autor | správa | ||
Marek1 modelár Príspevkov: 1068 Moje modely Poslať správu |
neboj aj teba to ešte chytí Michal článok super video tiež už sa teším na ďalšie z G4 |
||
Shake modelár Príspevkov: 452 Moje modely Poslať správu |
Na otazku ci padlo alebo bezpadlo je este jedna odpoved: bezpadlo bez stabilzacnej jednotky - teda FBL hlava s gyrom len pre vrtulku: http://www.youtube.com/watch?v=3hzzkBoS__0 |
||
copilotek modelár Príspevkov: 384 Moje modely Poslať správu |
To môže byť disciplína pre našich majstrov! Nech si preverujú zručnosť... |
||
teslanicola modelár Príspevkov: 22 Moje modely Poslať správu |
bez gyra by to bolo este lepsie. |
||
Audino modelár Príspevkov: 2521 Moje modely Poslať správu |
|||
poison modelár Príspevkov: 3389 Moje modely Poslať správu |
Ten kto to umi zalieta aj s padlami aj bez aj so 450 tkou aj s extremom. My co to nevieme stale nieco hladame stale sa len na nieco vyhovarame. Vzdy to bolo a vzdy to bude len o odlietanych hodinach a o rukach. Toto je typ konicka ktory sa neda kupit to si jednoducho treba odmakat . |
||
Audino modelár Príspevkov: 2521 Moje modely Poslať správu |
Ja len dam dnesnu skusenost.Odstartoval som padloveho Fusiona roztraseny,ale boha jeho,okrem mojho horsieho videnia na rovnaku vzdialenost,som to ukeroval.Moj nestabilny vis bol ako s goblinom,loping a ine jednoduche obraty som nejako zvlast nekorigoval.Tu je otazka,korigujem Vbar?Neviem.Dal som na druhej baterke seriu invertov,ktore sa s goblinom BOJIM robit,lebo.....euro.A odrazu som si tam visel a kontroval a kontroloval....Jaro za mnou cvakal,tak som ho poslal do...niekam.Lebo ked sa foti,tak sa padaaa.Pointa?Neni.Je to o rukach a odvahe.Ciiiiiiiiiiiiii? |
||
savo modelár Príspevkov: 731 Moje modely Poslať správu |
Audino podľa mňa je to asi takto: je dôležité čím a ako mám osadený a ako nastavený vrťas veľa z vás si neuvedomuje, že tak ako v bezpádlovke pri úprave a nastavovaní mení vlastnosti a správanie heliny elektronicky, tak aj pri pádle sa to dá meniť a upravovať, síce mechanicky, ale dá a to rôznim prepákovaním cykliky, dĺžkou pádlovačky a aj samotnými pádlami! väčšina ľudí kúpila vrťas buď už poskladaný a skoro nič na ňom nemenila a neprestavovala, alebo kúpili novú heli, poskladali ju podľa návodu a nič iné neriešili, možno tak max. nejaký upgrade, ktorý aj tak nemal zásadný vplyv na "cyklické ovládanie" v prvom rade ak chce niekto porovnávať pádlovú heli vs. bezpádlovú mal by si vyskúšať rôzne nastavenia na tej istej heline fb a fbl keď už nie na tej istej, tak aspoň v rovnakej triede(veľkosti) osobne mám skúsenosť s t450, t600n a t700n a protosom a preto z mojej skúsenosti môžem povedať, že pri pádlach je heli obratnejšia a to väčšinou na úkor stability aj "náročnejšia" na vietor, pri fbl sú podstatne stabilnejšie bez ohľadu na silu vetra a obratnosť vrťasa, takže helina s fbl dokáže byť max. stabilná a zároveň vie extrémne rýchlo reagovať na povely žiaľ v dnešnej dobe je trend lietať agresívne a nízko nad zemou, robiť obraty extrémne rýchlo niekedy až "nezmyselne" preto sa všetci snažia postaviť stroj s obrovským výkonom a k tomu prispieva aj samotná fbl každý z nás by chcel predsa f1 v helinách, no mal by si ale uvedomiť a zvážiť svoje možnosti a k tomu patrične ju aj nastaviť! potom sa môže stať, že pri prechode z fbl na fb môže ostať pilot zaskočený tým, že niektoré "jednoduché" prvky nevie zaletieť, tak že aj pre slabšieho pilota nie je problém po pár letoch prispôsobiť sa pri prechode z jedného systému na druhý (aj v opačnom garde) ... |
||
benko modelár Príspevkov: 1259 Moje modely Poslať správu |
Čo myslíš pod "obratnejšia" ?
|
||
savo modelár Príspevkov: 731 Moje modely Poslať správu |
myslím tým ako rýchlo sa dokáže otočit okolo osi pri aile. alebo elev. (cyklika) pozor!!! ale nemal som na mysli že pádlo je obratnejšie ako bezpádlo, ale to že pri pádlach je dosť obtiažne nastaviť aby bola helina stabilná a rýchlo reagovala na cyklické ovládanie vo viacerých prípadoch býva: lahšie pádla = obratnejsia - menej stability kratšia pádlovačka = menej obratnosi a menej stability tak isto záleži na tvare a veľkosti pádiel a na samotnom prepákovani cykliky |
||
Timo modelár Príspevkov: 1248 Moje modely Poslať správu |
|
||
poison modelár Príspevkov: 3389 Moje modely Poslať správu |
Super let myslim ze najlepsie co som od Teba videl. Isiel si aj fajn nahranu - super autorotacia na konci. Nikdy by som nepovedal ze Ti tak Nitro sadne. Motor isiel na paradu. |
||
benko modelár Príspevkov: 1259 Moje modely Poslať správu |
Ďakujem Vám. Tak tak, Raptor je geniálny a nitro tiež. Na pádlo som si už tiež zvykol, toto bol asi 30 let s pádlom a pri tom čo ja lietam cítim len minimálny rozdiel k FBL. Mám už doma aj komplet bezpádlovú hlavu, stačí vymeniť a prehodiť gyro s vstabi, ale nemám dôvod, zatiaľ zostávam pri pádle, idem radšej skúsiť iné pádla, na AHS mi povedali viacerí, že tie CY čo mám sú najhoršie pádla čo lietali. Peťo, nič z toho nebolo lietané na hranu, aj keď to možno na pár miestach tak vyzerá |
||
Alfa modelár Príspevkov: 1825 Moje modely Poslať správu |
Michal,super let! Motor šlape ako hodinky ! Toto je najlepší let čo som od teba videl ! Zahoď do kelu tie električky....toto ti sedí lepšie...to je iný orchester ! Bombáááááá Rapíííík je Rapíííík ! PS: Ja som tam žiadnu hranu nevidel....všetko bolo krásne odriadené...super. |
||
Marek1 modelár Príspevkov: 1068 Moje modely Poslať správu |
Paráda Michal myslel som na teba cez víkend že ako sa máš muselo byť super... |