autor | správa |
Sw4tJet modelár Príspevkov: 1 Moje modely Poslať správu |
Ahojte chcel som sa vas opýtať aky je najlepsí material okolo turbíny aby nevzblklo cele lietadlo kedže teplo ta je cca 800c |
veka modelár Príspevkov: 906 Moje modely Poslať správu |
Správa zaslaná: 23. 1. 2018 o 23:52
| odkaz na príspevok
mas motor doma, v ruke? ked sa lepsie prizries vidis , ze ocelovy plast turbiny je chladeny vzduchom. Kde citis problem? To iste plati i pre samotnu instalaciu motora v trupe modelu ... staci prudiaci vzduch, nic ine nepotrebujes, mozno kusok trubky z tenkeho plechu za turbinou ( ako plechovka od coly) . To pre pripad , ze ti vyspliechne horiaci petrak z turbiny, aby mohol byt bezproblemovo vyfuknuty von. Tak je to riesene i na skutocnych masinach, vsak sa dojdi kuknut na letisko. Pozn. trubka sa nikde turbiny ( povrchu motoru) nedotyka , musi tam byt ejekcna medzera, umoznujuca prisavat chladiaci vzduch! Na velkych masinach u dvojprudovych motorov, do tejto medzery vali cast vzduchu z prveho stupna kompresoru. Idealne je, ked je este medzera i medzi trubkou a drakom lietadla a vyustenie trubky na konci trupu funguje ako ejektor. lehke info : http://www.leteckemotory.cz/motory/ai-25tl/ tu su vidiet ejekcne medzery medi tryskou a trupom i v samotnej tryske. http://img9.rajce.idnes.cz/d0903/3/3971/3971652_1e847c6e5c006898366953772fa2f2d9/images/L-39ZA_12.JPG https://www.net-maquettes.com/cs/pictures/l-39-albatros-walkaround/?afg938_page_id=3#afg-938 http://www.modelarovo.cz/wp-content/gallery/35-su-25-walk/23.jpg http://www.modelarovo.cz/wp-content/gallery/35-su-25-walk/22.jpg U Su 25 sa chladiaci vzduch medzi trup a vonkajsi povrch trysky privadzal tym malym lapacom pri odtokovej hrane kridla ... R 95S je jednoprudovy motor http://www.modelarovo.cz/wp-content/gallery/35-su-25-walk/26.jpg veka |