Používateľské meno

Heslo

RC PORTAL

Technické parametre
Výrobca: Rozpätie: 0 mm Hmotnosť: 0 g
Kategória: Vrtuľníky Dĺžka: 0 mm Materiál:
Motor:
Popis

No neviem ci to sem dat ale na vrtulnik sa to aspon podoba a doknca to aj lieta.

ID Modelu: AM330 | Zobrazenia: 12080 | Pridané: 9. 1. 2010 o 21:20 | Autor: Peter 66

1 2 3 4
Autor Správa
VLD
modelár

Príspevkov: 5

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 21. 4. 2010 o 15:07 | odkaz na príspevok
Daju sa niekde dokupit niekde v BA k tomuto vrtasovi? Nejake lacnejsie, nech ich mozem nakupit par kuskov do vrecka na vylet ... zatial som si priobjednal jednu 150mAh ale ta cena 13€ ci kolko je celkom divoka
ERIDANY
modelár

Príspevkov: 52

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 21. 4. 2010 o 23:33 | odkaz na príspevok
Ja mám tiež msr a myslím že je na učenie ideálny. Je takmer nerozbytný a tieta perfektne nielen pre začiatočníkov. Neviem prečo píšu že nieje na von - slabší vietor mu nevadí, práve naopak, je to zábava! Navyše ho viem zohnať za 130 EUR v RTF aj s faktúrov. eridany@eridany.sk
ERIDANY
modelár

Príspevkov: 52

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 22. 4. 2010 o 00:10 | odkaz na príspevok
Dajú sa objednať k BLADE mSR aj na
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=8864
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=10980
ale údajne veľa nevydržia. Ak by niekto objednával, po dva kusy zoberiem. Ja mám tie dve originál už asi 50 - 70 cyklov a ešte som nezbadal že by im niečo bolo. Možno že som nepoužil adaptér k nábíjačke, ale mám tam 4xNIMH D články a nábíja to cca. 25 min. Zásada je nechať po dolietaní vychladnúť 10 min v chládku a po nabytí tiež. Mal som tam prirobenú raz aj 250mAh. Vrtulník ju síce odniesol, ale je praktickejšie mať viac originál bat. kedže nabíjačka zvládne 4 naraz. Inak vedel by som aj originály za lepšiu cenu, ale museli by zobrať viacerí po viac ks. aby to bolo zaujímavé. eridany@eridany.sk
VLD
modelár

Príspevkov: 5

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 22. 4. 2010 o 16:41 | odkaz na príspevok
Neverim ze v BA, pripadne na slovensku neexistuje nejaky predajca lacnejsich Li-Po baterii
Btw: odporucam po zakupeni mSR zaistit zadny rotor ( http://www.youtube.com/watch?v=hE6XOcu0Ggw& )
Podarilo sa mi pri jednom mensom buchnuti odpojit tu ciapocku vzadu, napojil som naspat ... trochu dymu vyslo, zasmrdelo potom som to skusil opravit profesionalnejsie, viacmenej to funguje (raz za cas ho mikne do strany) ... kebyze viem na zaciatku ze to je celkom nachylne na odpojenie tak by som si usetril starosti
BacilBA
modelár

Príspevkov: 166

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 22. 4. 2010 o 20:15 | odkaz na príspevok
Tieto 160mAh sú fajn. Vydržia okolo 8min. letu
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=10980
Majú vybíjací prúd 30C, skoro vôbec sa nehrejú a tak predpokladám, že hlavne nabíjanie tou origo nabíjačkou im neublíži tak ako tým originálnym. Tie originálky majúvybíjací prúd iba 14C a setovka ich nabíja okolo3C, čo im určite na životnosti nepridá.
Tie druhé 138mAh/10C ani nekupujte.
V BA nakúpiš iba origo ELITE a najlacnejšie tuším v Avione u Pecku.
http://www.peckamodel.sk/produkt/1005_blade-mcxmsr-akumulator-37v-150mah.aspx
http://www.peckamodel.sk/produkt/1005_blade-mcx-akumulator-37-v.aspx
Bydlisko: BA
imhotep
modelár

Príspevkov: 4

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 28. 8. 2010 o 21:19 | odkaz na príspevok
Je to neskutočne perfektný a stabilný vrtulníček.....Mám ho už týždeň a veru aj nejaké pády už boli ale zatiaľ všetko dobre funguje....Vrelo odporúčam.
Bydlisko: Banská Bystrica
Igor
modelár

Príspevkov: 80

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 1. 9. 2010 o 14:28 | odkaz na príspevok
Mám tiež tento stroj a bol som s ním veľmi spokojný, kým neprestal lietať. Tým myslím, že vydrží vo vzduchu cca 20sekund a začne signalizovať vybitú baterku.
Mám dve originál 120mAh baterky a pri obidvoch sa to chová rovnako. Neviem či je problém v baterkách (ale naraz v obidvoch???), alebo nikde inde (v motore). Napojil som ho na externý zdroj a nameral som odber 1,66A pri plnom plyne (pri 4,1V). Pri polovičnom plyne (sa pred tým udržal vo vzduchu asi 7min) mal odber 1A. Podľa výpočtov je to OK, ale aj tak nelieta.
Ďalej mám taký problém, že pri riadení zadnej vrtuľky sa pohne aj servo klopenia a vrtuľník hneď začne krúžiť. Používam vysielač DX6i a mixi mám vypnuté. Má to tak byť ???
Bydlisko: Bratislava
BacilBA
modelár

Príspevkov: 166

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 1. 9. 2010 o 21:05 | odkaz na príspevok
Baterky okamžite po dolietaní nabíjaš? Mne to isté robili iba čínske baterky, origo sa stále držía, už deviaty mesiac. Nepokašlal si si tie origo baterky niečím?
Bydlisko: BA
Igor
modelár

Príspevkov: 80

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 2. 9. 2010 o 20:24 | odkaz na príspevok
Do teraz som ich vždy po dolietaní nabil na originál nabíjačke, kým som sa tu nedočítal, že skladovať Li-Pol v nabitom stave im na životnosti moc nepridá. Nepamätám si , že by som niečo pokašlal a stále ma mätie že by odišli obidve naraz ???
Bydlisko: Bratislava
BacilBA
modelár

Príspevkov: 166

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 3. 9. 2010 o 21:59 | odkaz na príspevok
Odkiaľ si? Ja z Ružinova. Príď vyskúšať Tvoje baterky v mojom mSR a moje baterky v Tvojom mSR. Budeš mať istotu, či je to baterkami, alebo mechanikou mSR-ka.
Bydlisko: BA
Igor
modelár

Príspevkov: 80

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 4. 9. 2010 o 17:54 | odkaz na príspevok
Ďakujem za ponuku, ale už som objednal nové baterky, týždeň ešte vydržím.
Bydlisko: Bratislava
mayky.007
modelár

Príspevkov: 10

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 26. 12. 2010 o 10:19 | odkaz na príspevok
Prosím vás neviete mi poradiť ako mám zmeniť revers smerovky (alebo ako sa to u vrtulníkov volá) na Blade msr??? Keď dám do prava začne sa točiť dolava a zase keď dám dolava začne sa mi točiť doprava... Lietam lietadlá ale aj tak je to nezvyk a bojím sa keby idem ďalej s vrtulníkmi že by ma to mohlo nesôr mýliť. Prosím pomoc
Igor
modelár

Príspevkov: 80

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 27. 12. 2010 o 23:13 | odkaz na príspevok
U vrtuľníkov s pohonom zadnej vrtuľky vlastným motorom sa riadi otáčanie okolo zvislej osi zmenou otáčok tohoto motora.
Všetko závisí od toho aký máš ovládač, lebo na vrtuľníku Blade msr to zmeniť nejde:
-ak máš nejaký programovateľný, tak jednoducho zmeníš v programe reverz na páčke ktorou ovládaš zadnú vrtuľku,
- ak máš len taký, kde sú len krížové ovládače a nemá žiadne tlačítka a display, tak ho musíš rozobrať a otočiť konektor od príslušného potenciometra na doske o 180°.
- ak sú kábliky od potenciometra ovládača priletované priamo na doske, tak treba odletovať a vzájomne zameniť krajné kábliky na potenciometri (stredný ostáva tam kde je).
Tým si však ten ovládáč rozhasíš a pre použitie na lietadlá budeš mať zase opačne ovládanie smerovky.
Bydlisko: Bratislava
mayky.007
modelár

Príspevkov: 10

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 29. 12. 2010 o 08:56 | odkaz na príspevok
Ja mám ten setový DSM2 4kanál čo sa dodáva k Bladu. Aj som to už chcel otvoriť len som sa chcel najprv spýtať že či to nejde inak. Ale nechápem prečo to je takto opačne aj napriek tomu že v návode je to nakreslené správne.. Ďakujem za radu
mato1221
modelár

Príspevkov: 519

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 29. 12. 2010 o 10:44 | odkaz na príspevok
mayky.007:
Ja mám ten setový DSM2 4kanál čo sa dodáva k Bladu. Aj som to už chcel otvoriť len som sa chcel najprv spýtať že či to nejde inak. Ale nechápem prečo to je takto opačne aj napriek tomu že v návode je to nakreslené správne.. Ďakujem za radu


veď to vyskúšaj
Bydlisko: Východ
1 2 3 4
  • Pridať komentár
Pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť.
Úvodná stránka
  • 381 ľudí online za poslednych 5 minút.
Fórum
  • 4 príspevkov za posledných 24 hodín.
Album modelov
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Galérie
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Články
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Bazár
  • 23 inzerátov za posledných 24 hodín.
Podujatia
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.

Online za posledných 5 minút: Tomas2004, olisoft, Daniil,