Používateľské meno

Heslo

RC PORTAL

1 2 3
autor správa
triplexko
modelár

Príspevkov: 28

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 11. 4. 2012 o 19:08 | odkaz na príspevok
Kenny McCormick:
to tiez nebude fungovat, to gyro driftuje podla nalady /teploty?/ niekedy viac, niekedy menej a vynimocne sa stane ze drzi


s tým súhlasim, raz stacil trim 3 - 4 potom bolo malo 6
Bydlisko: Bratislava ( 42 rokov )
triplexko
modelár

Príspevkov: 28

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 11. 4. 2012 o 19:27 | odkaz na príspevok
Tibor889:
To nie je to isté, trimovaním mu vlastne dáva stále príkaz rotovať proti smeru driftu. Keď posunie servo, gyro bude driftovať stále rovnako.


presne tak a kedze to stale chce driftovat dolava a ja mu dam trim do prava tak ostane v strede lebo sam sa tlaci do jednej a ja ho tlacim do druhej.. ale je to aj tak chore.. treba ho dat het...
Bydlisko: Bratislava ( 42 rokov )
BARRACUDA
modelár

Príspevkov: 212

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 4. 5. 2012 o 18:28 | odkaz na príspevok
zdravim co to znamena ze gyroskop je v mode HEAD LOCk? a co to znamena ked je v mode NORM
( 36 rokov )
Kenny McCormick
modelár

Príspevkov: 499

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 5. 5. 2012 o 11:15 | odkaz na príspevok
v kazdom rezime sa inak "chova" chvost.
Napriklad:
letis s vrtulnikom rovno vpred, a fuka kolmy bocny vietor/nie vanok/
v HL /alebo AVCS/ rezime ti vrtulnik trosku odfukuje vrtulnik do strany ale chvost stale drzi poziciu a tym cely vrtulnik stale udrzuje dany kurz bez toho aby si musel smer korigovat na vysielacke
v Normal rezime sa ti chvost bez tvojho zasahu do riadenia pootoci v smere vetra, zjednodusene - vietor chvost odfukne - cize vrtulnik zmeni kurz

Jednoduchsie je preto lietat v HL a myslim ze kazdy to pouziva.
Su ale prvky, ktore sa lahsie lietaju v Normal, napr suvrat, ale lepsie si zvyknut na HL ktory ma tych vyhod ovela viac.
Ked si zaciatocnik, poznas rozdiel uz pri viseni, v HL vrtulnik drzi kurz, v Normale ho vietor otoci. Pre zaciatocnika nic horsie ako neustale "honit ocas"
Bydlisko: Prešov ( 56 rokov )
martin.b
modelár

Príspevkov: 1066

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 5. 5. 2012 o 11:27 | odkaz na príspevok
zjednodusene, v HH mode si gyro pamata kde ma chvost, ked ho vonkajsia sila pootoci snazi sa ten chvost silou mocou dostat na povodnu poziciu. v normal mode ked posobi vonkajsia sila, gyro chce posobit protisilou aby vyrovnalo vzniknuty moment, ak vsak na to nema silu alebo nestihne to, tak mu je to jedno. zostane v polohe v akej je pretoze nevie kam sa vratit, reaguje len na tocivy moment ktory sa snazi vyrovnat...
Bydlisko: Nitra
BARRACUDA
modelár

Príspevkov: 212

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 5. 5. 2012 o 11:31 | odkaz na príspevok
dakujem za vysvetlenie chlapy uz som informovany
( 36 rokov )
1 2 3
  • Odpovedať
Musíte byť prihlásený na pridávanie príspevkov.
Úvodná stránka
  • 527 ľudí online za poslednych 5 minút.
Fórum
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Album modelov
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Galérie
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Články
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Bazár
  • 16 inzerátov za posledných 24 hodín.
Podujatia
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.

Online za posledných 5 minút: aviatik, hawkySVK, daniel1984,