príspevkov: 1734 Moje modely Poslať správu |
Skúsim dať tie fotky dokopy na jeden dokument. |