Výrobca: | Rozpätie: | 0 mm | Hmotnosť: | 0 g | |
Kategória: | Lietadla - elektrické | Dĺžka: | 0 mm | Materiál: | |
Motor: |
ID Modelu: AM528 | Zobrazenia: 17555 | Pridané: 9. 11. 2010 o 09:24 | Autor: Stefan
Autor | Správa | ||
flyingislife team RCPortál Príspevkov: 1121 Moje modely Poslať správu |
Ahá to je tvoja?
aké je to velké ? |
||
ods modelár Príspevkov: 437 Moje modely Poslať správu |
ano,http://www.nataair.sk/nataair/eshop/1-1-Akrobaticke-modely/0/5/3-MX-2-30-CC |
||
flyingislife team RCPortál Príspevkov: 1121 Moje modely Poslať správu |
Oukej nevyzerá to zle,videl som popis v tom vlákne kd si ho pridal vyzeralo to v poriadku,
tá hmotnost 4,5kg berieš bez paliva hej? S elektroverziou by si sa dostal tiež na fajn hmotnosť.ale to je už tvoj výber. Tak keď budeš chcieť daj vediEť,vezmem škaredoleta a môžme ísť |
||
ods modelár Príspevkov: 437 Moje modely Poslať správu |
Ano bez ,no toho mojho (že škaredoleta to kde si na to došiel -to len závistlivci hovoria čo by chceli tiež také ) čaká výmena motora benzín a tiež oprava podvozka lebo som ho v Pavlicách trošku načal |
||
flyingislife team RCPortál Príspevkov: 1121 Moje modely Poslať správu |
Tak ho poopravuj teda a priprav na lietanie nech si to užiješ
Škaredoletom ho nazval Lacko.( LV) aspoň viem Že po Thunderovi po nociach túži |
||
lv modelár Príspevkov: 2802 Moje modely Poslať správu |
|
||
flyingislife team RCPortál Príspevkov: 1121 Moje modely Poslať správu |
Ja viem Lacko, Nie kaŽdý vie čeliť pravde,takže sa len smeješ,ale vieme obaja pravdu A som rád že som sa to dozvedel ešte v tomto roku. Ďakujem,aj tvoj Yak je pekný. NIekedy ti môžem mojho Thundera požičať |
||
lv modelár Príspevkov: 2802 Moje modely Poslať správu |
Mám všeobecný odpor ku kompozitom. Nielen ku škaredoletu. Aj keby bol škaredolet pekný a stl 1/4 toho čo stojí určite by som ho nikdy nemal. Prichádza obdobie, kedy kvôli vášmu štýlu lietania príde Ivoš o časť kšeftu a konštrukčné modely vytlačia kompozit. |
||
flyingislife team RCPortál Príspevkov: 1121 Moje modely Poslať správu |
Tak to ma teší,uŽ som si to začal brať osobne s Tým Thunderom )
No mne osobne sa s tým velmi dobre lieta,je to presnejšie ako drevo a dosť to cítim,ako u 3D leitania tak aj u presnej akrobačky. 8dobý výkrt zaletím ovela presnejšie a pohodlnejšie s kompozitom ako drevom. S uhlíkovou vrtulou už to chytilo totálny šmrnc ,celé to pôsobí o tretinu lahšie,krásne to akceleruje,je to živé. Bomba.Ale keby som mal drevo určite by som nelutoval ale myslím že by to bol pre mňa krok späť. Ako to myslíš s tým obdobím ? Myslíš to opotrebovanie lietadiel a to že radšej budme investovať do lacnejších konštrukčných modelov ako do drahých kompozitov? ja osobne som nemal ani jeden crash ,kde by som poškodil model a je to asi presne rok kedy som s ním začal lietať.všetko čo sa stlao bol ten zhoretý spin a rosypaný CC regl ,všetko bolo o.k a nič sa modelu nestalo. Dosť krát som s ním uŽ aj pleskol smerovkou,výškovou alebo hranou krídla o trávu v harrierových výkrutoch ,v glizádach a podobne,zatial to drží. No nakoľko to vyzerá Že F6A sa tento rok nekoná,tak neviem ako to pôjde dalej, Rád by som lietal buď F3M alebo XFC.Na to ale prachy nemám... |
||
AdamW team RCPortál Príspevkov: 968 Moje modely Poslať správu |
nahodou F3M sportsman ma na tento rok nove pravidlo ze od 1,8m ale myslim ze stale pozaduju aj tu len minimalne odchylky od skutocnych lietadiel ..... |
||
mac modelár Príspevkov: 940 Moje modely Poslať správu |
|||
lv modelár Príspevkov: 2802 Moje modely Poslať správu |
Kompozit dobre postavený je určite lepší na presnú akrobaciu. Ale nástupom trmavrma štýlu, kde sa ide po hmotnosti a napriek tvojej skúsenosti bez nehôd, má klasika výhody. Model o rozpätí 2,8m sa dá urobiť oproti kompozitu o 2-4kg ľahší, podstatne lacnejší a homemade opraviteľný. Väčšiu ranu s kompozitom opraví iba človek čo má čosi odlaminované, alebo je nutná cesta k výrobcovi. U Krilla na chodbe je opravených trupov či krídiel X. |
||
flyingislife team RCPortál Príspevkov: 1121 Moje modely Poslať správu |
NO poviem Že moj Thunder je akrobatický Texan a mozno mi to zozeru ))) |
||
flyingislife team RCPortál Príspevkov: 1121 Moje modely Poslať správu |
Tak v tom máš samozrejme pravdu, no ako hovorím za seba pre mňa je toto lepší variant, Ku Krillovi to nemám daleko takže ak by niečo nastalo tak tam nemám problém zájsť. a čo sa týka tej hmotnosti tak model má 192cm a váži u Pasáčka tuším 4,5kg (teda tak mi to hovoril ) moj má tak do 5kilo. Myslím že hmotnosť je v norme a prejav je velmi lahký,okrem toho s tou vrtulou to je celé nadnesené a lieta to velmi precízne ,plynulo,presne a nikam to nemá snahu uhýbať,v noži drží presne,na chrbte neklesá ani nestupa,na bruchu detto. Pre mna je to proti drevu véééľký rozdiel.Okrem toho to lieta ako velké dospelé lietadlo u ktorého som uŽ vyźadoval stabilitu aj napriek jeho nízkej hmotnosti, GB yaky sú síce super mega brutálne manévrovatelné ,točívé,všetko sa s nimi dá zalietať možno na menšom priestore ale zasa sú velmi nestabilné.Na normálne lietanie by boli určite super drevené modely,ale poslednú dobu velmi kombinujem F3A lietanie s 3D lietaním,takže milujem zasekávané obraty s kompozitom,je to totálne mega presné. čo sa potom týka vačších modelov ako si hovoril tak k tomu sa fakt vyjadriť nechcem pretože som lietal iba s Normanovým Sučkom 2,6m ,letova bola nechcem kecať ale niekde medzi 11 az 12kg a celkový prejav bol velmi dobrý,až keď si odmyslím tú odozvu plynu voči elektropohonu.Z toho som bol fakt mimo,pridal som plyn aby osm si nadhodil model do kopáču a až keď som ho dotočil motor pridal.Ale norman s ním bol zžitý až potom ho zrušil.už má nové sučko a myslím že Krill zamakal aj na motorových domčekoch,teraz mám pocit že robí motorove loze uz ako súčas´t trupu rovno z formy,takže odpadáva ďalšia hmotnosť. k 3metrovkám sa môžem vyjadriť len v tom zmysle že som videl finále EXFC a potom lietať 3metrového Yaka danom Hrachovcom na f6A cez prestávku. Model na to že má 17kg lietal velmi dobre ale už mi to neprišlo nič zaujímavé,bolo to len velké prestabilizované a blbuvzdorné. K tej opravitelnosti,ostruha mi raz prerazila smerovku to som krásne vylaminoval tak že to ani nieje vidieť a čo sa týka tých vačších nehôd tak viem že Krill to do kopy dá,kamoš práskol 2,6m katánu pri visení mu tuším skapal motor ale kedže visel vysoko ako tak padol vylomil podvozok a spodok trupu a o týždeň to mal opravené. Je pravda že drevo možno naozaj bude lahšie no je otázka či tie 4kilá dolu naozaj budú v prospech a či nie až na škodu.Sáčkolet bez zotrvačnosti nie je nič moc. Krill svoje modely začína upravovAť a keby sa tomu tak naozaj stalo,že drevo by začalo vyraďovať jeho modely ,tak má ešte možnosti kde sa hmotnosť ubrať dá. Ja len stále rozmýšlam že to čo som videl na EXFC kde 3m Krill yakmi vyberali vývrtku pár metrov nad zemou a 3metrovka sa točila na tak malom priestore a bola tak stabilná,Či je ešte zmysluplné uberať niekde hmotnosť. Fakt som nikdy s 3metrovým modelom nelietal takže to neviem posúdiť. Opravitelnosť už som spomínal.To je fakt nevýhoda,ale kedže Hluk nieje tak daleko,nieje problém PRE MŇA osobne si tam zájsť a model dať dokopy. Mne osobne sa naozaj páči 3metrový yak ktorý je overený ,lietavý,brutálne vyladený,teraz možnosť už aj s 3D krídielkami oproti tým čínskym dreveným modelom čo stále zapĺňajú reklamné bannery. Keď som hovoril s Donatasom v čechách,povedal že mal možnosť lietať s 3m dreveným votecom ale že keď videl tú konštrukciu povedal NIE NIE NIE!. Mozem ti otom hovoriť iba to čo som počul a videl,nikdy osm to nepáčkoval takže neviem posúdiť.Norman sa tváril so Sučkom štastný a fakt lietalo super. tá hmotnosť nebola vidieť pri žiadnom obrate čo som sledoval. |
||
lv modelár Príspevkov: 2802 Moje modely Poslať správu |
Pre moje pseudolietanie tiež vyhovuje štýl klasickej akrobacie. Niet pochýb, že Krillove modely lietajú dobre.
Ja píšem o tom, že doba ide tým štýlom, že mladíci čo lietajú štýlom šecky páčky do zatáčky by najradšej lietali s trojmetrovkou v hale. Mne osobne sa to nepáči a preto ryjem do všetkých čo si dávajú ich super videá na trúbku a pritom je celý let len o výkrutoch do jednej strany a visení. Nedokážu dodržať letový priestor, letové hladiny atď. Aj veľa s tých čo lietajú na exhibíciách či súťažiach. |