autor | správa | ||
Jiri modelár Príspevkov: 749 Moje modely Poslať správu |
s alignom som mal problem aj ja uz s redline 100 aj s os 105 tak som dal starter thunder tiger na 2x 2s lipo autickarske baterky na pohon a v pohode s alignom budete mat problemy a bacha aby naozaj nebol prechlastany aby ste neudrbali ojnicu |
||
benko modelár Príspevkov: 1259 Moje modely Poslať správu |
Diki za odpovede
Tú podložku tam má.
Ako som písal má už Dynatron. Prechlastaný nie je, vybral sviečku, otočil, vsetko OK. Palivo to tiež ťahá, aspoň ku karburátoru sa dostane. |
||
Jiri modelár Príspevkov: 749 Moje modely Poslať správu |
zmontuj vsetky ihli aj pumpu vycisti moze tam byt nejaka vyschnuta konzervacia a ako marek pisal ja som ho zabiehal a nejaku dobu lietal so vsetkymi podlozkami PS: otvor hl. ihlu na 2 otacky a strednu na 1 otacku |
||
benko modelár Príspevkov: 1259 Moje modely Poslať správu |
|||
Jiri modelár Príspevkov: 749 Moje modely Poslať správu |
a co ako |
||
benko modelár Príspevkov: 1259 Moje modely Poslať správu |
Len tak som dal fotku, sa mi páčila, pekne pokosené, slniečko, bezveterne a 24 stupňov Včera aj dnes som nastavoval motor. Včera som pridal podložku 0,1 do hlavy a nastavoval, ale nejako to nemalo výkon a teplota bola medzi 90-100, a to som bol v podstate na počiatočných nastaveniach (2 ot hlavná a 1 ot stred). Okrem toho sa mi nepáčil zvuk motora, ako keby tam niečo kovové škrípalo, vo videu to až tak výrazne nepočuť. Okrem toho mi prišli otáčky nejaké nízke, aj som zvýšil krivku ale to nepomohlo. Tu video: http://youtu.be/qh1AArxBabs Dnes som zohnal teplejšie sviečky, OS A3, a znovu nastavoval, tentoraz sa mi to pozdáva viacej, video sa pomaly ťahá na YouTube. Už pri odporúčaných nastaveniach tam bol aký taký výkon, hlavnú som postupne zatiahol o niečo viac než štvrť otáčky, strednú ihlu o zhruba 45 stupňov. Ja som zatiaľ spokojný ale dúfam že sa mi na to v sobotu pozrieš |
||
Marek1 modelár Príspevkov: 1068 Moje modely Poslať správu |
hlavna 2 a stredna 1 ak som to dobre pochopil tak totalne zle Michal !!!! v sobotu.... |
||
Jiri modelár Príspevkov: 749 Moje modely Poslať správu |
a preco Marek zle som lajk a zaujima ma to |
||
Marek1 modelár Príspevkov: 1068 Moje modely Poslať správu |
lebo podla mna hlavna 1 a stvrt, stredna cca 2 urcite nie naopak.. |
||
benko modelár Príspevkov: 1259 Moje modely Poslať správu |
Marek, počiatočné otvorenie ihiel je popísané v návode, a to sú dve otáčky pre hlavnú a jedna otáčka pre strednú. To čo píšeš, že 1 a štvrť znie na tvoje nastavenia, ale tie sú predsa pri každom motore iné, tak ak to tebe tak vyšlo, ok, ale to pre mňa nemá predsa žiadnu hodnotu. Pozrel som si teraz tvoje video velo50, a motor ti ide určite lepšie než mne, podľa mňa mám stále malé otáčky, bol som zase sám a nemal mi to kto zmerať. |
||
Marek1 modelár Príspevkov: 1068 Moje modely Poslať správu |
Michal na veloc. mam hlavnu 1 a 7 zubkov, stredna2 a stvrt skusto nejak podobne vsak ak to bude horsie tak das naspet... |
||
benko modelár Príspevkov: 1259 Moje modely Poslať správu |
OK, ale najskôr až v sobotu |
||
emperorg modelár Príspevkov: 50 Moje modely Poslať správu |
Peter mas pravdu, ja osobne som zacal lietat s motorakmi asi tak v 15tich (teraz 29r), vtedy fora ziadne neboli a bol som jediny v mojom okoli o ktorom som vedel ze lieta motorakom (cessna 1,4m 3,5MVVS) a vsetko som si nastavil sam, v 24 som kupit Trexa a tiez som si nastavil motor viacmenej sam (mala pomoc brata) a ziadne problemi neboli (okrem klasickej vymeny loziska na OSmax).Brat Martin ma na shrimoku yamadu a nespominam si ze by mu to neslo ako tymto co tu spominaju... Ako sa hovori u bratov cechov "komu neni z huru dano v apatece nekoupi" |
||
benko modelár Príspevkov: 1259 Moje modely Poslať správu |
Počuj Martinov brat, ďakujem že si zo mňa spravil debila čo hľadá pomoc v lekárni. Naozaj poučný príspevok od imperátora ktorému všetko už od malička ide. |
||
emperorg modelár Príspevkov: 50 Moje modely Poslať správu |
tak dam ti radu k veci, mas navod motora, skus pouzit palivo ako spominal Alfa, lacne paliva vo vrtulniku nemaju co robit. malymi krokmi nastavuj ihlu(nie o tri zubky +- ale po jednom) a test motora musi byt dlhsi ako len par sekund, aby sa vycistil motor od predosleho zbytku paliva, alebo zaplnil nedostatkom. Nitro motoru sa musis venovat dennodenne, dolezita je vlhkost vzduchu tlak, teplota a samozrejme palivo, na kazde reaguje inak. Doporucujem kupovat stale to iste (dobry pomer metan, nitro, olej) a spravit kompromisne nastavenie = skoro plny vykon Co sa tyka pomoci v lekarni, tak ide o to, ze pozeram ako reagujes na prispevky, tak sa mi zdalo zbytocne ti pomoct, ked by si si spravil z rady dobry den. |