autor | správa | ||
Tomi modelár Príspevkov: 300 Moje modely Poslať správu |
Dobrý deň!Kúpil som si upravený motor z krovinorezu a dnes som sa ho pokúsil poprvýkrát naštartovať.Motor sa však nedá naštartovať.Zdá sa mi ako keby nenasával palivo z nádrže.Nevedel by mi niekto poradiť ako napojiť hadičky z nádrže do karburátoru, poprípade napísať aký by tam mohol byť problém?Sú tam 2 vývody.Jeden z nich by mal nasávať palivo,ale netuším načo je ten druhý. |
||
redix modelár Príspevkov: 1947 Moje modely Poslať správu |
jeden je vyvod a druhy privod. napriklad z vyfuku |
||
Tomi modelár Príspevkov: 300 Moje modely Poslať správu |
Ale obe mám zastrčiť do nádrže? |
||
maxim modelár Príspevkov: 333 Moje modely Poslať správu |
Benzinak nema tlakovanie z vyfuku... Jeden ide do nadrze druhy je spojeny s klukovou skrinou na vytvaranie podtlaku membrany.... napr: http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__15380__RCG_15cc_Gas_engine_w_CD_Ignition_2_1HP_1_54kw.html http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__9615__RCG_26cc_Gas_engine_w_CD_Ignition_2_6HP_1_95kw.html |
||
Tomi modelár Príspevkov: 300 Moje modely Poslať správu |
Na motore,ktorý mám tento otvor vôbec nieje. |
||
maxim modelár Príspevkov: 333 Moje modely Poslať správu |
Vies to nafotit a hodit sem? |
||
milos.b modelár Príspevkov: 1209 Moje modely Poslať správu |
Áno, obidva musia isť do nádrže - u motorov z krovinorezu jeden je nasávací a druhý tzv. prepadový. Zisti, ktorý vývod je nasávací a ten pôjde na dlhšiu hadičku (na konci s maličkým palivovým filtrom) a druhý na kratšiu hadičku - prepadovú. Len neviem, ako je tam poriešené zavzdušňovanie nádrže (a či je potrebné) - na krovinoreze je v uzávere nádrže maličká dierka. A ešte jedna otázka pre znalých: nemáte niekdo návod (alebo odkaz), ako upraviť motor z krovinorezu na použitie v lietadle? Mám jeden repasovaný Stihll 32ccm z krovinorezu a potrebujem poriešiť hlavne zapaľovanie. |
||
maxim modelár Príspevkov: 333 Moje modely Poslať správu |
Tak potom bol na vstupnej hadicke ,,cucak´´ktory zabezpecoval natiahnutie paliva do karburatora a druha prepadova isla spät do nadrze. Nadrz musi mat zavzdusnenie. |
||
Tomi modelár Príspevkov: 300 Moje modely Poslať správu |
Všetko čo ste napísal som splnil a vždy to nejde.Chyba bude zrejme v niečom inom. Link na prerobenie nemám,lebo ja som ho už prerobený kúpil. |
||
milos.b modelár Príspevkov: 1209 Moje modely Poslať správu |
Díky hasanko, skúsim to. Ha, zas sa mám po večeroch s čím hrať. |
||
maxim modelár Príspevkov: 333 Moje modely Poslať správu |
Natiahni benzin do striekacky a hadickou ho skus natlacit do karbeca-pojde to len v jednom smere-nemas co pokazit. Potom daj oba konce do nadrze a troch benzinu zo striekacky vstrekni aj do sania. Ak ti hadze sviecka iskru v hor. uvrati-tak sa motor musi ozvat a makat! |
||
001Pato modelár Príspevkov: 388 Moje modely Poslať správu |
zvykne sa stať že olej zalepí membránku a to tak že sa náhle sa vypne rozpálený motor čím teplota vyparý benzín ale olej ostane alebo motor zdochne tým že mu dojde palivo kedže po stenách karbecu ostane kusok oleja a chýba tam benzín nato aby ho rozpustil.... membránka ked sa už prilepí tak taško ju benzín rozlepí kedže sa nedostane pod lepenu čast .... zvyčajnee býva pravidlo že celí den sa s tým trápiš ale prídeš ráno a ide na 1 krát ... kedže benzín bol natahaný a mal dosť času rozpustit prilepený olej na membránke ... inak stačí ked karburátor prepláchneš v liehu... vyskušaj uvidíš či to pomôže |
||
001Pato modelár Príspevkov: 388 Moje modely Poslať správu |
nestáva sa to často, stáva sa to hlavne ked motor náhle zastavíš bez toho aby si ho nechal trocha vychladnuť na volnobeh a motor ti stojí niekde v skrini zahodený prachom, benzin 98, olej M2T alebo stihl ... tu nejde o to akých hodinách prevádzky treba preplachovať proste ked točíš motorom tam musíš vydieť či ti cez hadičku tahá benzín alebo nie ... pokial nevieš ako nato tak odpoj hadičku nasmeruj smerom hore aby z nej benzin nevytiekol a začni motorom točiť benzin v hadičke musí ubudať, motor má 1 prívod paliva a 2 prepad paliva .... skus ešte kuknuť palivovu ihlu či nieje zapchaná, a možno sa ti aj zdá že netahá kedže stačí máličko pre výbuch no zvykne sa stať že sviečka pri tlaku nedá iskru, tiež jeden problem na zamyslenie, ja to skušam tak že ked už som v koncoch a neviem či je to vo sviečke tak dám horiacu zápalku pred otvor na sviečku a ztočim motorom, benzín musí odpáliť pokial odpáli tak zahoť sviečku a daj novu , pokial nie rozober karbec a len tak ho ponamáčaj v liehu |
||
maxim modelár Príspevkov: 333 Moje modely Poslať správu |
|||
pretekar113 modelár Príspevkov: 50 Moje modely Poslať správu |
001Pato ako som ti hovoril v predošlej téme neexistuje niečo také abi sa membrana zalepila!! nemá sa zalepit od čoho!!!..... počuj spodní vívod je na prepad a ten druhý na naqsávanie obidva musia íst do nádrže viem to preto lebo ten krovinorez mám.. nádrž odvzdušnená je na krovinorezi neviem ako to mas ty na tvojej nadržke mal by si mat na uzavere malu dierku . či to funguje zistíš tak že to zapojíš a začneš cucat s tou gumičkou na spodku cez jednu bi ti mal ist benzin hore cez jednu dole motor musí naštartovat! a ešte kukni jednu vec čo sa pri týchto motoroch kazí ked dáš dole karburátor máš tam takú umelú hmotú (úchit) pozri či je dobre dotiahnutí! ak ma volu čiže sa miká motor saje falošný vzduch a nenaštartuje nigdy ja som to mal a dva dni som sa s tým trápiul a napokon som sa vismial ako som na taku debilinku nemohol dojst.... ak chces odfotím ti ten karbes ako to ma bit zapojene!! |