autor | správa | |||||
ghostrider modelár Príspevkov: 108 Moje modely Poslať správu |
No to urcite nie.Pre vsetky l na stred paky 0 stupnov(nie nula ako %,ale merane na listoch),aby si mal plynule prechody medzi modmy.pre idle moze byt linearna 0,25,50,75,100(0,je max. pitch negativ a 100 je max.pitch pozityv),to iste pre hold.A pre normal by si mal zacat cca 45,50,50,75,100.kde 50 je 0 stupnov pitch.
tych 45 je maly negativny pitch aby sa lepsie pristavalo,prilepi to vrtulnik k zemi.ak by si mal linearnu 0-100 na normal,tak pod stredovu polohu paky by ta tresklo o zem. inak tie cisla nemusia sediet na tvoj vrtulnik,zalezi od hlavy tiahel a tak. |
|||||
Alfa modelár Príspevkov: 1825 Moje modely Poslať správu |
Myslím si,že to máš nejaké pomotané! Ty pristávaš s vrtulníkom v normál mode ? Hmm,to sú mi novoty ! |
|||||
ghostrider modelár Príspevkov: 108 Moje modely Poslať správu |
a v akom by som mal podla teba pristavat?a preco? |
|||||
Alfa modelár Príspevkov: 1825 Moje modely Poslať správu |
Čo je svet svetom,tak sa pristáva vždy na IDLE 1 alebo autorotáciou. Ale všimol som si že vlastníš DX6i,takže musiš pristávať na normal mode,lebo toto radio zvláda len jednu predvolbu plynu.Dúfam že si túto odpoveď pochopil. |
|||||
ghostrider modelár Príspevkov: 108 Moje modely Poslať správu |
no autorotaciou to tiez riesim ale az tak mi to nejde.a dx6i ma throtle curve na vsetky 3 mody(normal,idle,aj hold) ak tym myslis tu predvolbu.a preco by sa nemalo pristavat na normal? |
|||||
Alfa modelár Príspevkov: 1825 Moje modely Poslať správu |
V normal mode by mala byť krivka plynu a aj kolektivu linearna a pri pristávaní vôbec nepribiješ vrtulník o zem ako si tu písal. To je úplná hlúposť. Približne by to malo byť asi takto,ale je to spalovák. Rozdiel je tam v krivke plynu v Idle1 a IDLE2. V elktrike používaš governor pokial to regulátor zvláda a na IDLE1 máš nastavené vo všetkých bodoch krivky nejakých približne 60% a na IDLE2 nejakých 80% a 20% je tam rezerva pre regulátor aby mal možnosť to ešte dotiahnuť v situáciách kde potrebuje plný výkon. Nastavenie vo vysielači: Krivka kolektivu "Normal": linear Krivka kolektivu "Idle_1": -linear Krivka kolektivu "Idle_2": Lineárná od -100% do +100% s expom +10% Krivka kolektivu "Autorotácia": Lineárná od -100% do +100% Krivka plynu "Normal": 0%, 12%, 22%, 30%, 37%,45%, 55%, 65%, 80% Krivka plynu "Idle_1": 70%, 62%, 52%, 45%, 40%, 45%, 52%, 62%, 80% Krivka plynu "Idle_2": 100%, 87%, 78%, 70%, 65%, 70%, 78%, 87%, 100% Krivka plynu "Autorotácia": 10%, 10%, 10%, 10%, 10%, 10%, 10%, 10%, 10% Throttle mix "Idle_2" - Aleiron do Throttle: 20% Throttle mix "Idle_2" - Elevator do Throttle: 20% Throttle mix "Idle_2" - Ruder do Throttle:0% AFR (Aleiron i Elevator) "Normal": ±100% AFR (Aleiron i Elevator) "Idle_1": ±100% AFR (Aleiron i Elevator) "Idle_2": ±100% s expom +10% AFR (Aleiron i Elevator) "Autorotácia": ±100% MIX cykliky: Aleiron: 60%, Elevator: 60%, Pitch:65% |
|||||
ghostrider modelár Príspevkov: 108 Moje modely Poslať správu |
no len pre vysvetlenieako som napisal aj tam linear je 0,25,50,75,100 tym myslim nastavenie krivky na radiu nie % uhlu nabehu listov. cize 0 je -100% 50 je 0% a 100 je +100% takze to je napisane spravne. a s linearom na normal ho pribijes.takze to nieje hlupost |
|||||
Alfa modelár Príspevkov: 1825 Moje modely Poslať správu |
Nuž teda máš pravdu,ale asi máš chromé ruky,keď ho pribiješ o zem ! Ešte chvilku mi tu o tom píš. |
|||||
ghostrider modelár Príspevkov: 108 Moje modely Poslať správu |
ja som nepisal ze ho pribijem o zem,pisal som ak mas linear tak ho pribijes o zem,skus citat a potom pisat.a zato ze ty lietas od neviem kedy,sa tu nemusis vyvysovat,skus radsej radit a nie zhadzovat ludi.spravas sa ako keby to na kazdom stlpe bolo napisane ako sa lieta s heli.Ty by si sa ako citil keby niekde chces ziskat info a zvozia ta tam ze to nevies.troska sa zamysli nad sebou |
|||||
sqo3d modelár Príspevkov: 328 Moje modely Poslať správu |
Da sa pristavat v kazdom letovom rezime, vratane hold. Chce to len cvik a par nahr. dielov.
Ja uz väcsinou pristavam s vypnutym motorom. Ked som sa ucil tak tiez v normal plyne (stiahnuty knipel - vypnuty motor, kolektiv -5° ) |
|||||
Alfa modelár Príspevkov: 1825 Moje modely Poslať správu |
Zamysleť sa musíš ty,keď radíš niekomu takúto hovadinu.A pre normal by si mal zacat cca 45,50,50,75,100.kde 50 je 0 stupnov pitch. tych 45 je maly negativny pitch aby sa lepsie pristavalo,prilepi to vrtulnik k zemi.ak by si mal linearnu 0-100 na normal,tak pod stredovu polohu paky by ta tresklo o zem. |
|||||
ghostrider modelár Príspevkov: 108 Moje modely Poslať správu |
to som si nevymyslel ja.to som sa docital niekde na fore.a preco by to mala byt hovadina?lebo ty pristavas na idle alebo autorotaciou,tak co nen podla teba je zle?stale si to tu nevysvetlil len hovoris ze to je hovadina.tak uz konecne odovodni preco by to tak nemalo byt.preco sa nema pristavat na normal.mna nezaujima odpoved typu odkedy je svet svetom sa pristava na idle alebo autorotaciou,lebo to je hovadina.
vidis ze nielen ja som to tak cital. |
|||||
Alfa modelár Príspevkov: 1825 Moje modely Poslať správu |
A ako chceš pristáť pri tých 45% kde je malý pitch len málo stupňov do mínusu keď bude fučať ? Veď to sa veľmi zle tak pristáva a ešte k tomu ti budú kolísať otáčky. Ten vrtuľník ti bude plávať v lufte a budeš pristávať s otáčkami . |
|||||
ghostrider modelár Príspevkov: 108 Moje modely Poslať správu |
Aha no vidis ako ssi mi to pekne vysvetlil.dakujem.Zatial sa lietaniu vo vetre vyhybam.ale mas pravdu,asi by to bolo cele zle. |
|||||
Audino modelár Príspevkov: 2521 Moje modely Poslať správu |
Alfa-sakra,este chvilu by ta natahoval a mal by som uz skoro celu pristavaciu lekciu od teba zadarmo za sebou!teraz si musim zaplatit lekciu!no teda! |